تعداد بازدید: 2685

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391-0:15

روحانی:اختلافات خودتان را درز ندهید

 امام جمعه بابل گفت: آقایان! اگر اختلافی با هم دارید میان خودتان حل کنید و اینها را به بیرون درز ندهید/ جبهه بندی های انتخابات مجلس نهم باید پس از انتخابات دفن بشود.


مازندنومه،خبر ارسالی دفتر امام جمعه بابل: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی با انتقاد از بروز اختلاف بین مسئولان و کشاندن آن به میان رسانه ها،گفت: جای تاسف است که شاهد مشاجراتی در راس هرم جامعه میان روسای قوا و افراد دیگر هستیم که متاسفانه این مشاجرات در مطبوعات  و رسانه ها نیز بروز پیدا کرد.

وی ادامه داد: این اختلافات ولو ممکن است عمیق نباشد و اختلاف نظر و سلیقه در اجرای برخی امور باشد،وقتی به تقابل میان روسای قوا کشیده می شود به درون جامعه نفوذ پیدا کرده، موجب نگرانی جامعه و خوشحالی دشمنانی می شود.

روحانی خطاب به مسئولان ارشد کشور خاطرنشان کرد: آقایان اگر اختلافی با هم دارید میان خودتان حل کنید و اینها را به بیرون درز ندهید.

وی ایام انتخابات را زمان به اوج رسیدن منازعات سیاسی بیان کرد و با اشاره به پایان انتخابات مجلس گفت: هر چه اختلاف در جبهه بندی ها در جامعه صورت گرفته است همین امروز به پایان برسد و جبهه بندی های انتخابات مجلس نهم باید پس از انتخابات دفن بشود.


  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 23 ارديبهشت 1391-0:0

    بابا ایول، من هم از این خوش آمدنت خیلی خیلی خوشم می آید. رفیق جان نمی دونی چقدر منتظر بودم یکی بیاد بگه از کامنت گذاری های غلط انداز خوشم می آید. میدونی که یک بارک الله آدمی مثل غلط انداز را چند متر بزرگ می کنه؟

    • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391-0:0

      خيلي از كامنت نويسي هاي غلط انداز خوشم مياد

      • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391-0:0

        لوه لاقلی ره کنه ، ته دیم چو وسه سیوه !؟

        • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391-0:0

          حاج آقای عزیز شما خودتون اختلافات را درز می گیرید؟ یعنی الآن شما با حاج حسین شروع به اختلاف نمی فرمائید؟ آیا یکطرفه هوای حاج آقا ناصری را ندارید؟ آیا همچنان پتک انتقاد و تهمت و بد و بیراه را بر سر این کریمی بیچاره نمی کوبید؟ آیا پرچمدار اختلاف با ساروی های بدبخت و بیچاره که تنها دارایی شان مرکز ایتان بودنشان است نمی شوید؟ آیا بر اساس میثاقی که نانوشته بستید اجازه شهرستان شدن را به بندپی می دهید؟ آیا بر سر هر کس که توقع شهرستان شدن و جدا شدن از بابل را داشته باشد فریاد نمی زنید و تهدید نمی فرمائید؟ خوب حاج آقای عزیز و بزرگوار وقتی شما خودتون از همین کارها می کنید دیگه توقع دارید بقیه اختلافات را دفن بکنند؟ آیا اختلافات اصلاً ‌دفن شدنی هستند؟


          ©2013 APG.ir