تعداد بازدید: 3234

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 31 خرداد 1391-12:39

راننده در خواب/اتوبوس حاجیان،خانه مرد روستایی راخراب کرد

راننده اتوبوس حامل حاجیان بابلی که از اتوبان جوادالائمه به سمت فرودگاه در حال حرکت بود ناگهان متوجه تمام‌شدن اتوبان شد و اتوبوس را به سمت منزل مسکونی هدایت می‌کند/راننده داخل اتوبوس گیر کرده بود و نمی توانست بیرون بیایید.(گفت و گوی مازندنومه با راننده و مسافران اتوبوس حادثه دیده)


مازندنومه: به گزارش مازندنومه،بامداد روز چهارشنبه  اتوبوس حامل حجاج بابلی،در شهرستان میاندرود وارد یک منزل مسکونی در روستای شهریارکنده شد.

 این اتوبوس ساعت یک بامداد امروز در فاصله چند متری فرودگاه بین‌المللی مرکز استان مازندران وارد یک منزل مسکونی شد.

 راننده این اتوبوس که از اتوبان جوادالائمه به سمت فرودگاه در حال حرکت بود ناگهان متوجه تمام‌شدن اتوبان شده و اتوبوس را به سمت منزل مسکونی هدایت می‌کند.

 وی گفت: هیچ علایمی مبنی بر تمام شدن اتوبان و یا ورود به جاده کم‌عرض متقاطع در مسیر مشاهده نکردم و به علت ناآشنایی با این مسیر فقط توانستم از واژگونی اتوبوس جلوگیری کنم.

 این اتوبوس که حامل 38 مسافر بود با ورود به واحد ساختمانی روستای شهریارکنده، ساختمان این منزل را صد در صد تخریب کرد.

 مردم منطقه هم در گفتگو با خبرنگار مازندنومه اظهار داشتند: چندین بارجهت نصب روشنایی در این مسیر به مسئولان ذی ربط مراجعه کردیم اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

یکی از اهلی روستای شهریارکنده گفت:متاسفانه علی رغم تماس با اورژانس ، نیم ساعت آمدن گروه امداد به طول انجامید که ما با شکستن شیشه جلو اتوبوس مردم را از داخل ماشین بیرون آوردیم.

 وی با بیان اینکه ظاهرا راننده خواب بوده است ادامه داد:راننده ماشین به سبب ضربه وارد ، در داخل اتوبوس گیر کرده بود و نمی توانست بیرون بیایید.

 یکی دیگر از اهالی روستای شهریاکنده نیز ابراز داشت:لوله های گاز و آب نیز شکسته شده بود که هر آن بیم اتصال کابل برق با ماشین و انفجار می رفت ولی مردم روستا تا رسیدن گروه اورژانس و امداد دست به کار شدند.

گفتنیست روستای شهریارکنده از توابع بخش مرکزی شهرستان میاندرود است که نزدیک به 1400 نفر جمعیت دارد.


  • دوشنبه 19 آبان 1393-21:29

    عمرا مسولین بفکر روستا بشن بعد از 10 سال هنوز این اتوبان کارش تموم نشده اگه شهر سورک بود 8سال پیش با تمام امکانات افتتاح شده بود اگه مسولین بفکر بودن کوچه های روستا رو اسفالت میکردن.


    ©2013 APG.ir