خدمات رسانى به دارندگان تلفن همراه در غرب استان مازندران مطلوب نيست.
جمعى از دارندگان تلفن همراه در شهرهاى غرب مازندران گفتند: قطع مكرر چندساعته وچندروزه تلفن ها، فقدان دفاتر نمايندگى در شهرهاى منطقه و كند عمل كردن ارائه خدمات و پاسخگويى به مشتركين از جمله مشكلات دارندگان و استفاده كنندگان تلفن همراه در اين مناطق است. يكى از اين افراد گفت: در سراسر غرب مازندران، مشتركين بايد براى انجام برخى امور جارى خود به دفتر چالوس يا تنكابن مراجعه كنند كه زمانبر و پرهزينه است.
وى افزود: اين دفاتر نيز خود قدرت پاسخگويى نداشته وتنها نقطه نظرات، گلايه ها و درخواست ها را به مركز آمل مى فرستند تا پاسخ دريافت كنند. مهندس شعبانى شهردار سادات شهر و كتالم نيز گفت: در ماه گذشته ۳مرتبه تلفن همراهم قطع شده كه با پيگيرى و اعلام به دفتر تنكابن، هر بار پس از ۴۸ساعت وصل شده است. وى افزود: در حالى كه قبوض تلفن همراه را در مهلت مقرر پرداخت مى كنيم، ولى بارها مشاهده مى كنيم كه در ليست بعدى مجدداً به عنوان بدهكار نوبت قبل تلقى شده ايم. وقتى هم كه قبوض را به دفاتر خدمات مى بريم، آنها دستى اصلاح مى كنند و مشكل ماه بعد مجدداً تكرار مى شود. شهردار سادات شهر و كتالم در حومه رامسر گفت: قطعى هاى بدون علت نيز پس از اعلام ۴۸ساعت وصل مى شود كه مورد اعتراض مردم و مديران اجرايى وشهرى است. وى از وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات كشور خواست با توجه بيشتر به شهرهاى غرب مازندران، زمينه خدمات رسانى مطلوب و جامع را در اين مناطق فراهم آورند تا مردم رضايت بيشترى داشته باشند