تعداد بازدید: 2990

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 26 تير 1391-9:21

مردم از شهردار جدید توقع دارند

در جلسه شورای شهر ساری مطرح شد:اعضای شورای شهر به اتفاق آرا شهردار جدید را انتخاب کردند تا هیچ عذر و بهانه ای برای او باقی نماند/ظرف 5 سال گذشته از رسانه ها معجزه دیدم/شهردار ما جوان است و تازه از ب بسم‌الله شروع کرده،دوستان به جای تذکر،توصیه داشته باشند/با این تغییر باید تحولات خوبی در شهر مشاهده شود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:فرامرز نقیبی در جلسه علنی یکشنبه شب شهر ساری گفت : گزینه جوانی را برای تصدی مسئولیت شهرداری انتخاب کردیم چون بر این باوریم که جوان گرایی دراین زمینه نتیجه بخش است.

رئیس شورای شهر ساری ادامه داد:اعضای شورای شهر به اتفاق آرا شهردار جدید را انتخاب کردند تا هیچ عذر و بهانه ای برای شهردار باقی نماند و به پشتوانه این تصمیم جمعی ،متزلزل نشود.

 نقیبی با اشاره به این که قبل از انتخاب شهردار ، از رسانه ها برای انتخاب بهتر، انتظار کمک داشتیم ، تصریح کرد : بعضا از این کمک دریغ کردند اما اکنون که شهردار انتخاب شده باید کمک کنند تا شهردار بتواند این بار سنگین را به سر منزل مقصود برساند.

رییس شورا ابراز امیدواری کرد : این شهردار 31 ساله  که از بین 9 گزینه انتخاب شد با توجه به ویژگی های جوانی و انرژی بالا کارش را خوب انجام دهد .

 وی تاکید کرد : ظرف 5 سال گذشته از رسانه ها معجزه دیدم و به همین دلیل معتقدم اگر اصحاب رسانه بخواهند و اراده کنند می توانند به ایجاد تحول در شهر ساری کمک کنند.

 رئیس شورای شهر در پایان اعلام کرد :ظرف دو سه ماه آینده بیمارستان دولتی مهر در منطقه 3 راه اندازی می‌شود.

 وی افزود :با توجه به سرعت روند پیگیری ها ، بخش اعظم پروژه کارخانه زباله سوزساری تاپایان سال اجرا خواهد شد و سعی داریم کمربندی شمالی و کارخانه زباله سوز را به عنوان دو مساله اساسی ساری تا پایان دوره شورا به سرانجام برسانیم .

 نقیبی با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های استان باید پشتیبان احداث کارخانه زباله سوز نوشهر و ساری باشد، گفت:‌ از طرف معاون سیاسی ، مسئول راه‌اندازی بیمارستان مهر شدم.

*تحولات به هیچ وجه در شان و شایسته‌ی مردم ساری نبود

 عضو شورای شهر ساری در این جلسه اظهار داشت:‌شهروندان به عنوان بخش مهمی از جامعه اسلامی، نیازمند فضایی مساعد و مناسب هستند تا بتوانند به ظهور و بروز استعدادهای خود همت گمارند.

 سیدمهدی احمدی افزود:‌این روند میسر نخواهد بود مگر اینکه فرصت طلایی مدیران تصمیم‌گیرنده،خدمات رسانی را مغتنم شمرده و با تصمیمات بجا و منطقی خود، فضا را به صورت عادلانه در اختیار شهروندان قرار دهند.

وی با بیان اینکه یکی از ثمرات انقلاب اسلامی، تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا بود، متذکر شد:‌ از زمان تشکیل شوراها، شاهد تحولات مناسبی در سطح جامعه به واسطه تصمیم‌گیری‌های این نهاد بوده‌ایم.

احمدی خاطرنشان کرد: اگرچه در مرکز استان شاهد اتمام چندین پروژه تقاطع غیرهمسطح، احداث پارک‌های محله‌ای ،افزایش سرانه فضای سبز و ده‌ها پروژه بزرگ و کوچک زیربنایی و روبنایی بوده‌ایم اما این تحولات به هیچ وجه در شان و شایسته‌ی مردم ساری نبود و برخی معضلات و مشکلات همچنان وجود داشت تا اینکه شورای سوم، بر آن شد تا با تعویض مدیریت روح تازه‌ای در کالبد مدیریت شهری بدمد.

وب به عبوری توصيه کرد كه در اين مسير ، برنامه محوري را سرلوحه ي كار خويش قرار دهد و جهت اجراي برنامه هاي خود ، ضمن احترام به رأي و نظرات بزرگان ، علما و امناي شهر و كسب نظر از صاحبان انديشه و دانشگاهی با بهره گيري از نظرات مشاوران مجرب و كارآزموده بر طبق اصل نخبه گزيني از نيروهاي نخبه، متخصص ، متعهد و بالاخص جوان شهرداري استفاده کند.

*با فرماندار جلسه گذاشتیم

 دیگر عضو شورای شهر ساری در این جلسه گفت:‌ جلسه‌ای با فرماندار پیرامون نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی برگزار شود.

سیدمحمد آقامیری گفت: سال گذشته قبل از انتصاب فرماندار فعلی ساری، این اعتبارات تقسیم شده و سهم ساری بسیار ناچیز بود.

وی ابراز امیدواری کرد : عبوری از نابسامانی های شهر با حل مشکلات عبور کند اما از تجارب فرهیختگان و بزرگان شهر عبور نکند ،او از خودش عبورکند ولی از حقوق مردم ساری و از ارزش ها عبور نکند.


آقامیری با تاکید بر این که شهردار جدید باید راه را بر جناح بندی و باندبازی در شهرداری ببندد تصریح کرد : در غیراین صورت اعضای شورای شهر و حداقل اینجانب از او عبور خواهیم کرد

 *شهردار جدید قول داد

عضو دیگر شورای شهر ساری بیان داشت:‌ هنریک مدیر در این است که از ابراز نیروی انسانی درجهت رسیدن به اهداف دستگاه تحت مسئولیت خود به خوبی استفاده کند .

مهدی رضایی فرح‌آبادی، ادامه داد:‌شهردار جدید اعلام کرده ظرف چندماه اخیر تحولاتی حداقل در سیمای شهر به وجود آورد و شورا هم در این زمینه کمک می‌کند.

*تازه از ب بسم‌الله شروع کرده

نائب رئیس شورای شهر ساری هم در سخنانی اظهار داشت: اعضای شورا، شهردار جدید را با همدلی و آرای بالا انتخاب کردند و آرزو می‌کنم این همدلی تا پایان دوره شورا، مستدام باشد.

 میرصالح صالحی‌نیا متذکر شد:‌ شهردار ما جوان است و تازه از ب بسم‌الله شروع کرده است و دوستان به جای تذکر، توصیه داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری، حساس‌ترین مهره‌ها هستند، افزود: این نیروها باید خالصانه به شهردار جدید کمک کنند.

*مردم توقع دارند

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت:خدا را شاکریم بحرانی که مدتی گریبان شورا و شهرداری راگرفته بود به نقطه عطفی رسید و شهرداری به اتفاق آراء اعضای شورا انتخاب شد.

وی درخصوص روند انتخاب شهردار جدید گفت : پس ازانتخاب سرپرست شهرداری ، گزینه های مختلفی از سوی اعضا و نیز از طرف داوطلبان تصدی شهرداری مطرح شده و در جلسات متعدد دراین زمینه بحث و تبادل نظر شد و رایزنی هایی صورت گرفت که برخی گزینه ها رای نیاوردند و بعضی هم حاضر به قبول مسئولیت نشدند و درنهایت آقای مهدی عبوری با هفت رای به این سمت انتخاب شد که پس از طی تشریفات اداری کارش راشروع خواهدکرد.

 جمال باقری اظهار داشت : مردم توقع دارند اگر شورای شهر، شهردار قبلی را استیضاح کرد و دست به انتخاب جدیدی زد ، با این تغییر ، تحولات خوبی در شهر مشاهده شود .

سخنگوی شورای شهر ساری در خصوص سخنان رئیس شورای شهر مبنی بر خریدن بیمارستان مهر توسط علوم پزشکی مازندران، گفت:‌ رسانه‌ها بررسی کنند به چه دلایلی یک بیمارستان در مرکز استان باید ورشکسته شود.

 باقری اظهار داشت: این بیمارستان، تنها مرکز مراجعه اورژانس راه‌های جنوب شهر ساری، در این نقطه بود.

 وی با بیان اینکه تنها شرکت کننده در مناقصه فروش این بیمارستان، دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، یادآور شد:‌ علوم پزشکی قصد ندارد جهت امتیاز احداث این بیمارستان هزینه پرداخت کند چراکه خودش مجری این کار است و انتظار می‌رود رسانه‌ها به این موضوع بپردازند.


  • پنجشنبه 29 تير 1391-0:0

    ... اساسا طبق آیین نامه و قانون شهردار مرکز استان باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مرتبط باشد و حکم ان به تایید وزیرکشور برسد

    • سه شنبه 27 تير 1391-0:0

      اقايون همه معامله گرشدندباوركنيدهركدوم ده تفرروبايدسركارببرندتاازشهردارجديدراضي شندوگرنه منافع مردم براشون مهم نيست

      • قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 27 تير 1391-0:0

        تورو خدا کار قائمشهر و نکنین؟!! هی بگین شهردار جوان و...که شد حکایت کسیکه اسم بچه اشو گذاشت رستم بعد میترسید صداش کنه...باز خدا پدر سه سلطانی رو بیامرزه هر چند بار یه تذکر و سوالی رو مطرح می کنه وگرنه از بقیه آقایونه شورا آبی گرم نمیشه...

        • نیمروزچهاردانگهپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 27 تير 1391-0:0

          دم شورای شهر ساری که هیچکدومشون را قبول ندارم گرم گرم گرم
          کل تاریخ ساری به این انتخاب مینازد حالا خواهید دید.
          چشمها راباید شست

          • دوشنبه 26 تير 1391-0:0

            اتفاقا بهتره كه از كارمنداي شهرداري نيست.كارمنداي شهرداري به كار توي شهرداري عادت كردن و شهردار شدن فقط بعنوان يك ارتقاء درجه و سمت ميبينن.خوب ميدونيم كه صرفا تجربه و تخصص راه به جايي نميبره و يكي از نقاط قوت ايشون نفوذ سياسيشونه و ظاهرا به شهرشونم علاقه و تعصب دارن .البته ايشونم بهتره از دوتا مشاور خوب و كاركشته استفاده كنه كه از قافله عقب نمونه.

            • دوشنبه 26 تير 1391-0:0

              جای تاسف !
              برای شورای شهر ساری، از عمق جان ، متاسفم!
              برای شهردار جدید ، هیچ آرزویی نمیکنم!
              چون از بس بی تجربه است ،که امکان ندارد ، کاری از پیش ببرد!
              تو هم باش تا این چند ماه بگذره، تار انشاالله مردم در انتخابات از دست این اعضای شورای شهر راحت شوند!
              مطمئن هستم که اگر حجازی نبود، این دوره از شورا، ضعیف ترین عملکرد را از خود نشان میداد!

              • دوشنبه 26 تير 1391-0:0

                حالابايد به انتظاربنشينيم كه اقاي شهرداردچند نفررابه استخدام درمي اورند!؟من پيشاپيش ميگويم تا اولويت با فرزند اقاميري نباشد!!! اگراين كارصورت گرفت شهردارباعزل خودش موافقت كند؟نظرخوانندگان چه مي باشد؟

                • دوشنبه 26 تير 1391-0:0

                  خدا ختم بخیر کنه با این انتصاب!

                  • دوشنبه 26 تير 1391-0:0

                    جناب مازند نومه چرا خبر انتصاب آقای حاج مهدی عبوری به عنوان شهردار محترم مرکز استان ( شهرستان ساری) شده اند ، نزده ایت مگر با ایشان مشکل داری ؟ ! فقط چرا از توقعات و.... از ایشان به میان آورده اید. یکی از شهروندان ساروی *

                    • فرزند ملتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      دوشنبه 26 تير 1391-0:0

                      آدم به کسی که تازه از ب بسم الله شروع کرده رای می ده ؟

                      • دوشنبه 26 تير 1391-0:0

                        خانم فلاحی در معرفی شهردار جدید با سخاوت عمل نکردند . ابتدا نه اسمی و نه شرح حالی درست و نه عکس و تصویری از ایشان . از خبرنگار پرکاری مثل ایشان این طرز گزارش انتظار نمی رفت . شاید هم خیال می کند این شهر دار واقعاً عبوری است . اگر این باشد چندان هم بی راهه نرفته اند . تجربه مدیریت و داشتن رابطه ای درست باید با سابقه کار کافی همراه باشد . پاسخگویی به اعضای شورای شهر و همکاری با آن ها بسیار مهارت می خواهد . به هر صورت سمت تازه را به شهردار جوان تبریک می گوییم و برایشان آرزوی موفقیت داریم .


                        ©2013 APG.ir