تعداد بازدید: 3989

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 28 آذر 1391-9:28

فیاضی:اصلاح قانون انتخابات برای مردم،نان نمی‌شود

نماینده مردم نور و محمودآباد گفت:اصلاح نظام بانکی و نظارت بر کارکرد آن ریشه بسیاری از مفاسد و نابسامانی‌های اقتصادی کشور است/وضع قوانین مناسب برای مقابله با زمین‌خواران بزرگ که در حوزه انتخابیه بنده نیز مراتع طبیعی را آشکارا به کام خود فرو می‌برند،از مسائل مهم کشور است/برخی گمان می‌کنند با داد و فریاد و توهین به این و آن، مدرس می‌شوند/کشاورزان ما یا در بی‌آبی هستند یا در سیلاب.


مازندنومه،عبدالوحید فیاضی،نماینده نور و محمودآباد: استراتژی امروز نظام،‌ گفتمان پیشرفت و عدالت است و لازمه رسیدن به آن عمل به گزاره‌هایی چون حمایت از تولید ملی،‌اقتصاد مقاومتی و تغییر سبک زندگی است و وظیفه مجلس نیز پرداختن به قوانین گره‌گشای زندگی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی‌های سیاسی است و جدال بین‌خودمانی نیست.

هر اندازه چالش‌ها و تعارضات در بین سران قوا فزونی یابد، به همان میزان آستانه مقاومت نظام در برابر هجوم نظام سلطه کاهش می‌یابد،پس اشتغال به دعواهای بی‌ثمر در تریبون‌های رسمی نه معقول است و نه مطلوب و تماما خلاف منافع مردم و نظام مردم‌سالاری دینی است.

وظیفه ما نمایندگان مردم این است که صدای مردم را بشنویم و برای آن تدبیر کنیم چرا که مجلس را به آن دلیل خانه ملت نامیدند که برای آسایش، معاش و پیشبرد اهداف ملت و نظام تصمیم‌گیری کند.

اصلاح نظام بانکی و نظارت بر کارکرد آن ریشه بسیاری از مفاسد و نابسامانی‌های اقتصادی کشور است و چه بسیارند بانک‌هایی که امروزه خاصیتی برای مردم ندارند و روز به روز با پول سپرده‌گذارانی که ناگزیر از کار و تولید هستند عمارت‌های خود را بلندتر می‌کنند و با تولید دشمنی می‌کنند و دلالی را رونق می‌دهند.

 وضع قوانین مناسب برای مقابله با زمین‌خواران بزرگ که در حوزه انتخابیه بنده نیز مراتع طبیعی را آشکارا به کام خود فرو می‌برند و یا سرکشان و گردن‌کلفتان بدهی بانک‌ها که سرمایه مملکت را در ناکجاآباد هزینه کرده‌اند از مسائل مهم کشور است و مجلس باید در چنین موضوعاتی با درایت و شجاعت وارد شود.

برخی گمان می‌کنند با داد و فریاد و توهین به این و آن، مدرس می‌شوند اما مدرس با داد و فریاد جاودانه نشد بلکه آنچه که مدرس را به تندیسی از آزادی برای همیشه تاریخ مبدل کرده است تفکر مبتنی بر زهد و پارسایی و رهایی از تعلقات مادی روزگارش بوده است که به واسطه آن رفتار حکیمانه و گفتار شجاعانه سر می‌داد.

امروز وظیفه مجلس گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی سختی است که زندگی را در کام کودکان این سرزمین در کنار سفره خالی پدرانشان تلخ کرده است و آنان همچنان صبوری پیشه می‌کنند و بر ما درشتی نمی‌کنند لیکن این سزاوار چنین ملتی انقلابی، آرما‌ن‌خواه و مدافع ارزش‌ها نیست و وزرای مربوطه در کجای این مقوله‌اند و چه کرده‌اند برای این مشکلات.

اصلاح  قانون انتخابات برای مردم ایران نان نمی‌شود و البته قطعا برای کسانی که از فراسوی مجلس آن را پی می‌گیرند نام هم نمی‌شود و متاسفم که باید بعد از 30 سال اعلام کنم از منطقه‌ای به عنوان خدمتگزار به مجلس آمدم که صدای محرومیتش علی رغم آواز خوش دهل شش ماه در سال بلند است.

در پایان باید بگویم کشاورزان ما یا در بی‌آبی هستند یا در سیلاب و با وجود اهمیت این موضوع توجهی به آن نشده است و مردم محمودآباد و نور از کمترین امکانات رفاهی محرومند.

 لازم می‌دانم از همه کسانی که به من اعتماد کردند و مرا خدمتگزار خود کردند تشکر کنم و از آن طرف فریاد کنم که کمبود آب کشاورزی و شرب، عدم دفع صحیح زباله، رسیدگی به کمربندی شهرستان محمودآباد به نور و جاده سال‌ها مانده نور به تهران و تامین نهاده‌های کشاورزان از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم است.

*نطق میان دستور نماینده نور و محمودآباد


  • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

    عکس قشنگیه .
    کاشکی واسه همه اس ام اس دادی میگفتی کی هستی که دوساعت دنبا خبر نگردیم

    • م.ب /خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 0 1
      سه شنبه 28 آذر 1391-0:0

      جناب فیاضی عزیز
      حرف شما را تایید می کنم
      اصلاح قانون انتخابات برای مردم آب ندارد برای شما که نان دارد
      چرا قیافه دفاع از حقوق مردم را به خودت گرفتی
      شما و امثال شما را باید بعد از 24 خرداد ببینیم که چطوری عمل می کنید برادر مدیر کل


      ©2013 APG.ir