تعداد بازدید: 2538

توصیه به دیگران 3

جمعه 24 آذر 1391-0:0

طاهایی:جابه جایی ها انتخاب خود استانداری بود

چرایی تغییرات مدیریتی اخیر در گفت و گوی مازندنومه با استاندار مازندران/فرماندار نکا خودش متقاضی جابه‌جایی بود/رجبی انتظار ارتقا داشت/همیشه بر تعامل مدیران و نمایندگان مجلس تاکید داشتیم/ این کار در راستای سیاست‌های تعامل است و بحث دیگری مد نظر نبود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:پس از تغییرات گسترده محمود احمدی‌نژاد در دولت، این بار سه تغییر را در سطح فرمانداری‌ها و اداره کل روستایی استانداری مازندران شاهد بودبم.

استاندار مازندران در یک حرکت چرخشی مدیرکل روستایی استانداری را به میاندرود، فرماندار میاندرود را به نکا و فرماندار نکا را به استانداری فرستاد. با سید علی اکبرطاهایی در این زمینه گفت و گو کردیم:

مازندنومه: تغییر فرمانداران چه اندازه می‌تواند با طرح تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس مرتبط باشد؟

طاهایی: این یک کار جاری در استانداری بوده است. فرماندار نکا مدتی ، خودش متقاضی جابه‌جایی بود و وقتی خبر را شنید، خیلی سپاسگزاری کرد و متاسفانه امروز متوجه شدم که دچار ناراحتی قلبی است.

رجبی را هم که برای فرمانداری انتخاب کردیم، در میاندرود زحمت کشید و یک فرمانداری نوپا ایجاد کرد و او هم انتظار ارتقا داشت.

زارعی هم که به سمت فرماندار میاندرود منصوب شد قبلا بخشدار بود و احساس کردیم که وی هم کمی از ستاد برود و در صف قرار گیرد چون روستاها را خوب می‌شناسد و تمام دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با او در ارتباط هستند و به همین دلیل وی را به جای رجبی در میاندرود برگزیدیم.

طبیعی است که ما همیشه بر تعامل مدیران و نمایندگان مجلس تاکید داشتیم و قطعا تقابل به سود جامعه نیست و تعامل به نفع مردم، انقلاب و جامعه است و این کار هم در راستای سیاست‌های تعامل است و بحث دیگری مد نظر نبود. انتخاب هم انتخاب خود استانداری بوده است.

مازندنومه: این تغییرات در آستانه انتخابات مورد انتقاد است.

در استان؟

مازندنومه: در کل کشور چنین است.

این موضوع را رئیس جمهوری پاسخ داده است.


  • شنبه 25 آذر 1391-0:0

    الحمدا... که طاهایی گفت جابجایی ها کار استانداری بود زیرا استاندار در آن هیچ نقشی ندارد

    • بهرام قمي پاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 24 آذر 1391-0:0

      مگر استانداري اختياري هم دارد؟ قبول كنيد اعتراف نماييد كه اين تغييرات دستوري است

      • افشین امیریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 24 آذر 1391-0:0

        (یک سوال از نماینده مجلس "مقداد نجف نژاد" ) چرا اداره کل امور روستائی مازندران و ورزش روستائیان استان در میان فریدونکناریها و بابلسری دست به دست می شود؟؟؟ چرا مقداد دست از سر روستائیان این استان بر نمیدارد؟؟؟


        ©2013 APG.ir