تعداد بازدید: 2995

توصیه به دیگران 3

شنبه 21 مرداد 1391-14:24

طاهایی:هرکس جای خود/عزل و نصب به دولت مربوط است

در گفت و گوی مازندنومه با استاندار مازندران مطرح شد:نماینده ها تاکنون در زمینه تحقیق و تفحص با ما صحبتی نکرده‌اند،البته بعضی نماینده‌ها گلایه‌هایی را در رابطه با عزل و نصب‌ها داشتند/نمایندگان یک ظرفیت برای استان هستند که باید با هم همدلی و هم‌افزایی داشته باشیم،‌ ولی هر کس در جای خود، عزل و نصب مربوط به دولت است و ربطی به دیگر قوا ندارد.(در انتقاد از طرح تحقیق و تفحص  از استانداری مازندران)


مازندنومه:بحث روز استان مازندران،موضوع تحقیق و تفحص از استانداری است که نوک پیکان نمایندگان پیگیر طرح،شخص استاندار و مجموعه تحت مدیریتش است.

مازندنومه نسبت به کیفیت،چرایی،مسایل پنهان و ناگفته های این طرح حرف ها و انتقاداتی دارد که در چند یادداشت به آن ها اشاره شد و در روزهای آینده باز مطالبی را در همین زمینه انتشار خواهیم داد.

در همین راستا به سراغ علی اکبرطاهایی-استاندار مازندران- رفتیم و راجع به تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از او و مجموعه تحت مدیریتش دو پرسش را مطرح کردیم.

*مازندنومه: آیا نمایندگان مطرح کننده این طرح، ابتدا استانداری را مورد خطاب قرار داده و با شما گفت و گو کرده اند وچون پاسخگو نبوده ایدبه سراغ این طرح رفته اند؟ 

طاهایی:خیر،‌ تاکنون در این زمینه با ما صحبتی نکرده‌اند ،البته بعضی نماینده‌ها گلایه‌هایی را در رابطه با عزل و نصب‌ها داشتند.

*مازندنومه:آیا طرح تحقیق و تفحص از استانداری که در صورت اجرایی شدن، در دولت بعدی به نتیجه می‌رسد  نوعی فرصت سوزی نیست؟

طاهایی: ما با این مسائل کاری نداریم.من در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار هم گفتم که نمایندگان یک ظرفیت برای استان هستند که باید با هم همدلی و هم‌افزایی داشته باشیم،‌ ولی هر کس در جای خود، عزل و نصب مربوط به دولت است و ربطی به دیگر قوا ندارد.


  • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

    چرا استاندار با مازندنومه گفتگو کرد؟منظور خاصی از این حرکت وجود داره؟ اما بهر جهت ما این حرکت شما که همیشه خلاف جهت آب شنا میکید را دوست دارم.همه موافق تحقیقند و شما مخالف.این فضای دوقطبی را خوب ایجاد کردید.تشکر

    • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

      مازندنومه لطفا کمی نظرات کارشناسی را از نخبگان مردمی بگیر فکر می کردم سایت مردمی ومستقل هستی ولیکن این روزها -دولتی وسفارشی- شدی .عمیقا متاسفم.

      • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

        آقای طاهایی آدم صادقی است و دروغ نمیگوید.نماینده ها بجای جنجال رسانه ای خوب بود با او نشست می ذاشتند و اول نمی بریدند و بعد ثابت نمیکردند که ...!!!باز فرصت سوزی!!استان ما استان آخر!!

        • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

          آقای استاندار آماتور نیست حرفه ای است انتصاب معاون سیاسی نشاندهنده عظمت و قوت او در اداره استان است.نفوذ کلام،لابی مقتدرانه در هدایت موضوعات جنجال برانگیزه که اصولا" معاون سیاسی بعهده داردو....خدا او و حامیان وی را نگهدار باشد.

          • شنبه 21 مرداد 1391-0:0

            طاهایی مومن است . معاونت عمرانی ضعیفی دارد که چند تا استاندار عوض کرده است .

            • شنبه 21 مرداد 1391-0:0

              منم مطمئنم معاون عمراني استاندار عوض بشه مشكلات استان خيلي كمتر ميشه.مشاوري با ديد بسته و منفعت طلب.

              • شنبه 21 مرداد 1391-0:0

                استاندار هم که گفته اصل قضیه سر عزل و نصب است و بقیه چیزها بهانه. دم خروس زود معلوم شد.

                • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  شنبه 21 مرداد 1391-0:0

                  طاهایی انسان لایقی است معاون عمرانی استاندار باید عوض شود

                  • قائم شهر پاسخ به این دیدگاه 0 0
                    شنبه 21 مرداد 1391-0:0

                    اگر این طور که اقای استاندار می فرمایند که هر کسی جای خودش پس چرا در مقابل انتصاب فرزند یکی از سرداران شهید شهرمان در یک مسئولیت دولتی اقایون در مقابل خواسته های نمایندگان سکوت کرده اند

                    • شنبه 21 مرداد 1391-0:0

                      طاهایی به کسی باج نمیده


                      ©2013 APG.ir