تعداد بازدید: 2583

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 25 مهر 1391-18:3

آقاي طاهایی،اجازه بدهید نمایندگان کار خودشان را بکنند

آقای استاندار؛زماني كه يكي از نمايندگان مجلس در نامه ای از انتصاب مديري اظهار نارضايتي كرد،شما با كمال ناراحتي از دخالت ايشان در حوزه مديريتي خود شديداً انتقاد كرديد،اما اينك ضمن دخالت در حوزه كاري نمايندگان مجلس،آنان را به همراهي با خانم كلينتون و وقت نشناسي و يا بی بصيرتی متهم ساخته ايد؟


مازندنومه؛یادداشت مهمان،شعبان وفايي نژاد:استاندار مازندران نسبت به جمعي از نمانيدگان مردم در مجلس شوراي اسلامي كه خطاب به رئيس جمهوری سئوال هایی را مطرح کردند، الفاظ نامناسبي همچون برخورد ناجوانمردانه،خشنود كنندگان خانم كلينتون و ... را به كار برد كه اين واكنش استاندار جاي پايش و آمايش دارد.

آقای طاهایی،يادتان هست چند ماه قبل زماني كه يكي از نمايندگان مجلس نامه اي خطاب به حضرت عالي انشا و از انتصاب مديري اظهار نارضايتي كرد شما با كمال ناراحتي از دخالت ايشان در حوزه مديريتي خود شديداً انتقاد كرديد، اما اينك شما ضمن دخالت در حوزه كاري نمايندگان مجلس ، آنان را به همراهي با خانم كلينتون و وقت نشناسي و يا بی بصيرتی متهم ساخته ايد؟آيا اين اهانتي آشكار به فهم و شعور نمايندگان مجلس نيست؟

 آقاي استاندار شما چرا از حمايت حضرت امام (ره ) نسبت به تصميم نمايندگان مردم در عزل بني صدر كه اعتقادي به حمايت و اطاعت از اصل ولايت فقيه نداشت،سخن نمي گوييد؟

 چرا از پيام حضرت امام كه فرمودند : مجلس بايد در رأس همه امور باشد هيچ كلامي بر زبان نمي آوريد؟

 چرا از پيام حضرت امام (ره) در حمايت از نمايندگان در قطع رابطه با استكبار جهاني حرفي نمي زنيد؟

 اگر شما به حق و حقوق قانوني نمايندگان مجلس اعتقاد داريد چرا نگران سوالات نمايندگان مردم هستيد؟

نمايندگان ما با دولت احمدي نژاد همراهي خوبي داشته اند. فراموش نكنيم در روزي كه در تشكيلات وزير اقتصاد بزرگ ترين اختلاس طول تاريخ مملكت ما به وقوع پيوست، اين نمايندگان بودند كه مجدداً به وي رأي اعتماد دادند؟

 آقاي استاندار آيا به اين موضوع فكر كرده ايد كه هيأت دولت تا چه ميزان با نمايندگان همراه و هم آهنگ بوده اند؟

 هر نماينده اي كه در دوره قبلي انتخابات در تيم دولت بوده و صاحب رأي اعتماد از سوي مردم در انتخابات نشده بلافاصله هيأت دولت با صدور انواع حكم هاي مديريتي همچون استاندار، رئيس اداره حج و زيارت و ... در مقابل آرای مردم صف آرائي كرده است.

 آقاي استاندار آيا شما گراني ها ، كمبود ها ، پارتي بازي ها ، بي عدالتي ها ، ترويج بداخلاقي ها را در جامعه احساس نمي كنيد؟

 يك پاي بسياري از اختلاس كنندگان از مديران دولتي با عوامل و نيروهاي مربوط به دولت اند، آيا نمايندگان مجلس براي اين همه بحران ها و بداخلاقي ها بايد سر تعظيم فرود آورند؟

 آقاي استاندار،شما نمايندگان را به نداشتن درك شرايط پيچيده كنوني متهم ساخته ايد، آيا فكر نمي كنيد بسياري از شرایط موجود از جمله گراني ها و بحران ارز حاصل سوء مديريت هيأت دولت است؟

 آقاي طاهائي،اجازه بدهيد نمايندگان ما به وظيفه قانوني خود عمل كنند تا نظام سلطه بداند در كشورمان همه قوا به صورت پويا به وظايف خود عمل مي كنند.

در پايان شما دعا كنيد رئيس جمهوری در هيأت دولت در مقام پاسخگو به سوألات مطرح شده ، سربلند بيرون آيد و اظهارات به گونه اي نباشد تا مجبور شويم به ديگران اتهام زده و آنان را مورد توهين قرار دهيم.

ای‌میل نویسنده:sh_vafainezhad@yahoo.com


  • پنجشنبه 27 مهر 1391-0:0

    ....هر نماينده كه با دولت بود راي نياورد پست مقام گرفت....
    مطلب بي مغزي است
    1- 200نفر از مجلس نهم باز ماندن
    2- همه اينها سرمايه كشور هستند
    3- در ساري اقاي شجاعي دولتي راي آورد ولي يوسف نژاد راي نياورد
    4- حرفت محتوا نداشت مدير سايت دقيق باشد خوبه

    • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 27 مهر 1391-0:0

      مدیران انتصابی در مازندران... به پست و مقام رسیدند و باید... رشد بیکاری و تورم، کاهش بی سابقه ریال در برابر دلار، بی ثباتی شدید بازار و درصد ریسک بالای آن و .... همه از برکات این دولت است. ... منطقه شرق مازندران هرساله سیل میآید و عده زیادی را میکشد و خسارات مالی زیادی به بار میآورد. اول حوزه مدیریتی خود را اصلاح نمایند و بعد به دنبال دفاع از احمدی نژاد برود. ...

      • پنجشنبه 27 مهر 1391-0:0

        ناکارآمدی دولت احمدی نژاد یا همان دولت اصولگرا بر همگان روشن شد . آنان که بر همه می تاختند و همه را متهم می کردند خود رتبه اول همان کجی هایی ناروا نسبت داده شده به دیگران شدند... ضمنا آقای طاهایی امام در مورد دولت دفاع مقدس بدلیل شرایط روز از آن حمایت نمی کرد بلکه معتقد بود باید از ان کارامدی دفاع کرد . امروز تورم بیکاری با 600 میلیارد دلار درامد نفتی با هیچ چیز قابل توجیه نیست درود بر پاک ترین خالص ترین ناب ترین دولت یعنی دولت کار آمد اقای سید محمد خاتمی عزیز امروز باید قدر آنها را دانست ...

        • موکل سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 27 مهر 1391-0:0

          شما اینها را که در خانه ملت جمع شدند و ... و انجام امور شخصی و تسویه حساب با دیگری مشغولند نماینده مردم میدانید؟ مگر نمیگوئید مجلس در راس امور است ؟ اگر چنین است و امور مردم اینگونه از راس به قاعده فرو ریخت پس دست همین اقایان در راس توی کارهست ! بحث حمایت دولت نیست بحث همین بخور و بخواب مجلسیان است که قراربود ناظر بر امور باشند و ...درامدند! همان اقا که نامه به استاندارنوشت و راجع به شهردارسابق ساری اظهار نظرکرد خودش و خودمان هم میدانیم کهمزاح فرموده بودند ولی تو مثل اینکه جدی گرفتی! استاندارما یک سروگردن از همه مسئولین - از صدر تاذ یل- بالاتر است . سید بزرگوار یک دانه نخود درهم ندارد...خالص خالص است! تو باورت نمیشود که خانم وزیر امور خارجه امریکا از لوس بازیهای نمایندگان لذت میبرد؟ برو خدا پدرتو بیامرزه....

          • چهارشنبه 26 مهر 1391-0:0

            اختلاف در همه افراد وجود دارد ولي بايد در مراجع حل اختلاف مطرح و حل شود.

            • چهارشنبه 26 مهر 1391-0:0

              گرفتاريمان روي حاشيه كشيدن قوا است؛ مجلس به دولت و دولت به قوه قضاييه. اگه آنان كه خود را طرفدار ولايت مي دانند مقداري به فرمايش رهبري مبني بر اتحاد و كار و تلاش عمل كنند كار مردم به اينجا نمي رسيد!


              ©2013 APG.ir