تعداد بازدید: 2062

توصیه به دیگران 2

جمعه 8 دی 1391-8:44

قطره قطره محبت/ 2هزار نفر عضو قطره ای ماهک شدند

با همکاری رسانه ها و اطلاع رسانی، تا حدودی ماهک معرفی شد/بانک ها بازوان ماهک باشند/ بانک کشاورزی بنا دارد که گزینه کمک به ماهک را در دستگاه های خودپرداز قرار دهد/ شبکه بانکی استان، کارکنان زیادی دارد که می توانند عضو قطره ای ماهک شوند.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: مجتبی کواکبیان در جلسه شورای روابط عمومی بانک های مازندران در اداره شعب بانک توسعه تعاون اظهار داشت: با همکاری رسانه ها و اطلاع رسانی، تا حدودی ماهک را معرفی کردیم.

نائب رئیس مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه بخش عمده ای از اطلاع رسانی بر عهده مسئولان واحد روابط عمومی است، تصریح کرد: هرچه مسئول روابط عمومی در این زمینه قوی تر عمل کند، تعامل و مشارکت بیشتری می توانیم داشته باشیم.

کواکبیان با بیان اینکه هدف مجموعه خیران ماهک، احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان است، ادامه داد: این اتفاق به همت همه، رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز به کار مجموعه ماهک تاکنون بالغ بر 2هزار نفر عضو قطره ای داریم، خاطرنشان کرد: ما فقط اطلاع رسانی کردیم و افراد عاشقانه عضو این مجموعه شدند تا به احداث بیمارستان کمک کنند.

کواکبیان با بیان اینکه بانک کشاورزی بنا دارد که گزینه کمک به ماهک را در دستگاه های خودپرداز قرار دهد، ادامه داد: از بقیه بانک ها هم انتظار داریم با مجموعه ماهک همکاری کنند که خوشبختانه این همکاری تاحدودی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بانک ها بازوان ماهک باشند، گفت: در توان مجموعه ماهک نیست که به تنهایی در این زمینه کار کند و نیازمند نیروی عظیم هستیم.

نائب رئیس مجمع خیران ماهک، یادآور شد: بعید می دانم که مدیری در مازندران نام پروژه ماهک را بشنود و نخواهد که همکاری کند.

در بخش دیگری از این نشست علی فرح آبادی-عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک- تصریح کرد: بحث خرید رسانه برای ما بسیار سنگین است و سعی می کنیم از فضاهای رایگان استفاده کنیم و شعبه های بانک ها می توانند این فضا را در اختیار ما قرار دهند.

وی افزود: از هر طریقی می توانید در این زمینه به ما کمک کنید.

فرح آبادی با اشاره به اینکه شبکه بانکی استان، کارکنان زیادی دارد که می توانند عضو قطره ای ماهک شوند، گفت: تقاضا داریم این اطلاع رسانی بین کارکنان شبکه بانکی استان صورت گیرد.



    ©2013 APG.ir