تعداد بازدید: 2604

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 21 تير 1391-1:24

در چنین روزی

مرور خبرهای مازندران در 21 تیرماه سال های گذشته؛مدیر کل از جنس ورزش نیست/حمله قاچاقچيان چوب به ۳۹۶ جنگل بان/زباله برخي از مناطق شهر ساري دوشنبه شب نيز جمع‌آوري نشد/سه ماه تعطيلي مسئولان قائم شهر و...


*سه شنبه 21 تير 1384

-نقی کلانتري : مدیر کل از جنس ورزش نیست!/انتقاد رییس سابق هیئت کشتي مازندران از هادی حسيني، مديرکل تربيت بدني استان.

-حمله قاچاقچيان چوب به ۳۹۶ جنگل بان/ گزارش هايى كه از استان هاى مختلف كشور در مورد ضرب و جرح نيروهاى محافظ جنگل و مرتع به دست قاچاقچيان چوب و متجاوزان به عرصه هاى ملى به دفتر فنى حفاظت و حمايت سازمان جنگل ها رسيده است، روند روبه رشد قتل و ضرب وشتم جنگل بانان را تائيد مى كند.

-حکايت هم چنان باقي است/زباله برخي از مناطق شهر ساري دوشنبه شب نيز جمع‌آوري نشد. روستاييان "سمسكنده" از توابع ساري طي دو روز گذشته از ورود خودروهاي حامل زباله به محل دفن در محدوده اين روستا جلوگيري كردند.

*پنجشنبه 21 تير 1386

-سه ماه تعطيلي مسئولان قائم شهر/21 روز از فصل تابستان گذشته اما هیچ اقدامی در خصوص ارائه خدمات به مسافران،از سوي مسئولان شهرستان قائم شهر صورت نگرفته است.

-وزارتخانه ناتوان/دبير انجمن حمايت از برنج كشورگفت:اكنون كه وزارت بازرگاني در كنترل واردات برنج توفيقي به دست نياورده است، قيمت برنج وارداتي را كنترل كند.

*يکشنبه 21 تير 1388

-نريمان:وزرا نباید از ارایه کاستی‌ها واهمه داشته باشند/نماينده بابل گفت:با توجه به اینکه بسیاری از وزرا دولت نهم در مجلس در معرض استیضاح قرار گرفتند، بهتر است این افراد اصلا در کابینه حضور نداشته باشند.

-کردان:نفت يا دفتر بازرسی؟/آينده سياسي علي کردان:آيا او در کابينه تازه جايي خواهد داشت؟
 سرنوشت جنجالی علی کردان و برخورد تند مجلس و اصولگرایان با وی، هرچند احمدی‌نژاد را از اندیشه معرفی وزیر کشور برکنار شده خود منصرف کرده است، ریاست دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور که پیشتر در اختیار داود احمدی‌نژاد بود، از جمله گزینه‌های احتمالی است که برای آینده سیاسی کردان در نظر گرفته شده است؛ ضمن آنکه شنیده‌های دیگری نیز از ابراز تمایل و تلاش وی برای بازگشتن به وزارت نفت حکایت می‌کند.



    ©2013 APG.ir