تعداد بازدید: 2839

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 18 مرداد 1391-22:22

کریمی:21 هزار میلیارد مطالبات معوق داریم

رئیس اداره امور شعب بانک ملی مازندران، گفت:درست است که نویسنده و مطبوعاتی نیستم اما علاقه‌مندم و دوست‌دارم خبرنگاران را بیشتر ملاقات کنم چون به قلم و افکار این قشر اعتقاد دارم/‌تسهیلاتی که در مازندران پرداخت شده، نسبت به سایر استان‌ها، بیشتر از منابع موجود بوده است.(گزارش+عکس)


مازندنومه،کلثوم فلاحی:پیش از ظهر پنج شنبه،رئیس اداره امور شعب بانک ملی مازندران، از خبرنگاران تجلیل کرد.

برات کریمی در این نشست اظهار داشت:‌ روزهای حساسی را در مازندران سپری می‌کنیم.

 وی با بیان این که ورزشکاران، پیروزی غیرتمندانه‌ای را در طول تاریخ برای ایران و مازندران خلق کردند و ما موفقیت های متعددی در کسب رتبه‌های برتر کنکور را هم شاهد هستیم، یادآور شد:‌ مازندران همواره بزرگ و موفق بود و هست.

 این مسئول با اشاره به اینکه صاحبان قلم بدون اینکه دنبال مال و ثروت و پست و مقام باشند، به دنبال آگاهی بخشی در جامعه هستند، تصریح کرد:‌ درست است که نویسنده و مطبوعاتی نیستم اما علاقه‌مندم و دوست‌دارم خبرنگاران را بیشتر ملاقات کنم چون به قلم و افکار این قشر اعتقاد دارم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در جهت تصمیم‌گیری درست مدیران، موثر باشند، گفت:‌ اگر انتقادها سازنده باشد، مطمئن باشید که مدیر می‌خواند و به نحو مطلوب عمل می‌کند.

 کریمی با اشاره به اینکه نوع نوشتار باید به سمت سازندگی باشد، افزود:‌رسالت خبرنگاری، کار ساده‌ای نیست و خروجی کار مهم است.

وی با بیان اینکه سخنانم، درد دل است ، تصریح کرد:‌ به قلم شما اعتقاد دارم.

 رئیس اداره امور شعب بانک ملی مازندران، با اشاره به اینکه نعمت در مازندران فراوان است، به شرطی که دست به دست هم دهیم و همدیگر را پشتیبانی کنیم تا خروجی کار خوب باشد،گفت: ما باید انتقادهای شما را بپذیریم و شما هم اطلاعات خوب ارائه دهید.

 وی متذکر شد:‌تسهیلاتی که در مازندران پرداخت شده، نسبت به سایر استان‌ها، بیشتر از منابع موجود بوده است.

 این مسئول با اشاره به اینکه بانک‌های استان، 84 هزار میلیارد ریال منابع دارند، تصریح کرد:‌ 129 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌اند و مطالبات معوق 21 هزار میلیارد ریال است و این روند، روند خوبی نیست.

کریمی افزود:‌حتی اگر 50 درصد مطالبات هم وصول شود و دوباره درقالب تسهیلات پرداخت کنیم، تمام مشکلات استان حل می‌شود و رفع نیاز مردم در دست خودشان است.

 وی یادآور شد:‌ نه از نظر سیاسی وابسته به جایی هستم و نه اقتصادی، در خدمت همه مردم استان و به ویژه اصحاب رسانه هستیم.

*رستمعلی:بانک‌های استان در کنار سرمایه‌گذار قرار دارند

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران در مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط بانک ملی، اظهار داشت: نقش ویژه بانک‌ ملی در حمایت از فضای واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران بر کسی پوشیده نیست.

 وی ادامه داد: در سال‌های گذشته که نگاه جمهوری اسلامی ارتقای وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی است، بانک ملی هم در این مسیر، کمک حال استان بوده است.

 رستمعلی خاطرنشان کرد:‌امروز در ارتقای وضعیت واحدهای صنعتی، شاهد هستیم که بانک‌های استان در کنار سرمایه‌گذار قرار دارند.

وی با تبریک پیروزی‌های اخیر ورزشکاران مازندرانی در رقابت‌های المپیک لندن، گفت:‌امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

 رستمعلی یکی از نشانه‌های جوامع پیشرفته را فرهنگ گفت‌و گو دانست و افزود: گفت‌وگوی سازنده تعبیر بدی نیست اما به نظر می‌رسد در ذات گفت‌وگو ، سازندگی وجود دارد حتی اگر اگر واژه سازنده را پس از آن به‌کار نبریم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌توانند به گسترش فضای گفت‌و گو در استان کمک کنند، تصریح کرد:‌ امروز رسانه‌های استان به صورت جدی وارد فضای نقد شده‌اند و ما هم از این فضای صریح نقد استقبال می‌کنیم. ‌‌

*دهقان: می‌خواستیم برنامه روز خبرنگار در محمودآباد، بدون سخنران باشد

 رئیس خانه مطبوعات مازندران در این نشست، گفت: خبرنگاران سنگ صبور جامعه هستند.

 وی با بیان اینکه نوشتن، عشق ما بوده و کاری است که باید انجام دهیم، تصریح کرد: در این مراسم هم که به عنوان تجلیل است باز هم همکاران ما قلم در دست داشته و مطالب را یادداشت می‌کنند تا از رسالت خود عقب نمانند.

 دهقان با اشاره به اینکه همه به دغدغه‌های خبرنگاران اشاره می‌کنند، یادآور شد:‌ خبرنگاران واقعا دغدغه دارند و در میدان عملیاتی قرار داریم که باید برای همه حوزه‌ها جاده را صاف کنیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در شهرستان چالوس فرماندار،نماینده مردم در مجلس و امام جمعه شهر، برای رفع دغدغه خبرنگاران، نسبت به انجام کاری همت کردند، اذعان داشت:‌ پروژه 72 واحدی مسکن مهر خبرنگاران کلنگ زنی شد و ای کاش در همه شهرستان‌ها این اقدام صورت گیرد.

دهقان با اشاره به اینکه در تمام شهرستان‌ها خبرنگاران مورد تجلیل واقع شدند، تصریح کرد:‌اما خبرنگاران در ساری مظلوم واقع شدند چراکه نمی‌دانیم متولی این کار چه کسی است.

وی با بیان اینکه ما هم می‌خواستیم که برنامه گرامی‌داشت روز خبرنگار در محمودآباد، بدون سخنران باشد ، گفت: امیدوارم روزی را شاهد باشیم که عدالت در بین خبرنگاران اجرا شود. 



    ©2013 APG.ir