تعداد بازدید: 2809

توصیه به دیگران 2

شنبه 27 خرداد 1391-16:9

رجبی:اگر مدیری کار نکند،حکم عزلش را می گیرم

 مدیری کم کار کند حکم عزلش را خواهم گرفت/این عزل و نصب ها که صورت می گیرد هیچ کدام سیاسی نیست/مردم بارها به ما مراجعه می کنند و از نوع برخورد مدیران گلایه دارند.(گزارش مازندنومه از جلسه شورای اداری میاندرود)


مازندنومه،مصطفی ملازاده سورکی:در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود،علی رجبی به روسای ادارات اخطار جدی داد و گفت:اگر مدیری کم کاری و دقت در کارش نباشد و نتواند پا به پای ما حرکت کند ، راسآ خودم اقدام کرده،حکم عزلش را می گیرم.

وی افزود:این عزل و نصب ها که صورت می گیرد هیچ کدام سیاسی نیست و من از مدیر ادارات کار می خواهم.

فرماندار میاندرود اضافه کرد:مدیران باید خلاقیت داشته باشند و مسائل و مشکلات پیش رو را دوستانه و بدون جنجال و هیاهو حل و فصل کنند.

وی در ادامه به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره داشت و افزود که در این مدت 3ماه که از سال گذشته در اجرای این فرمان حضرت آقا انصافا چه کارهایی انجام دادیم؟

 رجبی با بیان این که ما باید ابتدا از خودمان فرهنگ سازی را شروع کنیم و از کالاهای ایرانی و موادی که در  میاندرود تولید می شود،استفاده کنیم،تصریح کرد: این کار باعث حمایت از سرمایه می شود و باید نسبت به ان اهتمام داشته باشیم .

فرماندار میاندرود در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: اولویت برنامه ریزی و تخصیص اعتبار امسال ما در بخش توسعه کشاورزی است و در جهت پویایی و رساندن میاندرود به جایگاهش تلاش می کنیم.

در ادامه جلسه امام جمعه میاندرود بیان داشت:مدیران باید نسبت به برخورد و رفتار با ارباب رجوع تجدید نظرکنند و با احترام و کرامت با آن ها برخورد کنند.

وی با بیان این که اقتدار مدیر با همین رفتار ها شکل می گیرد،افزود:مردم بارها به ما مراجعه می کنند و از نوع برخورد مدیران گلایه دارند.

حجت الاسلام رسولی افزود:شعار امسال حقیقتا یکی از بهترین ،مهمترین و بزرگترین شعارهای سال های اخیر است، چرا که همه کارها ریشه در مسائل اقتصادی دارد و ما اگر بتوانیم مسائل و مشکلات اقتصادی را حل کنیم، می توانیم مشکلات سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی را هم حل کنیم.


  • یوسفعلی قلی پور حلمسرپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

    بانظر جناب اقای رجبی فرماندار محترم میاندرود کا ملا موافق هستم

    • يکشنبه 28 خرداد 1391-0:0

      خا خیله خوب فرمانداری میاندرود شده ...

      • يکشنبه 28 خرداد 1391-0:0

        این بنده خدا چیه همش سروصدا میکنه!؟
        هیچکاریکه انجام نمیشه ، فقط الکی سروصدا میکنه!

        • شنبه 27 خرداد 1391-0:0

          آقای فرماندار; خودت خیلی فعالی اما این مدیران به درد ..... هم نمیخورند.


          ©2013 APG.ir