تعداد بازدید: 3178

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 20 مهر 1391-16:12

وعده های مدیران/مشکلات دودانگه را پی گیری می کنیم

بخشدار دودانگه گفت:وضعیت نامناسب محور ارتباطی ساری به دودانگه باعث رنجش مردم شده است که در کم ترین زمان باید ترمیم روکش آسفالت اجرا شود/برای تامین آب آشامیدنی و 500 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه که در سطوح شیب دار قرار دارند،درخواست مجوز استفاده از آب رودخانه های شیرین رود و کسلیان را ارایه دادیم.


مازندنومه:روز چهارشنبه 19 مهرماه،نماینده مردم ساری در مجلس،فرماندار مرکز استان و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ضمن بازدید از بخش دودانگه ساری،با مشکلات مردم منطقه آشنا شدند.

احمدرضا بکران بهشت-بخشدار دودانگه- به خبرنگار ما گفت:قبل از بازدید مدیران اجرایی،جلسه ای در سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد تا مشکلات مردم مطرح شود.

وی با بیان این که مهم ترین مشکل مردم بخش، وضعیت نامطلوب محور ارتباطی دودانگه به ساری است،تصریح کرد:وضعیت نامناسب جاده باعث رنجش مردم شده است که در کم ترین زمان باید ترمیم روکش آسفالت اجرا شود.

این مسئول با اشاره به معضل کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه،افزود:برای تامین آب آشامیدنی و نیز 500 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه که در سطوح شیب دار قرار دارند،درخواست مجوز استفاده از آب رودخانه های شیرین رود و کسلیان را ارایه دادیم که مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان در این زمینه قول مساعدت داد.

بکران بهشت با یادآوری این که مدیران اجرایی از شهرک صنعتی دودانگه نیز بازدید کردند،گفت:مدیرعامل شهرک های صنعتی مازندران وعده داد تا با تخصیص اعتبار تا پایان امسال،محوطه سازی معابر و فضای سبز و روشنایی شهرک انجام شود.

 به گزارش مازندنومه،بخشدار دودانگه با اشاره به این که سایر مدیران دستگاه های اجرایی از جمله مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران برای حل و فصل مشکلات مردم منطقه قول ها مساعدت دادند،تصریح کرد:محمد دامادی-نماینده مردم ساری در مجلس-نیز خواستار حل مشکلات مردم بخش شد.

گفتنی است علاوه بر مسئولان فوق،مدیرکل شیلات مازندران،مدیرعامل جهاد کشاورزی استان،مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران و تعداد دیگر از مدیران و معاون های دستگاه های اجرایی استان در این بازدید حضور داشتند.


  • پنجشنبه 28 دی 1391-0:0

    به نظر مردم دودانگه کمبود بخشدار داشت که اقای احمد رضا بکهران بهشت را بخشدار کردنبه نظر من روکش اسفلت تا سال 92 هم درست نمیشه

    • جمعه 21 مهر 1391-0:0

      اقای بکران جوان خوبی است فقط باید کمی خاکی باشد مثل دیگر صداوسیماییها کمی غرور دارد ارزوی موفقیت برای ایشان داریم

      • دهیار دودانگهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 20 مهر 1391-0:0

        ما دهیاران بخش دودانگه از بخشدارمحترم جناب اقای بکران بهشت نهایت تقدیر وتشکر رابه جهت پی گیری مشکلات بخش وتلاش شبانه روزی در عرصه خدمتگزاری به مردم فهیم منطقه را داریم واز خداوند متعال ارزوی سلامتی وبهروزی ایشان را خواستایم


        ©2013 APG.ir