تعداد بازدید: 7010

توصیه به دیگران 247

جمعه 18 فروردين 1391-20:38

احمدی:چالوس و نوشهر را باید به یک اندازه دید

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم گفت: یک دفتر ارتباطات مردمی حدفاصل نوشهر و چالوس ایجاد می کنم و در خدمت مردم این دو شهرستان و بخش های تابعه آن خواهم بود.(گزارش+گزارش تصویری از سخنرانی قاسم احمدی لاشکی)


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی(گزارش+عکس ها): منتخب مردم نوشهر و چالوس و کجور و کلاردشت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:انتخابات اخیر مهمترین انتخابات بود چرا که دشمن برنامه های زیادی را برای حضور نیافتن مردم در پای صندق های رای تدارک دیده بود.

قاسم احمدی گفت: نقصان ها و ضعف ها و بیکاری وجود دارد اما مردم به نظام و انقلاب خود وفادارند و در انتخابات نیز همین وفاداری را نشان دادند و برنامه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به شعار تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: امروز جامعه به اتحاد و وحدت و همدلی بیش از پیش نیاز دارد و باید تلاش کنیم تا اقتصاد و معیشت مردم به وضعیت مطلوبی برسد و این تنها در سایه تلاش و همدلی بیشتر مردم و مسئولین میسر می شود.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم گفت: در مجلس هشتم باید بیشتر در بحث اقتصاد مردم و بیکاری جوانان و حفظ ارزش های انقلاب توجه و بر روی آن کار می شد.

احمدی در بخشی از صحبت های خود اظهار داشت: چالوس و نوشهر را باید به یک اندازه دید و برای آن تلاش کرد بنابراین یک دفتر ارتباطات مردمی حدفاصل نوشهر و چالوس ایجاد می کنم و  در خدمت مردم این دو شهرستان و بخش های تابعه آن خواهم بود.

وی در پایان از ایجاد پارک علم و فناوری در چالوس برای خدمات رسانی به نخبگان و نیز اختصاص اعتبارات جدید برای حل مشکلات ترافیکی چالوس و نیز برطرف شدن مشکلات ناشی از سیل در کلاردشت در آینده ای نزدیک خبر داد.


  • شنبه 1 آبان 1395-22:37

    بنده دهیار روستای بخش مرکزی چالوسم.فقط ایشان حرف زدند و بس.نمونه روستای خودم که با مشکلات دست و پنجه نرم میکنم و فقط فقط قول و وعیدهای پوچ به ما دادند

    • سه شنبه 3 فروردين 1395-23:14

      عزیزانی اینگونه و عجولانه و بدون استناد نسبت به آقای احمدی نماینده محترم شهرستانهای نوشهر و چالوس و کلاردشت اظهار نظر کردند و میکنن تقاضا مندم اگر اهل تحقیق و مطالعه هستید و بی غرض و از روی دلسوزی اظهار نظر مینمایند به ادرس سایت زیر مراجعه و قسمتی از عملکرد و اقدامات را مشاهده نمایند : http://tnews.ir/Tags/%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D8%B4%DA%A9%DB%8C

      • پنجشنبه 3 مرداد 1392-0:0

        از آقای دکتر احمدی خواهش میکنم از سیاست مماشات با همه گروه ها و دوپهلو گونه فاصله بگیرند چون شعور هوادارانش با این رفتار زیر سوال می رود. با تشکر از زحمات و خدمات ارزنده ایشان.

        • شهروند چالوسیپاسخ به این دیدگاه 1 0
          دوشنبه 26 فروردين 1392-0:0

          منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب غربت است

          خدا را شاکریم و به دادها و ندادها و گرفته هایش سپاس میگوییم

          آدمهای بزرگ همیشه در معرض خطر قرار دارند

          کشتی با تمام قدرت و بزرگیش این باد امواج است که قدرتش را بیشتر میکند انتقاد زمانی بجاست که پشتش نظری و یا پیشنهادی عالمانه و علمی باشد انتادهایی که دراین صفحه شده تنها بر حسب بخل و حسادت عنوان شده همانطور که قبل از این هم ثابت شده که چطور در رکاب دشمن ناموس و شرفشان را زیر سوال بردند

          به هر حال هر پست و مقامی دوره ای دارد

          بجای حسادت کورکورانه متحد شویم تا ایرانی سربلند داشته باشیم

          در انتها از همه عزیزانی که هدفشان بزرگی ایران است تشکر میکنم بویژه از دکتر محسنی

          و آرزوی موفقیت و سربلندی حاج قاسم احمدی را از خداوند منان مسلت مینمایم

          • جمعه 12 آبان 1391-0:0

            درود بر دکتر احمدی نمایندای که با رای اکثریت مطلق در مجلس اقتدار خویش را ثابت کرد امید است در منطقه با انتخاب مدیران دلسوز مردمی بودنش را ثابتنماید

            • علیه نه برعلیه!پاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391-0:0

              شاگرد عزیز استاد گرانقدر!از نظر آیین نگارش علیه درست است نه بر علیه!یه کمی با آزادی انتقاد هم مانوس شوید بد نیست!انگ تخریب شایسته کسانی است که دوره قبل پس اعلام نتایج در هتل گلسار به ناحق بر دیگران تاختند!

              • شنبه 16 ارديبهشت 1391-0:0

                تخریب بر علیه احمدی توهین به مردم چالوس و نوشهر است مخالفانش 4 سال تخریب کردند و نتیجه نزدیکی بیشتر مردم به احمدی شد

                • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391-0:0

                  ما ايراني ها مرض تبعيض قائل شدن داريم ناخواسته و شايد بدون اراده

                  • دوشنبه 11 ارديبهشت 1391-0:0

                    حاجی قاسم تخریب ها شروع شد خیلی مراقب باش

                    • عمل آری،شعارنه!پاسخ به این دیدگاه 0 0
                      دوشنبه 11 ارديبهشت 1391-0:0

                      ایکاش حاج آقا یه انتقادی میکرد به ارگانهایی که اگر مطابق قانون به بیرون شهرت نقل مکان می کردند ترافیک مفهوم نداشت که هیچ،چالوس یک شهر ساحلی در کنار رود زیباو باعث توسعه گردشگری میشد یا همین کنار پل که محل سخنرانی حاجی بود با احداث مجتمع تجاری ترافیک چالوس را قفل می کند خوبست حاجی نگاهی نافذ و عقلانی به معضل ترافیک داشته باشند.

                      • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                        احمدی هنوز نرفت مجلس تا ببینه چه خبره؟اون فقط توی شهر خودش هیاهو میکنه.مجلس که کوچه خلوت نیست.مرد میخواد.دکتر محسنی عزیز این چهار سال آینده مردم بیشتر قدر شما را خوهند دانست و می فهمند که کلاس شخصیتی و کاری شما چقدر بالا بود

                        • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                          حاج آقا منتخب مردم است و احترام به ایشان محترم شمردن مردم است.اما این مانع از نقد ایشان نمی شود جدا ازاینکه نبایدیک پیش بینی و تردید این گونه غضبناک و آشفته شد!ضمنا عزیزدل برادر!گویا از منظر شما که ناقدین ومخالفین بهترست باغچه خود را بیل بزنندپس نقد کنندگان دکتر محسنی دردوازده سال بهتر بودباغچه خانه خودشان را بیل می زدند!!اما نظر بنده این نیست بلکه معتقدم نقد کنندگان باید محترم باشند وبه نقد بایدپاسخی منطقی داد نه تهمت !تا جا برای مداحی و فحاشی خدای ناکرده باز نماند.نقد وپیشبینی گناه نیست بلکه تهمت است که گناه شمرده میشود.

                          • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                            نویسندگانی که بر علیه احمدی می نویسند بهتر است که باغچه خود را بیل بزنند، جالب اینجاست که شناخته شده هستند و بندگان خدا منافعشان در خطر افتاده، قلمشان هم تابلوست، ما را به یاد شب نامه ها انداخت.

                            • فقط همین چند روز؟!!!!پاسخ به این دیدگاه 0 0
                              پنجشنبه 24 فروردين 1391-0:0

                              از همین چند روز مدیریت روانی مردم را طرفداران حاجی استارت زدند کسب بودجه توسط منتخبی که هنوز مجلس نهم شروع نشده بیشتر شبیه یک جوک است!!!کار از خرداد شروع میشود عجله نکنید. مطالبات بحق مردم هم که با یک انشا با موضوع فرهنگیان و روستاییان ازتریبون مجلس وپمپاز آن در دهات و مدارس شهرستان حل نمیشود! نخبگان نظاره می کنند آیامنتخب مردم در اولین گام عملی بدنبال انتقال محل تحصیل خود از فلان دانشگاه تاجیکستان به دانشگاه تهران و امثال هم در وزارت علوم ،عدالت را را به مسلخ خواهدبرد؟!!و برای دلبستگی های همیشگی اش به مقام استاد دانشگاهی، شغل معلمی را رهاوبدنبال ریف هیات علمی نخواهد رفت؟!!قضاوت زود است بله!اما کسب بودجه و اعتبار ازون حرفهاست که پیش آگهی خوبی ندارد.

                              • چهارشنبه 23 فروردين 1391-0:0

                                ایول ایول حاجی قاسم رو ایول...

                                • سه شنبه 22 فروردين 1391-0:0

                                  احمدی ثابت میکنه که نماینده مقتدریه و همین چند روز مردم متوجه شدن که چقدر در حال تلاش و تحقیق و پیگیریه،خدا عمرت بده حاجی قاسم،برات دعا میکنیم

                                  • دوشنبه 21 فروردين 1391-0:0

                                    نماينده قوي درمازندران فقط كريمي بود وبس

                                    • يکشنبه 20 فروردين 1391-0:0

                                      فقط دكتر محسني. مهندس نريمان . دكتر ادياني . مهندس يوسف نژاد .ديگر هيچ

                                      • يکشنبه 20 فروردين 1391-0:0

                                        سخنرانی حاجی قاسم خیلی خوب بود، ما رو به داشتن نماینده ای قدرتمند دلگرم کرد.

                                        • شنبه 19 فروردين 1391-0:0

                                          درود بر حاج قاسم عزیز

                                          • شنبه 19 فروردين 1391-0:0

                                            اولا ازدرگاه حق آرزوی توفیق وسربلندی شما وتمامی ملت عزیزایران. ثانیانمایندگی مشمول نمایندگی تمام ملت است نه یک شهر یادوشهر. ثاثالثاهمه شهروندان را هم یک ببینیم.رابعازحمات دیگران راهنوز نیامده وخسته نباشید نگفته !!خدای ناکرده،کرده خویش نشان ندهیم!!مثلا بیمارستان فوق تخصصی چالوس که در انتهای کارست فقط زحمت قیچی دارد!!!

                                            • شنبه 23 آبان 1394-15:44

                                              دستگاهای اون بیمارستان و ادامه کاری که نیمه گذاشته شده بود رو کی انام داد


                                            ©2013 APG.ir