تعداد بازدید: 2589

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 28 آذر 1391-19:11

یک تذکر،یک تشکر

خبرنگارانی که برای پوشش سفر رییس جمهوری آمده بودند، از سرما به خود می لرزیدند و چاره ای ندیدند جز اینکه از فضای عابر بانک سپه که در مجاورت استانداری قرار دارد استفاده کنند/خبرنگاران در حالی به استانداری راه داده نشدند که اصلا قرار نبود رئیس جمهوری به استانداری برود.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:صبح سه شنبه برای پوشش برنامه سفر محمود احمدی نژاد، به استانداری رفتیم. ابتدا گفته بودند ساعت 7  و 30 دقیقه در محل استانداری حاضر شویم اما تماس بعدی اعلام کرد که قبل از ساعت 7 ، خودروی خبرنگاران از ساری حرکت می کند.

با وجود سرمای هوا، حراست استانداری، مانع از ورود خبرنگاران به محوطه استانداری شد،ضمن اینکه خودروی حمل خبرنگاران هم هنوز در محل حاضر نشده بود.

خبرنگاران که از سرما به خود می لرزیدند چاره ای ندیدند جز اینکه از فضای عابر بانک سپه که در مجاورت استانداری قرار دارد استفاده کنند تا از سرما در امان بمانند.

البته مدیر روابط عمومی استانداری مازندران، در دانشگاه نوشیروانی بابل، پس از مطلع شدن از جریان پیش آمده، از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

خبرنگاران در حالی به استانداری راه داده نشدند که اصلا قرار نبود رئیس جمهوری به استانداری برود.احمدی نژاد از فرودگاه دشت ناز به بابل رفت و در دانشگاه نوشیروانی حاضر شد.

خبرنگاران حاضر، به این ترتیب مراتب قدردانی خود را از مدیریت بانک سپه مازندران، اعلام می دارند.


  • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

    مدير روابط عمومي خودش همه مشكلات رو به وجود مياره و معذرت خواهي مي كنه ... همه خبرنگارا مي دونند

    • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

      سفر احمدی نژاد در سال 88 در روز 16 خرداد بود نه تابستان

      • همکار خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 28 آذر 1391-0:0

        البته این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد؛تابستان سال 1388 نیز اتفاق برای خبرنگاران در سفر ریاست جمهوری افتادمدیرروابط عمومی به جای عذرخواهی همکاران خود را دراستانداری توجیه کند تا شرایط بهتری برای خبرنگاران فراهم شود.


        ©2013 APG.ir