تعداد بازدید: 6397

توصیه به دیگران 51

جمعه 28 مهر 1391-21:52

کلفت ها روی صحنه رفت

تئاتر «کلفت‌ها» به کارگردانی میثم زندی و کاری از گروه هنری تئاتر مولانا در نوشهر به روی صحنه رفت.(گزارش+گزارش تصویری)


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی:به همت گروه تئاتر مولانا از گروه‌های استقرار یافته زیر پوشش انجمن هنرهای نمایشی ایران، نمایش «کلفت‌ها» نوشته «ژان ژنه»، به کارگردانی «میثم زندی» از 19 مهر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر روی صحنه رفته است.


این تئاتر با بازی فاطمه زندی در نقش سولانژ، نیلوفر ترک در نقش کِلِر و آیدا حکیمی در نقش خانم تا جمعه 5 آبان اجرا می شود.

مریم زندی به عنوان سرپرست، الهام نوری به عنوان طراح گریم و عکاس، هانیه فتحی با عنوان منشی صحنه، محیا خزایی به عنوان متصدی نور و صدا، پژمان حسینی و محسن رودباری به عنوان عوامل اجرایی از هنرمندان این گروه برای اجرای این نمایش هستند.


بر اساس این گزارش،دراین نمایش هر سه شخصیت به ویژه دو کلفت نسبت به یکدیگر و به خودشان عشق و نفرت می‌ورزند.

کلر از مادام نفرت دارد، ‌و چون به شمایل او در می‌آید، نشان می‌دهد که از سولانژ به وساطت خانم و از خودش به وساطت سولانژ ، متنفر است.

خاطرنشان می کنیم در اجرای این نمایش، موسسه فرهنگی هنری نیما، شورای اسلامی و شهرداری نوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر مساعدت و پشتیبانی لازم را از گروه تئاتر مولانا به عمل آوردند.


گروه تئاتر مولانا تا به حال نمایش‌هایی مانند یک شب غیرعادی، مهتاب در انتظار، اسید، انتظار با بوی نرگس، گنبد تن ، غلغل روح، ترانه دخترشاه پریون، خاکستر برگ پاییز، ضیافت، مجلس شبیه رستم و سهراب، من نمی‌خواهم بمیرم، تثلیث،زاویه، ابوذر، باشه ساکت می شم، عاشورا بود و عاشورا هست... ،هزاران سال است در اینجا وقتی خورشید طلوع می کند صبح می‌شود، کلفت ها و...را به روی صحنه برده است.

 نمایش‌های آینده این گروه برای تمرین و اجرای عمومی، نمایش افرا نوشته بهرام بیضایی و نمایش خرده جنایت های زناشوهری نوشته اریک امانوئل اشمیت به شیوه محیطی است.


  • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-0:6

    عاشقتم خانم زندی،شما بهترین معلم دنیایی

    • سه شنبه 27 فروردين 1392-0:0

      واقعا هیچ چیزی نمیتونه جای زحمت شما هنرمندارو پر کنه مخصوصا خانم حکیمی که جا داره ازش تشکر کنم که با تمام احساس نقششو به اجرا درآورد ....تقدیم به خانم آیدا حکیمی با ارزوی موفقیت روز افزون

      • پنجشنبه 11 آبان 1391-0:0

        عالی بود مخصوصا خانم زندی خیلی عالی بود درخشید


      ©2013 APG.ir