تعداد بازدید: 3405

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 29 آذر 1391-8:55

نشد که نشد

در نامه حسین اسلامی به استاندار مازندران مطرح شد:این که نشد ما اداره میراث داشته باشیم امّا شاهد این همه بی توجهی به میراث فرهنگی مازندران باشیم/سید حسن موسوی هم از میراث رفت،بدون اینکه یک قدم کوچک برای مازندران بردارد،او هم با مازندران بازی کرد/طرح تبدیل نام شهر ساری را به ده ساری به وزارت کشور پیشنهاد خواهم کرد.


مازندنومه:استاد حسین اسلامی-نویسنده و پژوهشگر و پایه گذار مرکز ساری شناسی-در تازه ترین نامه خود به استاندر مازندران بخشی از دغدغه های فرهنگی خود را واگویه کرده است.یک نسخه از این نامه به دست ما نیز رسیده که در پی می آید:

-------------

جناب آقای مهندس طاهائی استاندار محترم مازندران
باسلام

یادتان هست، نامه ها نوشتم، ناله ها کردم، جوش ها زدم که کمک کنید.

1- سرباز خانه بی سرباز ساری آزاد بشود، نشد که نشد!!

2- ایـن ننگ را از روی سـاری برداریدکه تنها مرکز استان بدون موزه کشور است، این اداره میراث باز هم بازی کرد و کلنگ ساخت موزه را هم زدند ولی باز هم مردم را مسخره کردند، چندین جا به آنها زمین دادند، برای فرار از کارساخت موزه بهانه ها گرفتند و فقط بازی و بازی.هنوز هم خبری نیست!!

3- چقدر التماس کردم که این آقای صلاحی رئیس کتابخانه ملّی است مازندرانی هم هست، تمام استان ها شعبه کتابخانه ملّی و مرکز اسناد دائر شد، ما ده ها هزار سند از مازندران در مرکز اسناد ملّی داریم، کتابخانه ملّی فقط یک مکان نیاز داشت، شما به آقای ابراهیمی معاون سیاسی دستور دادید، باز هم نشد که نشد.


4- از آرامستان تاریخی اسبه جا ( سفید چاه) چقدر گفتم و نوشتم، چه شد؟؟


5- چقدر ناله کردم که حداقل این روبروی استانداری که حمام صادق خان یک اثر ملّی ثبت شده است را از زباله دانی خارج کنند، باز هم نشد که نشد. هنوز هم زباله دانی است!!


6-حالا از ده ها اثر ملّی و بین المللی ثبت شده در مازندران که دارند ویرانه می شوند مثل حمام حاج درویش علی در ساری، شاطر گنبد ساری، چشمه سورت چهاردانگه، حتی برج رسکت دودانگه و خانه های قدیمی ساری، و..... را بشمارم و بنویسم خسته می شوید، شاید هم ناراحت!

حالا آقای استاندار، بفرمائید تا چه زمانی و تا کجا مازندران به اسم داشتن اداره میراث که هرگز فعّال نبوده باید این گونه صدمه ببیند؟

خجالت می کشم که از پدیده ی شوم و ضد فرهنگ ویلا داریم ها بنویسم، از آب انبارها و بناهای تاریخی حتی امامزاده ها و ....و...، چرا این دردِ کهنه و مزمن مازندران درمان نمی شود؟

چرا اصلاً یک گوش شنوا نیست که بشنود مازندران در اینجا هم درد دارد؟این که نشد ما اداره میراث داشته باشیم امّا شاهد این همه بی توجهی به میراث فرهنگی مازندران؟

 آقا سید حسن موسوی هم از میراث رفت و شد رئیس دفتر رئیس جمهوری بدون اینکه یک قدم کوچک برای مازندران بردارد. او هم با مازندران بازی کرد!با ساری یک شوخی تلخ کرد، معاونش را فرستاد، کلنگ موزه ساری را زد. امّا این کلنگ زنی هم روی هوا بود!!

 آقای استاندار تا کجا؟به فردای تاریخ چه پاسخی باید داد؟مگر چقدر به عمر این دولت مانده؟فردا که دولت یازدهم بیاید و قطار قطار نیروهایش را بیاورد تازه باید از صفر شروع شود.

و باز آن زمان طلبکار خواهند شد که تازه آمدند، گذشته ها به آنها مربوط نیست، و باز ما بدهکاریم که خیلی حرف می زنیم.مگر سکوت آدم مرگ آدم و عالم نیست؟     

 با احترام:حسین اسلامی

رونوشت: آقای سید رمضان شجاعی
            آقای محّمد دامادی

جهت سرگرمی و رفع خستگی از ده گردیهای شبانه روزی،ان شاا... به زودی طرح تبدیل نام شهر ساری را به ده ساری به وزارت کشور پیشنهاد خواهم کرد، تا حضور نمایندگان را در این ده بزرگ هم داشته باشیم .قطعاً این طرح با هزاران امضا ساروی ها تقدیم خواهد شد.


  • يکشنبه 3 دی 1391-0:0

    چمنو من هرگز با افرادی چون تو دهن به هن نشدم ونیازی هم ندارم که ادای بزرگان دراورم. تو منتقدان را کفتر باز خواندی من از خودم دفاع کردم. سعی کن این را بفهمی.دیگران هم از خود دفاع خواهند کرد.

    • يکشنبه 3 دی 1391-0:0

      آقای ناظر از کجا فهمیدید که من با شما بودم. معلومه که خیلی کامنت باز امروزی هستید. کفترها را چه کردید؟ شما هم یاد بگیرید که نه با کامنت بازی و نه با کفتر بازی، نمی شود بزرگ شد. بهتر است شما ادای بزرگان را در نیاورید. بزرگی خیلی خرج دارد. از جان و مال و آبرو باید گذشت. سواد هم باید داشت. خیلی زحمت دارد. ادب گفتاری و کرداری و رفتاری هم لازم دارد.

      • يکشنبه 3 دی 1391-0:0

        آقا یا خانم چمنو. حداقل بنده هیچوقت کفترباز نبودم و مثل شما تازه هم به سراغ اینترنت نیامدم.

        • محسن موسوي سوتهپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 3 دی 1391-0:0

          آقاي اسلامي شخص دلسوزي است ميدانم خيلي دلش براي ساري مي سوزد .
          مسائل كم نيستند موزه ساري از كافه كتاب كمتر خرج دست دولت ميگذاشت ؟ 50 ميليون وام بلا عوض 50 ميليون وام تبصره اي مكان رايگان در بهترين نقطه شهر ساري ... به خداوندي خدا اگر چنين پولهايي را به اسلامي بدهند موزه ساري شناسي آماده خواهد شد با زهم نخواهيد مسببات آن كه از گروه انحرافي ها هستند ماخذه شوند و اسلامي بايد بسوزد

          • شنبه 2 دی 1391-0:0

            يك كامنت در پايين مطلب نوشتند بدين مضمون ( ساری ، تنها شهری که نه فرماندار دارد نه شهردار! ) من در جوابش مي گويم در عوض ... را دارد .... يعني اين چندماه همه چيز را ول كردند به اين خاطر است كه فكر مي كنيد هيچي ندارد همه چيز دارد مثلا كافه كتاب دارد و يكي نيست تحقيق و تفحص كند پول آن چطور تامين شد ساختمان يك مركز دولتي را چرا دادند به اشخاص و ...بازهم بگوييد فرماندار ندارد .... خودمونيم رفيق : شهردار دارد اين را ديگر خودمان هر صبح مي بينيم در اداره خودمان كه شهرداري باشد

            • شنبه 2 دی 1391-0:0

              کفتر بازان دیروز---کامنت بازان امروز جماعت زیر آب زن از موی سپید استاد خجالت بکشید........

              • شنبه 2 دی 1391-0:0

                یک بقّال:
                آقایان اساتید بزرگوار دانشگاهها. شما چکار دارید اسلامی چه کسی هست. اصلاً فرض کنید اسلامی یک دیوار است. روی اصل مطلب چرا حرف نمی زنید، چرا اینهمه کینه و عقده روی آدمها که دارند حرف شما را می زنند دارید. خودتان که به میدان نمی آید ، دیگران را هم ناسزاو تهمت میزنید که چه بشود. خسته شدید؟ آخر این اسلامی چه مطالبات شخصی دارد و چرا باید نماینده گروهی باشد و چرا باید امضاء جمع کنه، یک آدم ، یک شهروند، نباید حرف مردم را هم بزند، شما هر کجا دیدید منافع شخصی است تیشه دستتان را بکار ببندید، از آنجا که منافع شخصی مردم از کیسه ی میلیونها آدم هموطن شما تأمین می شود شما چکاره اید؟ شما اساتید محترم چقدر با قلم و اهل قلم دشمن هستید؟ این آدم اصلاً نا حساب، آیا حرف او حساب است یا نه؟ اگر حرف حساب است چرا کمک نمی کنید که جواب بگیرید؟

              • يعقوب كرمانشاهيپاسخ به این دیدگاه 1 0
                شنبه 2 دی 1391-0:0

                يك شخصي از تبختر سحن به ميانم آورد بنده هرچه در متن نوشته جناب مهديان نگاه كردم نيافتم چون معناي لغت نامه دهخدا چنين است :
                تبختر. [ ت َ ب َ ت ُ ] (ع مص ) (از «ب خ ت ر») خرامیدن به ناز. (منتهی الارب ) (ناظم الاطباء). بناز و غرور خرامیدن . (غیاث اللغات ) (آنن...
                مدرس دانشگاه و اين همه بي دانشي بعيد نيست چون اين سالها ....ياد وزير مرحوم به خير تدريس هم مي نمودند در دانشگاه تهران ...

                • شحصی کردن مطالبات !!پاسخ به این دیدگاه 1 0
                  شنبه 2 دی 1391-0:0

                  خواسته های آقای اسلامی همه اش درست است ولی طوری به توسط ایشان مطرح می شود که گویی فقط مطالبات شخصی شخص ایشان است . اگر از زبان مردم است باید نشانه و علامتی برای آن بروز کند مثلاً کدام انجمن و کدام گروه و کدام دسته از مردم ایشان را به نمایندگی از سوی خود برای طرح آن خواسته ها پذیرفته اند و یا امضایشان را در کنار امضای آقای اسلامی گذاشته اند . بله اینگونه است که گاهی وقت هاحرف حساب بی حساب تعبیر می شود . توصیه من به ایشان این است که به کمک و همراهی دیگر افراد مثلاً دانشگاهیان و انجمن های فرهنگی اقدام کند و حرف حساب خودش را مطرح کند و به دوستان ایشان مثل (ع.ع .) توصیه می کنم به جای ناسزا گفتن این توصیه را با آقای اسلامی در میان بگذارند . در غیر آن صورت کاربر های واقع بین مثلً (ناظر )خق خواهند داشت که چنین اظهار نظر ها از سوی آقای اسلامی را ، خودنمایی تعبیر کنند .

                  • جمعه 1 دی 1391-0:0

                    آقایان چرا اینقدر نون قرض میدین؟این آقای اسلامی ... کافیه یه بار پای حرفاش بشینی.. به هرحال بعضیا اینجوری هستند. این هم از نیازهای روح انسانهاست.

                    • يك آرزو مند استادي دانشگاه پاسخ به این دیدگاه 0 0
                      جمعه 1 دی 1391-0:0

                      من آن استاد دانشگاه را تاييد مي كنم همكار بنده مي باشد !!! عيبش اين است كه فكر مي كند اگر به اين نام استاد كامنت بگذارد همه حرفش را قبول خواهند نمود . نه آقا امروزه با اين ادعا ها خيلي كارها كردند حرف حساب داريد بگوييد وگرنه تعصبات الكي روي افراد نشان ندهيد كه خيلي خطرناك است . آقاي اسلامي اين خرفش درست ولي قرار نيست بگوييم همه كارهايش درست است وگرنه ممكن است برگردي ! مرحوم شريعتي نقل مي كرد كه آنچه را سلمان مي دانست اگر اباذر مي دانست كافر مي شد . آن بنده خداي شاعر نه به فرمان شما شاعر شد نه به فرمان شما توقف مي كند و همچنين خيلي براي آقاي اسلامي حرمت گذاشتند اما شما شهامت داشته باشيد شخصيت استاد دانشگاه را اينطور نا آگاه و بي مسئوليت و متعصب نشان ندهيد زشت است اين را از باب امر به معروف و نهي از منكر گفتم يا الله

                      • احسان مهديانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        جمعه 1 دی 1391-0:0

                        جناب مدرس دانشگاه عزيز - خدا قوت - دوست من اگر كسي نقد مي كند بايد نقد پذير هم باشد . شما خوشتان نماد سوار نشويد . يا حق - اما اگر احترامي براي فرمايش آقاي اسلانمي قايل نبودم نمي آمدم و تاييد نمي كردم . استاد عزيز دانشگاه دوره همه چيز يا سياه است يا سفيد گذشت پس ممكن است لغزشي كه امروز شما نسبت به بنده روا داشتيد شامل خودتان شود بايد مراغب بود . استاد عزيز من از كساني نيستم بگويم آدم زنده وكيل و وصي نمي خواهد شما را نماينده گفتمان خودتان مي دانم و به شما مي گويم .
                        1 - اين جملات گواه همراهي ام در اين مقوله با دكتر اسلامي است : سلام - متشكرم جناب اسلامي خواسته هاي معقول و قابل دستيابي است و علت اين همه تاخير را بنده هم نميدانم انشا الله صدايتان برسد و بزرگان كارگشايي نمايند - 2 - اين بخش هشدار به آقاي اسلامي است : پيشنهاد مي كنم آقاي اسلامي خود شما هم به بعضي شعارهايتان در برابر عملكردتان توجه كنيد . التماس دعا .... اما حتما شما آقاي اسلامي نيستيد شمنا نام مشخصي هم نداريد كه بنده حذرف مانده را به شما بگويم اما اگر آقاي اسلامي خودشالن به آقاي صادقي بگويند بنده آن بخش را هم به وضوح توضيح مي دهم نياز به ... نيست در ضمن هميشه سخن صادقانه را تلخ مي پنداري استاد عزيز !

                        • پنجشنبه 30 آذر 1391-0:0

                          استادذلیکانی تلاوکی، با تشکر ، دست و زبان شما درد نکند من نیز در آن جلسه بودم و تمام سخنان شما را تائید می کنم.

                          • پنجشنبه 30 آذر 1391-0:0

                            من یک پزشک تجربی هستم .برای درمان بیماری ناشنوایی بعضی از مسئولین ورفع خستگی دهگردیهای نمایندگان به یک کیلو معرفت نیاز است.اگر پیدا کردید. این بیماران هر روز سه قطره معرفت در گوش و نمایندگان هم سه قطره دیگر زیر زبان و میراث فرهنگی هر روز سه بار دو قاشق آشخوری در گوش ، در دهان و در بینی بریزد. بخواست خدا شفا می گیرند.مردم هم هر روز رو به قبله دعا کنند که این بیماران شفا پیدا کنند.

                            • پنجشنبه 30 آذر 1391-0:0

                              ساری ، تنها شهری که نه فرماندار دارد نه شهردار!

                              • پنجشنبه 30 آذر 1391-0:0

                                استاد اسلامی مرا به یاد معلم ریاضی مان می اندازد چون فقط تا امروز فقط او حرف حساب زد.

                                • مدرس دانشگاهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                  پنجشنبه 30 آذر 1391-0:0

                                  سلام وپوزش به رسم ادب از محضر استاد پیشکسوت وارزشمند جناب آقای اسلامی واما بعد -جناب احسان مهدیان- شاید اهل شعر یا دیگر باشی- شما را نمی شناسم ولی از کلامتان شما را فهمیدم - تبختر تلخی در کلامت موج میزند رسم احترام به بزرگتر را نمیدانی پس اهل شعر وادب نیستی لطفا شما هم از تاکسی پیاده شو........
                                  تقدیم به امثال دکتر اسلامی که در استان مازندران بسیار نادر هستند.
                                  بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم

                                  یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

                                  رندان تشنه لب را آبی نمی‌دهد کس

                                  گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت

                                  • احسان مهديانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                    سلام - متشكرم جناب اسلامي خواسته هاي معقول و قابل دستيابي است و علت اين همه تاخير را بنده هم نميدانم انشا الله صدايتان برسد و بزرگان كارگشايي نمايند - فرهنگ جامعه را اگر به رخوت بكشيم اين خواهد شد كه شما بايد در پياده رو ها زيك زاك برويد و فرهنگ پياده رو مي شود فرهنگ رانندگي و آن مي شودفرهنگ مراوده با مردم و مي شود حرف هاي بلند و ناسزا و ... - به نظر مي رسد ما هنوز درك درستي از دغدغه هاي تاريخ شهر و مدنيت نداريم وگرنه شعار تا دلت بخواهد .... هفده گذشته اول صبح مردي كه آب دماغش را در مسير خط عابر پياده ريخت در تاكسي هم سفرم شد به او گفتم واقعا چرا بعضي ها چنين مي كنند ايشان ضمن تاييد حرف بنده مي گفت دولت جلوي اينها را نمي گيرد بنده وقتي وقاحيتش را ديدم گفتم حتي اگر آب .... را در مسير خط عابر پيادهع خيابان ( هنوز حرفم تمام نشده بود گفت حالمان را به هم زدي اين چهكلماتي است ) گفتم آقا خود شما اين كاررا كرديد و گفت راننده مرا پياده كن !!! اينها خيلي كوچكند ولي پيامدهاي نداشتن طرح هاي فرهنگي و در پرتو انوار اسلام ناب محمدي است وگرنه حتي همان آقا هم شعار ميداد ولي عملا ديدم كه چه كرد . خدايا به ما توانايي بده تا بتوانيم كشوري آباد و آزاد در پتو عنايات خداوند به عنوان نمونه ملك اسلامي به جهانيان ارائه دهيم و پيشنهاد مي كنم آقاي اسلامي خود شما هم به بعضي شعارهايتان در برابر عملكردتان توجه كنيد . التماس دعا

                                    • ذلیکانی تلاوکیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                      اصحاب کهف
                                      وقتی بزرگ ترین اثر عاشورایی این کشور که متعلق به این شهر و استان است برای اولین بار درسال88چاپ شد (مقتل فدایی مازندرانی )صدای هیچ یک از مسولان فرهنگی ،دینی و خلاصه همه ی میزبانان که حسابی مراقب میزشان هستند،شنیده نشد .انگار اتفاقی نیفتاد.ولی این مرد پاکدل و سلیم النفس در همان اتاق کوچک ساختمان پژوهشکده ی ساری شناسی مراسم رونمایی برگزار کرد .

                                      • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                        اسلامی سیاسی نیست که امضایش در کنار گروهی از معلمان وفرهنگیان باشد. آیااین امضاء بازی ارزش است اما با دولتمردان نشستن وگره از کار شهر ودیار برداشتن جرم است. تنها حذف کردن و برچسب زدن ارزش است. کدام معلم و فرهنگی این چنین وارد عرصه شد. مگر قرار است فقط جنگ و دعوا کرد. باید مثل آدم حرف زد. آنقدر حرف زد تاهمه باهم حرف زدن را یاد بگیریم. تهمت زدن هنر نیست. حرف زدن کار آدم است . حرف بی ربط زدن کار آدم نیست.

                                        • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                          برادرمن که موقوفه ساری شناسی را عمارت ساری ساری شناسی یاد می کنی . نمی دانم تا حال قدمی اجرایی در امور خیر برداشتی تا بدانی جهت انجام هر کار مراحلی باید طی شود. ما که در اسمان کار نمی کنیم .لاجرم باید از طرف عزیزان دولتی موافقت هایی بشود.لذانشستن در کنار مقامهای دولتی جرم نیست.تازه اگریک مقام دولتی خود در کنار تو قرار بگیرد که خوب است .مهم انجام فعل است وهمکاری نهادهای دولتی ومردمی خوب است. اتفاقا همه ما باید کار کنیم که دولتی ها ومردم در کنار هم مشکل مردم را حل کنند.ما چه دشمنی با دولتی هاداریم. آنهاکه از مریخ نیامدند. هموطن ما هستند.

                                          • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                            آقا یا خانمی که گزارش ساری شناسی از آقای اسلامی می خواهید، لطف کنید، اسم خودتان را بگوئید، و بفرمائید شما چه کردید. ضمناً ساری شناسی را آقای اسلامی وقف تاریخ و فرهنگ و ادب و هنر ساری و مازندران کرد. نه مالک آنجاست، نه مالِ پدر اوست، فعلاً هم تا زنده هست در حکم یک کارگر بی مزد و مواجب است. بعد از مرگش هم شهرداری ساری باید آنرا اداره کند، چه گزارشی می خواهید بدهد، هر چه از دهها هزار کتاب و اسناد و مدارک و اثاثیه و تجهیزات در ساری شناسی هست قانونی و رسمی به مردم ساری تعلّق دارد، متولّی آن هم شهرداری می شود. امّا ظاهراً تولیدات فرهنگی در ساری شناسی زیاد هم بد نیست، ضرری برای مردم ندارد، حالا شما ضرر کردید و چرا و چگونه نمی دانیم.

                                            • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                              این میراث فرهنگی مازندران دهها اثر تاریخی و ثبت شده ملّی را نگاه نمی کند، امّا ساز و نقاره ها راه انداخت که مراسم عاشورائی را ثبت ملّی کرد. اینهم از آن نوع بازیهاست. با عاشورا هم بازی می کنند، خدا آخر عاقبت این مراسم عاشورائی را که میراث ثبت ملّی کرد بخیر کند، ایکاش میراث وارد این عرصه نمی شد.

                                              • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                                آقای محترم، کجای نامه به ضرر شخص شما است که می گوئید اسلامی دارد ادا در می آورد؟ چه صدمه ئی دیدید؟ لطف کنید همین ادا را یک ذره شما در بیاورید. با اسم و رسم حقیقی. تا عملاً نگذارید اسلامی و اسلامی ها بزرگ شوند تا اینهمه عذاب نکشید. شما بزرگتر شوید. چه اشکالی دارد. شما در پنهانی متلک و و زخم زبان نزنید، مردانه و آشکارا میدان بیائید، برای مردم حرف بزنید. مرد عمل شوید. فقط پشت دیوار پنهان نشوید و بددهنی نکنید.

                                                • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0


                                                  آقای اسلامی چرا رونوشت فقط برای نمایندگان ساری؟ آقای ... که داد از فرهنگ میزند و احیا مراکز فرهنگی را مهم میداند و در حال ساخت و ساز غیر مجاز و رفت و امد به ماده 100 است را هم در لیست قرار دهید !

                                                  • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                                    این اسلامی که من می شناسم به خدا دنبال بزرگ شدن نیست اگه می خواست بزرگ بشه خیلی چیزها برای بزرگ جلوه دادن خودش داره اما رو نمی کنه ، این بنده خدا پاش لب گوره ، دیگه بزرگ شدن می خواد چی کار ، ایشون درد داره و حرفش از سر درده

                                                    • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                                      درود بر شخصیت والای دکتر اسلامی-
                                                      آقای ناظر ، امثال نمایندگان و اعضای شورای شهر ساری هستند که با ادعاهای پوچ و وعده و وعید بزرگ شدند با اینکه نه علم درست و حسابی دارند و نه تجربه!
                                                      شخصیت دکتر اسلامی آنقدر بزرگ است که در ذهن کوته فکران نمی گنجد!
                                                      ساری خرابه ای است که صدای مردمش به گوش هیچ کس نمیرسد، حتی استاندارش!
                                                      وقتی استاندار مازندران ، نمیداند برای فرمانداری شهرستان ساری، یک مدیر بیاورد و کسی را میاورد که وضعیت ساری به اینجا می رساند! دیگر حرفی نمیماند!!!

                                                      • سید الموسویپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                        چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                                        تنها کسی که به فکر ساری بوده و هست ،دکتر اسلامیه....کسی که ادعا هیچ پست و مقامی نداره و تنها به فکر ارج و قرب ساری می باشد...امیدوارم مسولان مازنی کمی هوشیار شوند یا حداقل پاسخگوی عملکردشان در طی این مدت باشند

                                                        • شکایت بردن به ......؟پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                          چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                                          علاقه آقای اسلامی را به شهر و دیار ارج می گذاریم ولی اشکالی که هست ایشان مردم را به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به شکایات حود قبول ندارند . امضای ایشان را هیج وقت در کنار گروهی از همکاران خودشان و معلمان تاریخ و فرهنگیان هم ندیده ایم . در مجالس کنار دولتی ها می نشینند ولی شکایت تک روانه و فردیشان همیشه از دولتیان به دولتیان است . آقای اسلامی اگر گزارشی از عمارت معروف ساری شناسی شان به مردم بدهند که تا به حال چه گام های واقعی برداشته شایدنظر کازشناسان را جلب و کمک غیر مستقیمی به اهدافی شود که حود ایشان دنبال می کنند . ضمناًساری را ده خواندن هم چیزی به شان جناب اسلامی اضافه نمی کند . با همه این ها، آرزوی خدمت واقعی توسط ایشان به یادگاران فرهنگی دیار مان می کنیم .

                                                          • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                                            اخیرا یک خانه ثبتی در امام زاده یحیی خراب شد و صدای کسی درنیامد

                                                            • چهارشنبه 29 آذر 1391-0:0

                                                              آقای اسلامی با این اداها نمیتوان بزرگ شد.


                                                              ©2013 APG.ir