تعداد بازدید: 4935

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 18 مرداد 1391-17:9

در شب های قدر برای کودکان سرطانی دعا کنیم

مردم در شب های قدر برای سلامتی همه بیماران،به ویژه کودکان مبتلا به سرطان،دعا کنند/ نقشه‌های بیمارستان کودکان سرطانی تکمیل شده و کار احداث این بیمارستان به زودی آغاز می شود+گزارش تصویری از نمایشگاه قرآنی ساری


مازندنومه،کلثوم فلاحی:بالاخره پس از چند ماه پیگیری،نقشه‌های بیمارستان کودکان سرطانی ماهک تکمیل شد و در روزهای آینده کار فیزیکی احداث این بیمارستان آغاز می شود. ‌

 مجتبی کواکبیان در بازدید از نمایشگاه قرآنی ساری گفت:به نظر می‌رسد نمایشگاه امسال بهتر از سال گذشته برگزار و محصولات جدیدتری ارائه شده است.

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، با اشاره به شب‌های قدر ، خاطرنشان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم برای سلامتی همه بیماران و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان، این فرشته‌های معصوم،دست به دعا بردارند.

وی با بیان اینکه کمک‌ها به این مجموعه صرفا مادی نبوده و نیازمند کمک‌های معنوی مردم هم هستیم، اظهار داشت:‌ برخی کودکان به جای اینکه مانند سایر کودکان که از سلامتی برخودار هستند به بازی و شیرین‌کاری‌های کودکانه بپردازند متاسفانه با سرطان مواجه بوده و بر روی تخت بیمارستان بستری هستند و در این شب‌ها مردم دعای خیر خود را از این کودکان دریغ نکنند.

 کواکبیان یادآور شد:‌همانگونه که پیش از این به مردم وعده داده بودیم که کار فیزیکی احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان را پس از ماه مبارک آغاز کنیم، اکنون این نوید را به مردم می‌دهیم که نقشه‌های بیمارستان تکمیل شده و حتی ممکن است در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان کار فیزیکی احداث آن آغاز شود.

گفتنی است نمایشگاه قرآنی ساری از 17 مردادماه افتتاح شده و  تا 26 مردادماه به کار خود ادامه می دهد.

در این نمایشگاه غرفه‌ای هم به مجمع خیران ماهک اختصاص داده شده که مردم می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه قرآنی، با ماهک هم بیشتر آشنا و عضو آن شوند.


  • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 19 مرداد 1391-0:0

    نشانی:ساری- میدان امام، مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران(بیشتر از 90 درصد نمایشگاه های فرهنگی و هنری مرکز استان در این مکان برگزار می شود و خواننده ها مطلعند.)

    • کیوس گورانپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 19 مرداد 1391-0:0


      غنچه ها بیمار و من هم اشکبار/ دیده ام شد ساغر ابر بهار / کام شعرم تلخ شد از داغشان/ غنچه باید می شکفت در باغشان / تا به مدح عارض افسونگرش/ نغمه ها بسرود و خواندی دربرش / لیک دردی هست وهم برجان باغ / می ندارم من به جائی اش سراغ ! / باشمایم ای به دور از داغ و درد / درپریشان روزگاری همنورد/ چشم غنچه برمدار انتظار / تا ببیند جلوه هائی ازبهار/ باغ گل را باقدوم رحمتی / دست لطفی برکشید و همتی / ذی قدم درکار خیر و حق شوید / جمع ما دل پیشه را ملحق شوید / غنچه در اندیشه فصل گلاب / تا شود میسور او وصل گلاب....

      • پنجشنبه 19 مرداد 1391-0:0

        لا اقل آدرس نمایشگاه رو میذاشتید نوابغ سایت


        ©2013 APG.ir