تعداد بازدید: 3149

توصیه به دیگران 2

شنبه 20 آبان 1391-23:25

مهرورزی،فرخندگی است

با محبت مي توان دنيا را تسخير كرد/در پی فراخوان مازندنومه و تعداد دیگری از رسانه های استان،تاکنون بیش از 26 میلیون تومان کمک برای فرزاد جمع شده است/فرزاد 14 ساله برای زنده ماندن به تعویض فوری خون نیاز دارد و برای این کار 100 میلیون تومان لازم است/یک همت عالی از سوی مخاطبان می تواند زندگی دوباره را به فرزاد هدیه دهد.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:یازدهم آبان ماه بود که برای کمک به فرزاد، دست یاری به سوی مخاطبان خود دراز کردیم.(نگاه کنید به مطلب: نامش فرزاد است،به او کمک کنید : http://www.mazandnume.com/?PNID=V14393)

 فرزاد، همان پسربچه 14 ساله‌ای است که به جای مدرسه، در بیمارستان بستری است.

 گفتیم برای درمان فرزاد 100 میلیون تومان پول نیاز است. از مردم کمک خواستیم، کمک‌هایی هرچند اندک و  قدم‌هایی در اندازه وسع.

 امروز خرسندیم به مخاطبان و مردم عزیز اعلام کنیم که تنها 9 روز پس از فراخوان برای کمک به بهبودی فرزاد، مبلغ 26 میلیون و 450 هزار تومان کمک‌های مردمی، برای فرزاد واریز شده است.

 خرسندیم بگوییم ابراز احساس و محبت‌های مردم مهربان را دریافت کردیم و دست نوازش بر سر فرزاد کشیده شد.

 این میزان کمک‌های مردمی در حالی صورت می‌گیرد که تنها یک شماره حساب از سوی خانواده فرزاد اعلام شده و این موضوع تا اندازه‌ای کمک ها را با محدودیت مواجه کرده است.

 با وجود محبت‌های سرشار مردم در این اوضاع نابسان اقتصادی، هنوز تا رسیدن به مبلغ مورد نظر، فاصله داریم و می‌دانیم که همچنان می‌توانیم به این مردم سراسر عاطفه تکیه کنیم تا فرزاد بهبود یابد و زندگی کند.

 این نکته را هم ذکر کنیم که با گذشت 50 روز از آغاز سال تحصیلی، فرزاد هنوز نتوانسته در مدرسه حضور یابد و درس بخواند.

اکرم ویسی- مادر فرزاد- می‌گوید شرمنده محبت‌های مردم هستیم. ما ایمان داشتیم که مردم ما، فرزندان سرزمین شان را تنها نمی‌گذارند و دست نیاز را به حال خود رها نمی‌کنند.

او گفت:نیاز است از تک تک افرادی که البته ما آنها را نمی‌شناسیم ولی به فرزاد کمک کردند، تشکر کنیم.

مازندنومه پیش قدم شد و بعد سایر همکاران یکی یکی پا پیش گذاشتند.مادر فرزاد می گوید:رسانه‌ها در این زمینه، سنگ تمام گذاشتند. از 11 آبان هر روز تماس تلفنی داشتم از رسانه‌هایی که خبر و یادداشت مربوط به فرزاد را منتشر می‌کردند و به من می‌گفتند که این کار را انجام داده اند و زبانم قاصر بود از تشکر.

 مجمع خیران ماهک هم به فرزاد کمک کرده است اما باید بدانیم که رسالت مجمع خیران ماهک، احداث بیمارستان برای کودکان مبتلا به سرطان است و کمک به این بیماران در فاز بعد از احداث بیمارستان قرار دارد.

مارک تواین گفته:"زندگي، چيزي جز مبارزه ميان عاطفه و عقل نيست"،اما ما معتقدیم می توان میان عاطفه و خرد پل زد.عقل و احساس با هم می گویند که فرزاد را دوست بداریم؛چون فرزند خودمان و چون برادر خودمان و چون همسایه خودمان.

راز شادي در مهر ورزيدن است.

 بار دیگر این شماره حساب ها شما را می خوانند:

شماره کارت 6273532130240844 

 شماره حساب 0969111403

بانک تجارت ، به نام خانم اکرم ویسی(مادر فرزاد)

همت کنید تا 100 میلیون گرد آید و فرزاد نزد ما بماند.اگر بخواهیم این مبلغ به آسانی فراهم می شود.

 امیدواریم به زودی خبر بهبودی فرزاد را همین جا منتشر کنیم.


  • بسطام فیلمپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 25 آبان 1391-0:0

    همکاران و هنرجویان موسسه سینمایی بسطام فیلم آرزوی سلامتی برای فرزاد عزیز رادارند.روابط عمومی بسطام فیلم ساری

    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 24 آبان 1391-0:0

      قطعاً هزینه های درمان بیماری های حاد بسیار بالا است و کمک کردن به خانواده ها هم امری است ستوده و ارزشمند. لیکن با توجه به تعداد بالای بیماران حاد و تعداد قابل توجه خانواده هایی که توان پرداخت هزینه های آن را ندارند و تعداد بالای خانواده هایی که دسترسی به اینترنت و مراکز تبلیغی و اطلاع رسانی را ندارند و اساساً بلد نیستند چگونه درخواست کنند و مشکلشون رو حل کنند باید فکری اساسی برای همه کرد. من یادمه یک روزی برای حل مشکل کلیه فرزند 8-9 ساله خانواده ناتوانی به چندین نفر از افرادی که دستشون به دهانشون می رسید مراجعه کردم و همه این بزرگواران هم با شناختی که از من داشتند ایمان داشتند که قضیه حقیقی است و خانواده واقعاً ناتوان است ولی دریغ از دست به جیب بردن. باور کنید اگر در همون زمان به مازندنومه یا شمال نیوز گفته می شد و از این فرزند بیچاره عکسی زده می شد همه برای کمک بسیج می شدند. به نظر می رسد راه موثری است ولی ایکاش برای یک نفر و تبدیل به یک جریان نشود و این خیر بین عموم بیماران تقسیم شود تا بین آنها هم طبقات برخوردار از مراحم مردم و محروم از دریافت کمک پیدا نشود. کاری که بسیاری از مراکزی که به نام کمک به بیماری های خاص ایجاد شدند ولی در عمل محلی شده برای مانور تعدادی خاص از عناصر موقعیت جو و هدف اصلی که کمک به بیماران بوده در آن گم شده است، اینجا هم تبدیل به این حالت نشود. به هر صورت قدم خیر و اقدام خیر مازندنومه ستودنی است و باید برای کل بیماران حاد درخواست کمک بشود تا هم شهریان فرصت کسب ثواب را از دست ندهند.

      • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 21 آبان 1391-0:0


        درود بر جناب زمانی.فرزاد مبتلا به نوعی سرطان است که تنها راه زنده ماندنش تعویض خون است.طبق گفته پزشکان فرزاد،این کار فقط در کشور آلمان صورت می پذیرد و هزینه آن نیز 22 هزار یورو(حدود 100 میلیون تومان است).فرزاد اکنون در بیمارستان بوعلی ساری بستری است و نمی تواند مدرسه برود و به زندگی عادی اش برگردد.

        • يکشنبه 21 آبان 1391-0:0

          خدا شفا بده.من دعا میکنم.در حد وسعم هم کمک.

          • زمانی- تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
            يکشنبه 21 آبان 1391-0:0

            درود بر خانم فلاحی، مازندنومه و این مادر دردمند و امید وار به سلامت و حیات آتی فرزاد. البته این فراخون خوب است اما بهتر است وضعیت بیماری و پزشکی این کودک کمی بیشتر تشریح گردد تا با جلب نظر و مساعدت دوستان پزشک و کادر درمانی در مقام درمان وی برآمد. لطفا دستور فرمائید مشخصات و وضعیت پزشکی فرزاد و بیمارستان محل بستری وی و گزارش بالینی بیمار برای اینجانب ایمیل گردد تا هماهنگی لازم صورت پذیرد. اگر درمان ایشان مرتبط با انجمن تالاسمی ایران باشد برخی از پزشکان و مسئولان اصلی آن از زمره آشنایان اینجانب می باشند که امکان معرفی بیمار و هدایت درمان وی بیشتر فراهم هست. نگران نباشید و امید و توکل به خداوند رحمان و رحیم داشته باشید. من هم بعنوان برادر کوچک فرزاد و مازندنومه در کنار شما خواهیم بود. علاوه بر مرود مزبور، امکان انتشار وضعیت بیمار و تجدید فراخوان را در خبرگزاری ها و رسانه های کشوری نیز خواهیم داشت. لطفا ارائه اطلاعات مزبور تسریع گردد تا سریعاً به این مهم پرداخته شود. با احترام :
            Email : nikdadlaw@hotmail.com


            ©2013 APG.ir