تعداد بازدید: 4930

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 14 شهريور 1391-18:4

پس ته کویی؟/شبی به نغمه و نوا،برای شفای غنچه ها

30 و 31 شهریور ماه،هر شب سه کنسرت متفاوت موسیقی مازندرانی(گروه های مشتاق حسن،وارش و ترانه)در ساری برپا می شود/در این کنسرت،ضمن تجلیل از استاد کیوس گوران،آلبوم تازه او به نام "پس ته کویی؟" رونمایی می شود/بخشی از عواید این کنسرت به نفع بیمارستان در حال ساخت کودکان سرطانی اختصاص می یابد.


مازندنومه:شرکت نسیم مهرآوا که در زمینه انتشار آلبوم های صوتی و تصویری موسیقی مازندرانی فعالیت دارد،اواخر شهریور ماه امسال در دو شب متوالی،کنسرتی را در مرکز استان برگزار می کند.

محمد غلامی-مدیر شرکت مهرآوا-به مازندنومه گفت:گروه موسیقی مشتاق حسن به سرپرستی و خوانندگی استاد محمدرضا اسحاقی،گروه وارش به سرپرستی و خوانندگی اکبر رستگار و گروه ترانه به سرپرستی جمشید نیکوزاد و خوانندگی پرویز سیاهدشتی گروه هایی هستند که در این کنسرت برنامه اجرا می کنند.

وی با بیان این که در این مجموعه کنسرت از استاد کیوس گوران تجلیل خواهد شد، افزود:استاد گوران در این برنامه شعر خوانده، از آلبوم تازه او به نام"پس ته کویی؟"رونمایی می شود.

این ناشر آثار موسیقیایی یادآور شد:در اين اثر اشعاری هم چون:توتندي ،جينگا،مازرون،درك نمو،پس ته كويي؟ياد جووني و مره خجالت انه به وسیله استاد گوران دکلمه و چند قطعه آوازي اين مجموعه هم توسط استاد ابوالحسن خوشرو ،سيد پرويزسياهدشتي و.. اجرا شده است.

غلامی زمان اجرای کنسرت را روزهای30و31 شهریور و مکان آن را سالن هلال احمر ساری عنوان کرد.

گفتنیست بخشی از عواید حاصله از این برنامه برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی ماهک اختصاص می یابد.


  • رحمتی از شاهی سابق!پاسخ به این دیدگاه 1 0
    پنجشنبه 16 شهريور 1391-0:0

    باید اینرا هم اظافه میکردین که استاد گوران همشهری ما تمام حقوق خودش را از بابت سروده های (پس ته کوئی) به کودکان سرطانی داده . البته تا حالا هرچی که نوشته و سروده دستمزد خود را درراه درمان بیماران داده اینو میگن استاد اگرچه خودش ناراحت میشود که باو بگی استاد...ما به تو افتخار میکنیم استاد واقعی اخلاق و ادب و شعر

    • سوادكوهي از تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 15 شهريور 1391-0:0

      مستدعيست گوشه هايي از اشعار استاد گوران را پخش نمائيد


      ©2013 APG.ir