تعداد بازدید: 3027

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 28 فروردين 1391-13:41

احمدی نژاد:‌شما بدوید،بودجه را خدا می رساند

رییس جمهوری در ساری گفت:‌هیچ نقطه منفی در تاریخ مازندران وجود ندارد/وزیر در اجرای این سد همت کند، بودجه را ما می دهیم، از زیر سنگ هم که شده در می آید/از بزرگواری های مردم مازندران تشکر می کنم/من پارتی شما پیش خدا، قول می دهم که خدا بودجه را می رساند/می خواهیم ‌همه پروژه ها را کنترات به وزیر نیرو بدهیم/در خراسان جنوبی، بعضی شهرها در حال نابودی اند.(متن+حاشیه ها)


مازندنومه،کلثوم فلاحی: محمود احمدی نژاد در مراسم کلنگ زنی پروژه خط انتقال آب دریای خزر به منطقه مرکزی کشور در ساری اظهار داشت:مازندران، گل سرسبد استان های ایران است ، نه به لحاظ طبیعت و ویژگی های طبیعی، بلکه به دلیل اصالت هاس انسانی، ویژگی های فرهنگی، مردم مومن،پرتلاش، قانع، صمیمی و صاف دل و شجاع و انقلابی.

 رئیس جمهوری ادامه داد:مازندرانی ها ‌مردمی اند که حداقل 1400 سال در خط مستقیم امانت توحید و عدالت در حال حرکت اند و امانت پیامبر و ائمه را با همه وجود پاسداری می کنند.

 وی با اشاره به اینکه وجود مردم مازندران همیشه برای ملت ایران موجب نفع بوده، متذکر شد:‌هیچ نقطه منفی در تاریخ این دیار وجود ندارد ، همه عزت است.

 وی با اشاره به سه پدر شهید که هر سه ، سه شهید تقدیم کرده اند، اظهار داشت: مردم مازندران درعرصه کار و تولید هم پیشتاز اند و تا جایی که شرایط اجازه می دهد از ظرفیت های استانی برای تولید، استفاده می کنند.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه مردم این خطه، بخش مهمی از نیازهای کشور را در این استان تامین می کنند، ادامه داد‌: به سهم خودم از همه بزرگواری های مردم مازندران تشکر می کنم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور در مسیر سازندگی است، گفت: باید ایران را بسازیم و ذکر جاری آحاد مردم باید ساختن ایران باشد که بزرگترین کار انقلابی امروز، ساختن ایران است.

 رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: ایران هر اندازه بالا رود، توحید و عدالت بالا می رود.

وی بیان داشت:‌ملت ایران شایستگی دارد در بالاترین ترازها زندگی کند.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه طرح های آبی از مهمترین بخش ها است، تصریح کرد:‌سدهای بزرگی در مازندران در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تحولات اقلیمی، تغییراتی را در محیط به وجود آورده که قابل پیش بینی نیست، ادامه داد:‌متوسط بارش در کشور کاهش یافته است.

 رئیس دولت دهم خاطرنشان کرد:‌ ایمان داریم که اگر تصمیم بگیریم برای خدا بدویم، خدا درهای رحمت را باز می کند.

 وی ادامه داد:‌طرح انتقال آب دریای خزر به مناطق مرکزی کشور، یکی از کارهایی که قرار است انجام شود.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه ما یک کشور و یک ملت هستیم، گفت: همه جای ایران باید پیشرفت کند، نمی شود در یک خانواده یکی در فقر باشد و یکی در دارایی.

وی با بیان اینکه کویر در حال پیشروی است، اظهار داشت:‌معنایش این است که 50 سال دیگر، از جنگل هم خبری نیست ، باید کنترل کنیم.

 احمدی نژاد تصریح کرد:‌250 هزار کیلومتر مربع از وسعت کشور، خشک و کویری است و همینطور اضافه می شود ، باید این روند را یک جا مهار کنیم.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه بخش وسیعی از استان های کرمان، یزد، اصفهان، کاشان، قم و سمنان خشک است و خشکی هم در حال پیشروی است، یادآور شد:‌این پروژه، یک کار بزرگ است.

 وی با بیان اینکه برای مهار تمام آب های مرزی برنامه داریم، ادامه داد:‌این برنامه ها بسیار گسترده است، در سال گذشته نزدیک به 2300 میلیارد بودجه اختصاص دادیم به این کار.

از لابه لای گفته ها

-احمدی نژاد خطاب به وزیر نیرو گفت:‌ وزیر در اجرای این سد همت کند، بودجه را ما می دهیم، از زیر سنگ هم که شده در می آید، سرعت سد هراز را هم زیاد کنید، این سد برای مازندران اساسی است.وی با بیان اینکه سد گلورد را هم همت کنید تا در همین دولت تمام شود، افزود:‌این سد 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

-وی در همین راستا افزود:‌شما بدوید بودجه را خدا می رساند، من پارتی شما پیش خدا، قول می دهم که خدا بودجه را می رساند.

- احمدی نژاد با اشاره به اینکه استان های مازندران، گیلان و گلستان یک مشکلی دارند، گفت:‌از بالا که نگاه می کنی همه چیز خوب است اما در زندگی این مردم مشکلات است، بعضی شهرها آب آشامیدنی ندارند.

-وی با بیان اینکه در خصوص پروژه زباله سوز مازندران خوشحال شدم و همه این پروژه ها در یک راستا است، اضافه کرد:می خواهیم ‌همه پروژه ها را کنترات به وزیر نیرو بدهیم.

 -احمدی نژاد افزود:‌ به مازندران سفر می کنیم و مفصل تر درباره کارهای گوناگون صحبت می کنیم.

- وی بیان داشت:‌پس از سال ها یک موافقتنامه امضا شد تا از تاجیکستان برای خراسان آب بیاید.

- احمدی نژاد با بیان اینکه در خراسان جنوبی، بعضی شهرها در حال نابودی اند، گفت:‌400 متر چاه می کنند ، آب نیست و منجر به مهاجرت می شود.

- وی اضافه کرد:‌آب خزر که منتقل شود، شش – هفت استان زنده می شود ، بعضی جاها آدم فقط باید بشیند و گریه کند، 25 میلی متر در سال باران می بارد ، علف هم بیرون نمی آید، مثل یک منطقه قحطی زده کامل، باید آبادش کنیم.


  • جمعه 15 ارديبهشت 1391-0:0

    آقاي ع.ن شما عمرا ساروي باشي !جطور ممكنه ساروي باشي و نداني فقر و كمبود از سر و روي شهرمان ميريزد و دم از امتياز نداشته بزني.البته كه همه جاي استان نياز به امتياز و رسيدكي دارد و رفاه مردم مازندران آرزوي من است ولي همه خوب ميدانيم كسي براي شمال تره خورد نميكند.احداث تصفيه خانه آب شرب سمناني ها در ساري جه امتيازي جز ايجاد هزار مشكل براي ساروي ها دارد؟

    • پنجشنبه 31 فروردين 1391-0:0

      با سلام ما مازندران را خلاصه کردیم در ساری و حومه و یا نهایتش بابل و قائم شهر و ... عزیزان از رامسر تا بهشهر و گلوگاه هم مازنی هستند به اونا هم رسیدگی بشه ، امتیازاتی داده بشه ، پروژه اجراء بشه و غیره... یه بنده خدای رامسری چه گناهی کرده که باید 5 الی 6 ساعت را طی کند تا برای یه کار کوچک اداری بیاد ساری و برگرده (تازه اگه کارش راه بیفته که بعید است) در ضمن ما در جنوب کشور می گیم چرا کشورهای عربی خصوصا امارات شروع به ساختن جزایر مصنوعی کرده و اکوسیستم خلیج فارس را از بین می برد؟؟؟؟!!!!!!!! حال ما در شمال داریم همین کار را می کنیم نمک و شوری دریاچه را زیاد می کنیم و در داراز مدت هم مسئله خشکی؟؟؟ پس ما هم باید شاهد اعتراض کشورهای روسیه و بقیه کشورهای شمالی دریاچه خزر باشیم و باید هم به اونا حق بدهیم؟؟؟؟/!!!!!

      • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

        میگم مازندنومه چطور شما هم برای سکوت خبری اصولگرا در برابر سفر احمدی نژاد به مازندران تایمر بگذارین
        بعد بهش بگین مثلا سایت 536


        ©2013 APG.ir