تعداد بازدید: 5517

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 22 آذر 1391-14:3

ایستگاه آخر/ قطار ساری-مشهد حذف شد

 تردد قطار مسافربری ساری-مشهد که از سال 1387 آغاز شده بود،از امروز متوقف شد/بدهکاری شرکت خصوصی طرف قرارداد به راه آهن عامل این تصمیم اعلام شده است.


مازندنومه:به گزارش مازندنومه،به دلیل بدهکاری شرکت طرف قرارداد به راه آهن جمهوری اسلامی ایران،تصمیم گرفته شد تا اطلاع ثانوی این قطار حذف شود.

یک منبع آگاه در راه آهن شمال به مازندنومه گفت:راه آهن بابت هربار رفت و برگشت این قطار از ساری به مشهد و برعکس،مبلغ 5/4 میلیون تومان از شرکت خصوصی درخواست دارد که شرکت نیز به دلیل سودآور نبودن،زیربار نرفته است و به همین دلیل حرکت قطار در این مسیر پرتردد متوقف شده است.

وی افزود:احتمال دارد با توافق راه آهن و شرکت طرف قرارداد از 24 آذرماه قطار با همان کیفیت نامطلوب سابق فعالیتش را از سر بگیرد.

خاطرنشان می کنیم بخش خصوصی افزایش قیمت و مبلغ 33 هزار تومان را برای هر قطعه بلیت برای این مسیر پیشنهاد داده است که مورد موافقت راه آهن قرار نگرفت.

قطار مستقيم ساري- مشهد از 22 مرداد ماه سال 1387 آغاز به کار کرد اما از آن زمان تاکنون هر ساله بر قیمت بلیت ها افزوده می شود و از خدمات و امکانات خبری نیست.

 این قطار دارای واگن های فرسوده ایست و استاندارد اولیه را نیز ندارد و گفته می شود در برخی سالن های آن حشراتی نیز مشاهده شده است که ناگزیر به سم پاشی اقدام کرده اند. 

مازندنومه در تاریخ 6 آذرماه مطلبی را در انتقاد از امکانات محقر و غیراستاندارد بودن این قطار نوشت که در این لینک قابل مشاهده است:قطار خستگی ها  http://www.mazandnume.com/?PNID=V14517



©2013 APG.ir