تعداد بازدید: 5575

توصیه به دیگران 3

جمعه 23 تير 1391-15:12

مردم و مسئولان/استاندار با کجوری ها دیدار کرد

گزارش تصویری از جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی-جمعه 23 تیرماه،پول کجور


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی:چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی به میزبانی شهر پول کجور پیش از ظهر جمعه برگزار شد.

 


  • مصطفی - پونکپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 18 مرداد 1391-0:0

    خدا رو شکرگذاریم خلاصه پای بزرگواران به خطه محروم و شهیدپرور کجور باز شدچون من تا به حال فکر میکردم کجور جزء استان تهران یا البرزه . البته اینو بیشتر به حساب بیسوادی بنده بزارید. سرزمین عزیزم کجور زیبایم با تمام وجود دوستت داریم.

    • فیروزآباد کجورپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 27 تير 1391-0:0

      درسال1388همزمان باانتخابات ریاست جمهوری شاهد رفت وآمدکامیونهای حامل شن وماسه (بهتراست بگوئیم خاک رس) که بصورت ضربتی درحال تخلیه درمسیرجاده خاکی به طول 5کیلومترروستای فیروزآبادجهت زیرسازی آسفالت بودند بودیم اماچندی نگذشته ازآسفالت خبری نشد بلکه براثربارندگی زیرسازی که باخاک رس صورت پذیرفته بود معضلی شدجهت رفت وآمدوسرانجام درسال1390مجددازیرسازی انجام شد امابااحداث فقط یک پل سیمانی درمسیر5کیلومتری جاده کوهستانی پرپیچ وخم جهت خروج آب ومسئولین درجلسه ای که سال قبل درروستای کندلوس برگزارشده بوداعلام نمودند تاآسفالت فیروزآبادتمام نشود ماشین آلات آسفالت رابه جایی انتقال نمی دهیم امافقط حدودیک کیلومترآسفالت درحدزیرسازی انجام شدکه آن هم به خاطر جنس مرغوب آسفالت ازروز اول کش آمدوخیلی کم عرض شده خلاصه پروژه قبل اززمستان تعطیل شد(حالاهم روزاز نو وروزی ازنو)درخاتمه خواهش ماازمسئولین این است به حرمت خون شهداکه امروز برمسندتان باخیال راحت تکیه داده اید اینقدراموال بیت المال رابه دلیل سوءمدیریت هدرندهیدوجالب آن است که اعتباراین پروژه ازسفر استانی مقام معظم رهبری بوده است

      • نقد یا تخریب!!پاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 26 تير 1391-0:0

        دوست گرامی!گوهر وجودی مازندنومه به انعکاس نظرات متفاوت است.و نگاه به مجموعه کامنتها گویای این واقعیت است.جناب احمدی نماینده مردمند لذا شایسته احترام و در عین حال به همین دلیل باید در معرض نقد مدلل واقع شوند!همانطوری که دکتر محسنی در طی دوازده سال مورد نقد بوده ویا پیش از ایشان مهندس طاهر نژاد و حاج آقا افرازیده.از جانب فرزند یکی از نمایندگان اسبق انتقادجدی وارد بود ولیکن کمترین انتقادی وارد نشد!به دکتر محسنی بی شک انتقاد وارد است اما انصاف بدهید سخنرانی هتل گلسار را به مازندنومه بدهید تا خوانندگان قضاوت کنند که تخریب کدام است؟!!خود شما به کامنت خودتان دقت کنید"محسنی 12سال بود کاری نکرد"یعنی بدون ارایه کمترین دلیل نتیجه می گیرد این روش نقد درکجای منطق نویسندگی است؟محسنی رای نیاورد تبریک گفت اما وقتی رقیبش شکست خورد در گلسار شلوغ پلوغ نکرد؟ آیا اگر جایی عکس محسنی بیاید نام احمدی بیاید محل ایراد است؟حضرتعالی شاید وظیفه دارید!!اما دقت هم داشته باشید که در کامنت های خود انگاری انگیزه سنج دارید!! و انگیزه ها را رصد می کنید و تازه به مازندنومه هم وصیت می کنید!!اتفاقامشکل شماعدم دفاع درست از احمدی است چون در دفاعش مستمسک عبارتی می شویدکه دیگر به تخریب حاجت نیست مثلا "سخنرانی قشنگ"و "دیدن ایشان در حالی که نماینده قبلی را 10 سال ندیده بودید"و یا ...لذا برادر عزیز!ویا خواهر محترم!باور کنیم که قدرت مسوولیت آور باشد نه مصونیت آور وبر این ایمان اندیشه کنیم که اندیشمندانه از تفکر دفاع کنیم و شخص را از زاویه حب و بغض ننگریم بلکه تفکرش را رو کنیم برنامه هایش را در عرصه رسانه بیان کنیم و ظرفیت انتقاد پذیری خویش را بالا ببریم.نه اینکه در راستای وظیفه خویش دریای تحمل خویش را نه به وسعت خزر بلکه به محدودیت مرداب بکشانید!

        • دوشنبه 26 تير 1391-0:0

          نوشهر ، در منجلاب مشکلات و گرفتاری!

          • يکشنبه 25 تير 1391-0:0

            کاش اینهمه گرسنگی و فقر و بدبختی را لااقل یکی از مسئولان نوشهر میدیدند.
            کاش یکی از صدها موقعیت شغلی که تقدیم نزدیکانشان میکردند به مردم فلاکت زده مان میرسید
            کاش منجی بیاید.............

            • يکشنبه 25 تير 1391-0:0

              محسنی 12 سال بود کاری نکرد؟آقای مازندنومه تو رو خدا نگذارید برخی کامنتهای ثبتی شانیت رسانه مورد علاقه ما را پایین بیاورد، هرجا عکس یا مطلبی از احمدی و دیگر مسوولین میخورد اسم محسنی به میان می آید و باقی قضایا و همه هم در این شهر می دانند کی کامنت میزاره،افرازیده و طاهرنژاد هم بودن کجا اینطوری شلوغ پلوغ میکنن؟انصاف ثبت کن،قرار است 4 سال احمدی و قمی و بقیه تخریب شوند که چرا دکتر محسنی رای نیاورد؟

              • پول کجوریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                شنبه 24 تير 1391-0:0

                با سلام- متاسفانه هدف آقای قمی ، فرماندار نوشهر ، از برگزاری این جلسات ، فقط ... است. چون ما که در نوشهر هستیم ، خروجی مفیدی از این جلسات ندیدیم! البته آقای قمی در گردوخاک کردن ید طولایی دارد! ...ای کاش فرماندار عملگرا داشتیم ، تا نوشهر برخلاف آن چیزی که در رسانه ها مطرح میکنند ، با این همه مشکل و گرفتاری دست و پنجه نرم نمیکرد! از دکتر احمدی عزیز ، نماینده شریف مجلس میخواهیم که فکری به حال فرمانداری نوشهر بکنند و در این مدت باقی مانده دولت محترم، نیرویی توانمند و عملگرا را به نوشهر بیاورند. باتشکر

                • شنبه 24 تير 1391-0:0

                  راستی ، آقای شیخ الاسلامی زیر تیغ استیضاح هستش! بیچاره ! دیگه آخراشه که بهش میگن وزیر!

                  • مشکلات حل شد؟پاسخ به این دیدگاه 0 0
                    جمعه 23 تير 1391-0:0

                    همچین نشستی در پایان عمر دولت،آنهم دولتی که در مدیریت تورم گرانی مانده است آیا حاصلی خواهد شد؟نبودنمایندگان ادوار مجلس جناب مهندس طاهر نژاد و شخصیت خردمند جناب دکتر محسنی نیز جای سوال ندارد؟کجور وقتی در مسیر توسعه قرار می گیرد که فرزندان خردمندش به میدان در آیندونقشه توسعه را ترسیم و نماینده و مجموعه مدیریتی به اجرای آن بپردازند.


                    ©2013 APG.ir