تعداد بازدید: 3806

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 27 فروردين 1391-22:6

افتتاح زیرگذر 5/1 میلیاردتومانی/زیرگذر زدن در مازندران دشوار است

پروژه زیرگذر 15 ميليارد ریالي در مياندرود بهره برداري شد؛معاون سیاسی استاندار گفت:بچه هاي روستا با مدارك دانشگاهي براي اشتغال به دفتر من مراجعه می کنند و من شرمنده آنها مي شوم/ چون زادگاه بنده مياندرود است مردم توقع بيشتري دارند/باز هم بگوييد كياپي اي ها كار نمي كنند!/اسد مزد تلاش هاي خود را گرفت(گزارش+حاشیه نگاری مازندنومه)


 مازندنومه،محمداسماعیل بخشی سورکی: پروژه زير گذر بادله-كياپي با اعتباري بالغ بر 5/1ميليارد تومان به بهره برداري رسيد.

 عصر یک شنبه با حضور ابراهيمي معاون سياسي و امنيتي استاندار، پيشنمازي مديركل امنيتي،شفيعي مدير كل اتباع خارجي ، ييلاقي معاونت راهسازي اداره راه و ترابري ، نظري رياست دستگاه نظارت ، رجبي فرماندار میاندرود و جمع زيادي از مسئولان محلي و استاني پروژه زير گذر بادله- كياپي افتتاح شد.

 هادي ابراهيمي در اين مراسم با بيان اينكه رسيدن به اهداف در سايه دوستي ،محبت و همدلي امكان پذير است اظهار داشت:مردم ايران به فرموده امام راحل بالاتر و برتر از مردم عصر حضرت رسول (ص) و مولاي متقيان علي (ع) هستند و هر چه به آنها خدمت كنيم، كم است.

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران با اندك خواندن خدمت هاي اين چنينی افزود:مردمي كه بيش از 76 درصد آنها در انتخابات شركت كرده اند لياقت و شايستگي بيشتر از اين را دارند.

 وي با بيان اينكه قبل از احداث اين زير گذر چندين نفر در اين مسير جان باختند ، افزود:تردد ها براي مردم دو روستا و همچنين براي دانش آموزاني كه به اردوگاه بادله مي رفتند،مشكل بود كه با افتتاح اين پروژه مشكل مردم مرتفع شد.

 ابراهيمي با بيان اينكه در طول اجراي اين طرح بيشترين بارندگي را در استان داشتبم به طوري كه سد شهيد رجايي امسال سرريز شد افزود:زير گذر زدن در مازندران با توجه به شرايط آب و هوايي و همچنين بالا بودن سطح آب زير زميني كار بسيار دشواري است.

وي با اشاره به اينكه مسئولان اداره راه و ترابري جرو فعال ترين مديران استان هستند افزود: امروز كار و تلاش شبانه روزي تمام مسئولان استاني و محلي نتيجه داده است و اين پروژه در كوتاه ترين زمان ممكن يعني شش ماه از آغاز طرح به نتيجه رسيده است.

ابراهيمي با بيان اينكه نگاه ما نسبت به همه شهرستان ها يكسان است تصريح كرد:اما چون زادگاه بنده مياندرود است مردم توقع بيشتري دارند.

وي از روند معكوس مهاجرت در استان خبر داد و گفت:امروز بسياري از جوانان از شهرها به روستاها آمده و براي كار و توليد تلاش مي كنند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران با بيان اينكه بعضا بچه هاي روستا با مدارك دانشگاهي براي اشتغال به دفتر من مراجعه كرده و من شرمنده آنها مي شوم افزود:مسئولان و فرماندار محترم با شناخت و شناسايي استعدادهاي جوانان منطقه و با ارائه تسهيلات زمينه را براي ايجاد روستاهاي توليدي فراهم كنند.

* رجبي: سهم مياندرود از طرح سالم سازي ساحل 100 ميليون تومان است

فرماندار مياندرود از طرح سالم سازي دريا در مياندرود با اعتباري بالغ بر 100 ميليون تومان خبر داد.

علي رجبي در مراسم افتتاحيه پل زير گذر بادله – كياپي اظهار داشت:هيچ چيز به اندازه نجات جان يك انسان اهميت ندارد و خوشحاليم كه امروز با افتتاح اين زير گذر ضريب امنيت منطقه را بالا برده ايم.

وي با بيان اينكه انسان ها يا بايد به اندازه تلاش خود آرزو كنند و يا به اندازه آرزوي خود تلاش كنند افزود:بعد از ماه ها تلاش شبانه روزي امروز اين پروژه آماده افتتاح است كه انصافا كار بزرگي انجام شده است.

فرماندار مياندرود با اشاره به عمر شهرستان تازه تاسيس مياندرود اظهار داشت: با اجرا و عملياتي شدن پروژه هاي بزرگ در اين منطقه كسي باور نمي كند كه مياندرود تازه شهرستان شده باشد.

 وي از تامين اعتبار 2 ميليارد توماني براي زير گذر جامخانه و شهر سورك و همچنين جاده جوادالائمه(جاده فرودگاه) خبر داد و گفت:امسال در پنج نقطه استان طرح سالم سازي دريا توسعه مي يابد كه يكي از اين طرح ها در سواحل مياندرود و با اعتباري بالغ بر 100 ميليون تومان اجرا خواهد شد.

 رجبي همچنين از تامين اعتبار يك ميلياري براي استخر سرپوشيده مياندرود خبر داد و گفت:آقاي وفايي نژاد هم 5/1ميليارد تومان براي خريد شهرك هاي صنعتي اعتبار گذاشته است.

وي از تمام مسئولان استاني و شهرستاني جهت اجرا و به نتيجه رسيدن اين پروژه تشكر كرد و از ابراهيمي درخواست كرد تا براي خريد زمين سايت اداري مياندرود نيز همكاري كند.

 *طهماسي :100 هزار نقطه حادثه خيز در كشور وجود داد

 دكتر طهماسبي -مدير شركت پيمانكاري طرح زير گذر بادله- با بيان اينكه 100 هزار نقطه حادثه خيز در كشور وجود دارد افزود:اين نقطا در علوم آكادميك به نقاطي گفته مي شود كه فراواني تعداد حجادثه ها نسبت به ساير نقاط بيشتر است.

وي گفت: حذف تمام اين نقاط در توان دولت نيست چرا كه هر زير گذر در حدود يك ميليارد و هر پل روگذر در حدود سه ميليارد هزينه دارد و در اين بين تنها نقاط محدودي با اجراي اين پروژه ها حذف خواهند شد.

طهماسبي با بيان اينكه ارزش افزوده فقط بنزين مصرفي وسايل نقليه در طول 10 سال با هزينه اجراي اين پروژه برابري مي كند افزود:به اين حس پيگيري هم غبطه مي خوريم و هم آفرين مي گوييم.

*ییلاقی:260 تن میله گرد مصرف شد

در ادامه مراسم معاونت راهسازي اداره راه و ترابري استان نيز به تشريح جزييات اجراي اين طرح پرداخت.

وي گفت: اين پروژه به دهانه 9 متر و 4 متر ارتفاع و به طول40 متر و همچنين 300 متر مسير رفت و برگشت احداث شده است.

ييلاقي ادامه داد: دراين پروژه 260تن ميلگرد،600تن سيمان،2000تن مصالح بتني،6000متر مكعب مصالح سنگي و 15 هزار مترمعكب هم حجم خاكبرداري لحاظ شده است.

*حاشیه ها

 • علاوه بر شوراي اسلامي روستاها و دهياران، بخشدارن مركزي و گهرباران ، حجت الاسلام صادقي رياست اوقاف شهرستان، وفايي نژاد سرپرست شهرك هاي صنعتي استان ، فرمانده نيروي انتظامي مياندرود،نوكنده رياست آموزش و پرورش،انصارالحسيني شهردار سورك و بسياري ديگر از مسئولان محلي و استاني در اين مراسم حضور داشتند.

 • صوت قاري قرآن، طهماسبي-پیمانکار زیرگذر-را به وجد آورد به گونه اي كه هديه ای به قاری داد.

 • مدير شركت پيمانكاري اين پروژه گفت: اگر از چند نفر تشكر ويژه نكنم وجدانم ناراحت مي شود و ادامه داد:شب ، نصفه شب ، صبح زود...هر وقتي كه شما بگيد هادي ابراهيمي سر پروژه به عنوان ناظر حاضر مي شد و اگر هم نمي آمد ، تماس مي گرفت به گونه اي كه مي توانم بگويم امان ما را بريد.

 • طهماسبي گفت: در 250 نقطه كشور و در استان هاي مختلف پروژه هاي زير گذر اجرا كرديم اما در هيچ كجا جز بادله و مازندران مقامي بالاتر از مدير كل راه را نديديم.

• رجبي فرماندار مياندرود گفت: من حنجره خود را عمل كرده ام و نمي توانم زياد حرف بزنم اما بارها به معاون خود گفته ام كه ابراهيمي در اين يكسال براي پيشرفت و توسعه زودهنگام مياندرود ما را در زودپز مي گذارد و در مي آورد.

• فرماندار مياندرود قبل از سخنان ابراهيمي از پدر شهيدان زارعي و رضايي خواست تا هديه اي را به پاس زحمات ابراهيمي به او تقديم كنند و سپس مثل هميشه با سه ياعلي ميكروفن را در اختيار معاون سياسي و امنيتي قرار داد.

• ابراهيمي گفت: دو هفته قبل از انتخابات محضر وزير كشور بوديم كه ايشان از من پرسيدند چند درصد مردم مازندران در انتخابات شركت خواهند كرد كه به من به جهت سابقه انتخابات قبل كه حدود 53 درصد در استان بود گفتم تلاش مي كنيم كه به 60 درصد برسد اما آمار مشاركت مردم واقعا خيره كننده بود.

• ابراهیمی از مومني دهيار بادله به عنوان فردي مذهبي ، مومن، مخلص و تلاشگر ياد كرد و هديه ای به او داد.

 • ابراهيمي با اشاره به سيستم هدايت آب و لوله پمپاژ آن خطاب به مردم بادله گفت:با يك تير دو نشان زديم هم زيرگذر تحويل داديم هم آب لوله 5 يا 6 اينچي به شما داديم كه مشكل زمين هاي كشاورزي روستا حل شود، باز هم بگوييد كياپي اي ها كار نمي كنند!

 • وي در خصوص تلاش براي شهرستان شدن مياندرود گفت: هم دكتر يوسف نژاد، هم دكتر شجاعي و هم فرماندار سابق ساري آقاي زارعي تلاش كردند.

 • ابراهيمي از زحمات اسد تشكر كرد و گفت: وي امروز با معارفه به عنوان نماينده وزير در استان و مديركل راه و شهرسازي مزد تلاش هاي خود را گرفت.


  • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

    خدا میدانه که برای مطرح کردن خودش این کارها رو می کنه وگرنه چرا کمر بندی رو درست نمی کنند

    • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

      نه زیادم سخت نیست،مسئولین با حوصله هستند زمان زیاد مهم نیست.

      • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

        پس آقی زارعی هم جزو خیانتکاران به ساری بودند به همراه نماینده ها

        • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

          سلام
          واقعا آدم حیران میمونه چی بگه. برای افتتاح یک زیر گذر این همه مسوول اومدن که چی؟


          ©2013 APG.ir