تعداد بازدید: 2748

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 22 فروردين 1391-19:18

فردوسی آتش گرفت

معاون سازمان آتش نشانی وقتی با مقاومت دو تن از بانوان شاغل در دفتر انجمن حمایت از بیماران سرطانی که در محاصره دود غلیظ گرفتار شده بودند، ولی به علت ترس از ارتفاع حاضر به فرود با نردبان نجات آتش نشانی نبودند،شخصا" به محل رفت و با تجهیز آن ها به دستگاه تنفسی،محاصره شدگان را نجات داد.


مازندنومه،خبر ارسالی کاربران:رئیس خدمات شهری شهرداری ساری که برای خرید دوچرخه برای فرزندش در خیابان فردوسی ساری حضور داشت ، با مشاهده شعله های آتش و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی ، بلافاصله با نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی تماس می گیرد و ماموران دقایقی بعد ،به سرعت در محل حاضر شده،آتش را مهار می کنند.

 محمودی-معاون سازمان آتش نشانی- وقتی با مقاومت دو تن از بانوان شاغل در دفتر انجمن حمایت از بیماران سرطانی که در محاصره دود غلیظ گرفتار شده بودند، ولی به علت ترس از ارتفاع حاضر به فرود با نردبان نجات آتش نشانی -به رغم حضور ماموران و راهنمایی های آنان- نبودند ؛ شخصا" به محل رفت و با تجهیز آن ها به دستگاه تنفسی ، محاصره شدگان را نجات داد.

به گفته شاهدان عینی اگر آتش نشانان به موقع در محل حاضر نمی شدند،با توجه به بافت فرسوده معماری اماکن تجاری خیابان فردوسی ،خسارات مالی و جانی فراوانی به وقوع می پیوست.

 لازم به ذکر است که دمای امروز ساری 35 درجه گزارش شده و طی چند روز گذشته مردم با افزایش بی سابقه هوا در این ماه از سال مواجه شده اند.

علت این آتش سوزی در دست بررسی است.



©2013 APG.ir