تعداد بازدید: 4255

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 21 خرداد 1391-15:4

مولوی برای کودکان قصه می گوید

بعد از شاهنامه خوانی برای کودکان،کارگاه های مثنوی خوانی برای کودکان و نوجوانان ساروی برپا می شود/ کودکان در این کارگاه ها با گذراندن لحظه هایی شاد و به یاد ماندنی، درقالب فعالیت های شعر خوانی، قصه گویی و نمایش خلاق با شخصیت، سروده ها و اندیشه های مولوی و فردوسی آشنا می شوند.


مازندنومه،خبر ارسالی کاربران:کتابخانه شماره یک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ساری (شعبه مازیار)پس از تجربه موفق کارگاه های شاهنامه شناسی اقدام به برگزاری کارگاه های مثنوی خوانی برای کودکان و نوجوانان کرده است.

خانم یدلله پور-مسئول مرکز شماره یک کانون-آشنا کردن کودکان و نوجوانان با مشاهیر و آثار ارزشمندشان را یکی از وظایف کانون دانست و گفت: این کارگاه ها زیر نظر علیمراد خرمی-کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی- اداره می شود.

 خرمی که مبتکر فعالیت شاهنامه شناسی برای کودکان و نوجوانان محسوب می شود،موثرترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی را آشناکردن فرزندان این مرز و بوم با مفاخر فرهنگی خودی دانست و تجربه بیست ساله خود را در این میدان ضامن موفقیت این برنامه برشمرد.

 وی با اشاره به نقش جهانگیر مولانا در نشر فرهنگ اسلامی ایران اظهار داشت: کودکان و نوجوانان در این کارگاه ها با گذراندن لحظه هایی شاد و به یاد ماندنی، درقالب فعالیت های شعر خوانی، قصه گویی و نمایش خلاق با شخصیت، سروده ها و اندیشه های این شاعران بزرگ-مولوی و فردوسی- آشنا می شوند.

کارگاه های مولوی شناسی در روزهای دوشنبه برای دختران و روزهای سه شنبه برای پسران و کارگاه های شاهنامه شناسی روزهای چهارشنبه برای دختران و روزهای پنج شنبه برای پسران برگزار می شود.


  • فرهنگسرای مللپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 16 اسفند 1391-0:0

    با سلام . احتراما از شما دعوت میشود در برنامه آزاد شاهنامه خوانی استاد شجاع پور که روزهای سه شنبه از ساعت 18-16 درفرهنگسرای ملل برگزار میباشد شرکت فرمایید . پارک قیطریه .22215062

    • چهارشنبه 21 تير 1391-0:0

      من از شاگردان استاد خرمی هستم . نه سال دارم . استاد مرا عاشق دنیای ادبیات کردند.این روزها دایم دیوان حافظ در دست شعرهایش را حفظ می کنم . استاد دوستتان دارم.


      ©2013 APG.ir