تعداد بازدید: 3693

توصیه به دیگران 1

جمعه 8 دی 1391-17:49

حسینی:من و علیپور کیاکلا را شهرستان کردیم/درباره نساجی وعده ای ندادم

در نشست مطبوعاتی سید هادی حسینی مطرح شد:برداشتن پريچهره خيلي تلاش نمي خواست/استان ديگر ظرفيت ادامه كار پريچهره را نداشت/دو ميليارد تومان براي نساجي بودجه تامين شد/مجمع نمايندگان توانسته است مديريت استان را به چالش بكشاند/اگر مقدار كمي از اين اعتبارات براي پل چالوس هزينه مي شد اين اتفاق نمي افتاد/نبايد به مردم دروغ گفت.


مازندنومه:عصر پنج شنبه سيدهادي حسيني-نماینده قائم شهر،کیاکلا،سوادکوه و جویبار  و عضو کمیسیون عمران مجلس در نشست مطبوعاتي خود به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.چکیده اظهارات حسینی به نقل از خبرنگار مازندنومه در پی آمده است.

*استان ديگر ظرفيت ادامه كار پريچهره را نداشت

 وي در پاسخ خبرنگاري كه در مورد جابجايي پريچهره-مديركل ورزش و جوانان استان مازندران-ابراز داشت: برداشتن آقاي پريچهره خيلي تلاش نمي خواست در ثاني آقاي پريچهره شش سال مديركل استان بودند و بنده هم همواره در طول اين مدت از وي حمايت كردم.

نماينده مردم قائم شهر ادامه داد:استان ديگر ظرفيت ادامه كار پريچهره را نداشت چرا كه همه توجهات معطوف به يك شهرستان شده بود و تقريبا بقيه شهرها فراموش شده بودند.

وي با اشاره به شروط خود براي تغيير در مديريت ورزش استان گفت:شرط اول اين بود كه از پريچهره در جاي ديگر استفاده شود و شرط دوم اينكه كسي كه بر مسند ورزش استان مي نشيند از نيروهاي باتجريه جامعه ورزش باشد.

*دو ميليارد تومان براي نساجي بودجه تامين شد

 حسيني در پاسخ به سوال خبرنگار ديگری در خصوص هماهنگي مجمع نمايندگان مازندران و شهرستان افزود: اين اتحاد در ادوار گذشته وجود نداشت و ما امروز با ديگر نماينده اين شهرستان –کمال عليپور- كارها را با مشاركت و مساعي همديگر انجام مي دهيم.

وي به حضور مديرعامل شرکت راه آهن در مازندران و بازديد از ايستگاه ها از گدوك تا قائم شهر،تعامل و همكاري با مديران منابع طبيعي ،رايزني با مسئولان محيط زيست در خصوص مشكل سد كسليان اشاره كرد و گفت:مبلغ دو ميليارد تومان هم براي نساجي بودجه تامين شد كه به حساب تامين اجتماعي واريز شده است.

حسيني با بيان اينكه با اين مبلغ در حدود 2150 كارگر بازنشسته به حق خود رسيدند و دوباره به زندگي بازگشتند افزود:در خصوص ادامه كار نساجي و نحوه فعال شدن فازهاي ديگر هم جلسات مختلفي تشكيل شده است.

*درخصوص نساجی وعده اي به مردم ندادم

 وي به شهرستان شدن سيمرغ-كياكلاي سابق- هم اشاره كرد و گفت: همه اين موارد حاصل كار مشترك بنده و آقاي عليپور است.

 نماينده مردم قائم شهر گفت:در خصوص افزايش حقوق كارگران فولاد هم پيگيري ها انجام شد و امروز اكثر اين كارگران حقوق شان دو برابر شده است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري درباره نساجي قائم شهر و وعده انتخاباتي راه اندازي آن به مردم اظهار داشت: بنده در اين خصوص وعده اي به مردم ندادم.

حسيني ادامه داد:نساجي از مطالبات مردمي است كه اكثر نمايندگان دور سوم به بعد دغدغه جدي در مورد آن داشتند.

 وي گفت:اين سوال را از كساني بپرسيد كه در انتخابات مي گفتند دستگاه ها را از سوئيس آورده ايم و خود فلاني رفته است و دارد مي آورد و بعد انتخابات هم نامه نوشتند و گفتند كه دستگاه ها چيني است.

 حسيني ادامه داد:بردن نساجي به حاشيه سياسي به روند راه اندازي و ادامه كار آن آسيب مي زند.

 نماينده مردم قائم شهر گفت:دكتر حسيني-وزير اقتصاد- كه سخت معتقد به راه اندازي توسط سرمايه گذار بود اكنون به اين نتيجه رسيده است كه بايد سرمايه دار خلع يد شده و سرمايه به بانك باز گردد.

وي بيان كرد:به اعتقاد ما قسمت هاي قابل تفكيك نساجي بايد جدا شده و در اختيار سرمايه گذران متعدد قرار گيرد و با راه اندازي بخش هاي تفكيك شده احيای كل كارخانه نساجي محقق خواهد شد.

حسيني ادامه داد:در آخرين تماس نماينده سرمايه دار با بنده وي از خلع يد شدن سرمايه گذار ابراز نگراني كرده بود و گفته است كه اگر اين كار صورت نگيرد آمادگي سرمايه گذاري و همكاري دارد كه در اين صورت هم همان پيشنهاد ما كاربردي خواهد بود.

*ايجاد اشتغال از وظايف نمايندگان نيست

 نماينده قائم شهر در پاسخ به سوال خبرنگار ديگری در خصوص افق اشتغال جوانان با راه اندازي نساجي ابراز داشت:ايجاد اشتغال از وظايف نمايندگان نيست و بايد اين موضوع در برنامه ريزي افق و چشم انداز كشور مورد توجه قرار گيرد و اين تدابير منجر به ايجاد اشتغال شود،ولی علي رغم اين موضوع نساجي و احيا معادن در دستور كار ما قرار داشته است.

حسيني با بيان اينكه بحث احيای معادن مربوط به سفر دوم رياست جمهوري به استان است، افزود: اگر اين بحث پيگيري و 51 معدن شهرستان احيا مي شد،بحث اشتغال هم به خودي خود حل مي شد.

 نماينده مردم قائم شهر در مجلس شوراي اسلامي افزود:در بحث اعتبارات استاني 3.7درصد از سهم اعتبارات ملي از آن مازندران است كه در طول هفت سال گذشته هيچ وقت نتوانستيم بيش از دو درصد وصول كنيم.

*تحقیق و تفحص بي سابقه بود

حسيني در پاسخ به خبرنگار ديگري كه موضوع تحقيق و تفحص از استانداري را با بده و بستان هاي سياسي حل شده دانست اظهار داشت:بعد از انقلاب و در كل استان اين موضوع كار بي سابقه اي بوده است كه مجمع نمايندگان توانسته است مديريت استان را به چالش بكشاند.

وي گفت:چيزي تحت عنوان معامله سياسي در كار نيست و معامله ما بر سر توسعه همه جانبه استان است و تا جايي هم كه استاندار و مديران استان به اشتباهات خود اعتراف نكنند و در صدد جبران آن برنيايند كوتاه نخواهيم آمد.

 حسيني ادامه داد:با حضور استاندار در مجلس شوراي اسلامي وي توزيع اعتبارات را حق قانوني خود و از اختيارات خود دانست و زماني هم كه ليست توزيع اعتبارات به مجلس ارائه شد در آن مجموعا 115 ميليارد تومان به غرب استان و 15تا 20 ميليارد تومان هم در ساير مناطق استان هزينه شد.

 وي با بيان اينكه اين جفا در حق استان بود، افزود:اگر مقدار كمي از اين اعتبارات براي پل چالوس هزينه مي شد اين اتفاق نمي افتاد و يا اگر مبلغ كمي براي بهشهر هزينه مي شد آن سيل و خسارات وحشتناك به وجود نمي آمد.

نماينده مردم قائم شهرگفت:اين توزيع در حالي اتفاق افتاده است كه قائم شهر لنگ چهار ميليارد تومان جهت خريد زمين براي دفع فاضلاب و جذب اعتبار 25ميليارد توماني اين موضوع از بانك جهاني است.

*اگر مدير اداره اي ناكارآمد باشد،جابجايي صورت خواهد گرفت

 وي در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري كه از جابجايي مديران و دخالت هاي سياسي نمايندگان سوال پرسيده بود افزود:اگر مدير اداره اي ناكارآمد باشد قاعدتا جابجايي و تغيير صورت خواهد گرفت.

 عضو مجمع نمايندگان مازندران با اشاره به نامناسب بودن تغييرات انجام شده در شهرستان گفت:در قبل هم اين كار با دخالت عناصر سياسي انجام مي شد،مثلا رييس اداره اي را يك نماينده و معاونش را نماينده ديگر انتخاب مي كرد.

 حسيني ابراز داشت:بنده معتقدم اگر بتوانيم مقاومت كنيم و در اين عزل و نصب ها دخالت نكنيم بهتر مي توانيم كار نظارتي خود را انجام دهيم.

*بسم الله الرحمن الرحيم!

 نماينده مردم قائم شهر در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري كه از شائبه هاي رسانه اي در استان و شهرستان از رفتار دوگانه وي در مورد احمدي نژاد و دولت (اينكه وي جزو نمايندگاني بوده است كه سوال از رياست جمهوري را امضا كرده و سپس در سفر استاني همراه رئيس جمهوری و تعامل وي با احمدي نژاد در خصوص شهرستان شدن سيمرغ)اظهار داشت:بسم الله الرحمن الرحيم! اين جانب سيدهادي حسيني عضو هيچ دسته،گروه و جناح سياسي نيستم.

وي ادامه داد:سوال ما از ريیس جمهوری يك سوال كاملا اقتصادي بوده است،چرا كه مشكلاتي كه در حوزه ارز وجود داشت كم كم معطوف به سمت رهبري مي شد.

حسيني ابراز داشت:ما پنج وزير را به مجلس دعوت كرديم اما همه آنها گفتند تا يك آستانه اي به ما مربوط است و از يك جايي به بعد به ما ربطي ندارد و ريیس جمهوری مي داند.

 عضو مجمع نمايندگان مازندران افزود:وقتي ما ديدم همه مي گويند به رييس جمهوری مربوط است، خب ما هم بايد از احمدي نژاد سوال مي كرديم كه اين موضوع جهت دار نشود و به سمت رهبري نرود.

وي ادامه داد:سوال پرسيديم و تا آخر هم پاي اين سوال ايستاديم با وجود اينكه فشار بسيار زيادي به ما مي آوردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:ما آن جا كه بايد انتقاد كنيم انتقاد مي كنيم و آنجايي هم كه بايد سوال كنيم ،سوال مي كنيم.

*نبايد به مردم دروغ گفت

نماينده مردم قائم شهر در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص آمارهاي موجود در كشور و استان افزود:معتقدم نبايد به مردم دروغ گفت.

 وي ادامه داد:بحث ما در در استان هم با استاندار در همين مورد است كه اگر 102هزار شغل سال گذشته در استان ايجاد شده است چرا پس اكنون در حوزه اشتغال ما هنوز دچار مشكليم؟

حسيني در پاسخ به سوال ديگري در خصوص افزايش مبلغ يارانه به مردم اظهار داشت:دولت پيشنهادش 40هزار ميليارد بود كه مجلس 20هزار ميليارد را تصويب كرد و دولت 20هزار ميليارد كم داشت.

 وي ادامه داد:ما معتقديم اين كمبود از محل مابه التفاوت فروش ارز تامين مي شد.(حسيني در ادامه گفت: البته بسياري از كارشناسان بر اين اعتقاد هستند شما از من نشنيده بگيريد)

این نماینده مجلس گفت:اين موضوع ادامه داشت تا اينكه مجلس تصويب كرد كه دولت حق پرداخت يارانه مرحله دوم را ندارد و بنابر اين از نظر ما اضافه كردن يارانه و چندبرابر شدن آن به اين شكل منتفي است.


  • سه شنبه 14 بهمن 1393-8:40

    با سلام خدمت نماینده با لیاقت شهرستان قائمشهر آقای حسینی
    بنده فارغ التحصیل رشته شیلات هستم چند ماهی هست که به دفتر شما مراجعه کردم برای پروزه خاویاری گلدشت اسم نویسی کردم ولی هنوز اطلاعی از دفتر شما به بنده داده نشده،آیا هنوز این مرکز به طور کامل راه اندازی نشده یا نیروهای از قبل آماده شده فرستاده شدند.

    • يکشنبه 17 دی 1391-0:0

      نماینده ای که به مجلس رفت نماینده ی همه مردم حوزه انتخابیه هست و باید مطالبات مردم را پیگیری کند و این طبیعی است که بسیاری از پروژه های نمایندگان پیشین باید توسط نمایندگان جدید پیگیری شود و می شود. با حرف های بیهوده و به رخ کشیدن این و آن نماینده فضا را متشنج نکنید زیرا یکی از مهمترین عامل عقب افتادگی ها همین باندبازی هاست. نمایندگانمان را در سازندگی منطقه یاری کنیم.

      • احمد از سواکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 12 دی 1391-0:0

        شماره۱۹۳۶۲۳/ت۴۷۶۶۷ک ۴/۱۰/۱۳۹۱ تصویب‌نامه در خصوص تقسیمات کشوری در استان مازندران وزارت کشور وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی در جلسه مورخ ۴/۵/۱۳۹۱ بنا به پیشنهادهای شماره ۵۶۲۲/۴۲/۴/۱ مورخ ۲۲/۱/۱۳۹۰، شماره ۱۴۴۹۸۰/۴۲/۴/۱ مورخ ۲۸/۹/۱۳۹۰ و شماره ۴۰۷۹۴/۴۲/۴/۱ مورخ ۳/۴/۱۳۹۱ وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری ـ مصوب۱۳۶۲ـ و با رعایت جزء «د» بند (۱) تصویب‌نامه شماره ۱۵۸۸۰۲/ت۳۸۸۵۴هـ مورخ ۱/۱۰/۱۳۸۶ تصویب نمودند: اصلاحات تقسیماتی زیر در استان مازندران صورت می‌گیرد: """راستی به تاریخ پیشنهادها و ادعای بعضی آقایان توجه کنید " دم خروس یا قسم حضرت عباس" خود قضاوت کنید به همین راحتی سرمان را کلاه می گذارند . به کامنت مصوبه بخش زیراب توجه کنید"""""" !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        • عبد الهادی رضاییپاسخ به این دیدگاه 0 1
          سه شنبه 12 دی 1391-0:0

          ... گرفتن مطالبات کارگران نساجی کار آقای اکبری بوده که قبل از انتخابات انجام شده است و نامه اش بعنوان سند وجود دارد و اگر مازند نومه صلاح دونست میتونم همینجا برای دوستان بگذارم . وقت برای ارزیابی این دو نماینده خیلی زیاد است و مردم متوجه خواهند شد که این آقایان آیا توانایی دارند یا خیر . تواناترین نماینده مازندران اکبری بود که توانست در بحران تحریمها دستگاهها را از سوئیس وارد قائم شهر کند و سوله ها و ..اما تا اونجایی که ما میدانیم این دو نماینده نتوانستند حتی یکی از ستونهای سوله ها را بر پا کنند و دستگاها هم طبق معمول داره خاک میخوره آقای حسینی ! جوجه ها را آخر پاییز میشمارند ...ببینیم چقدر عمل میکنی ؟ تا الان که اتفاقی نیافتاده و شماها در دفاتر خود مشاهده نشده و گوشیهایتان هم خاموش است ! مازند نومه اینو حذفش نکن برادر . یا علی

          • دوشنبه 11 دی 1391-0:0

            سید جان.جو گیر نشو ...اون نماینده قایمشهر که ...

            • شیردره ایپاسخ به این دیدگاه 0 0
              دوشنبه 11 دی 1391-0:0

              درود بر سیدی که تلاش می کند تا معاش مردم حل شود اما شعار نمی دهد
              توی مجلس برای خودش وزنه ای هست
              تازه 6 ماه اط عمر مجلس گذشته
              اما سید شب و روزش رو داره با تلاش سپری می کنه
              امید که سوادکوه دوباره قد علم کند به یاری خدا با کمک مردم و با تلاش سید

              • دوشنبه 11 دی 1391-0:0

                آسيد به داد جاده زيراب شيرگاه برس كه مردم دعات كنن. والله باقيات الصالحاتت مي مونه.

                • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  يکشنبه 10 دی 1391-0:0

                  جانم فداي رهبر

                  سيد هادي حسيني براي 4 سال آينده هم نماينده مردم خواهد شد.

                  به فرموده رهبر اين آخرين پيام است/ سيد هادي حسيني فرزند اين نظام است


                  تا كوشود چشم حسودان و حقيران.......

                  • يکشنبه 10 دی 1391-0:0

                    ترا خدا -سید هادی جان اگه خواستی رفیقی ازتهران بیاری شیرگاه بگو بعد از زیراب زره و کلاه خود بپوشه هر چقدر هم ماشینت شاسی بلند باشه بازم دست اندازهای سرخکلا و داخل تونل شیرگاه -در امان نیست-

                    • از سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      يکشنبه 10 دی 1391-0:0

                      در جواب سواکوهی ، حسینی اگر توانست در مجلس ومباحثات آن نفر یکی مانده به آخر هم باشد پیشکش ، تا نفر اول مجلس. تا الان چند موافقت یا مخالفت در صحن علنی مجلس داشته!!!!!؟؟؟؟؟ نفر مطرح شدن در مجلس کار هر نیست داداش.

                      • يکشنبه 10 دی 1391-0:0

                        مطالب كامنت بهتره از متن اصلي است.

                        • مصوبه ايجاد بخش زيراب:پاسخ به این دیدگاه 0 0
                          يکشنبه 10 دی 1391-0:0

                          شماره۱۹۳۶۲۳/ت۴۷۶۶۷ک ۴/۱۰/۱۳۹۱
                          تصویب‌نامه در خصوص تقسیمات کشوری در استان مازندران
                          وزارت کشور
                          وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی در جلسه مورخ ۴/۵/۱۳۹۱ بنا به پیشنهادهای شماره ۵۶۲۲/۴۲/۴/۱ مورخ ۲۲/۱/۱۳۹۰، شماره ۱۴۴۹۸۰/۴۲/۴/۱ مورخ ۲۸/۹/۱۳۹۰ و شماره ۴۰۷۹۴/۴۲/۴/۱ مورخ ۳/۴/۱۳۹۱ وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری ـ مصوب۱۳۶۲ـ و با رعایت جزء «د» بند (۱) تصویب‌نامه شماره ۱۵۸۸۰۲/ت۳۸۸۵۴هـ مورخ ۱/۱۰/۱۳۸۶ تصویب نمودند:
                          اصلاحات تقسیماتی زیر در استان مازندران صورت می‌گیرد:
                          ۱ـ شهرستان آمل:
                          الف ـ مرکز دهسـتان دشـت سر از توابع بخش دابودشت از روستای نجارمحله به روستای نظام‌آباد تغییر می‌یابد.

                          ب ـ روستاهای اجبارکلا، نجارمحله، هارونکلا، نفرخیل و خونی سر از توابع دهستان دشت سر بخش دابودشت،ادغام و به عنوان روستای اجبارکلا شناخته می‌شود.
                          پ ـ نام دهستان دشت سر از توابع بخش دابودشت به دشت‌سر شرقی تغییر می‌یابد.
                          ت ـ دهستان دابوی میانی به مرکزیت روستای آهنگرکلا از ترکیب روستاها، مزارع و مکانهای زیر، مطابق نقشه ۲۵۰۰۰۰/۱ پیوست شماره (۱) که تأیید شده به مهر «دفتر هیئت دولت» می‌باشد در تابعیت بخش دابودشت ایجاد می‌گردد:

                          ۱ـ آهنگرکلا ۲ـ ابومحله ۳ـ اوجاک ۴ـ اشکار کلا ۵ ـ باریک محله ۶ ـ بیش‌محله ۷ـ پپین ۸ ـ ترویجان ۹ـ جالیکا ۱۰ـ حاجی‌آباد ۱۱ـ دوتیره ۱۲ـ زیارکلا ۱۳ـ سنگر ۱۴ـ سراج‌محله ۱۵ـ شاهکتی ۱۶ـ صورت کلا ۱۷ـ عظیم‌آباد ۱۸ـ غیاث‌کلا ۱۹ـ قائمیه سفلی ۲۰ـ قائمیه علیا ۲۱ـ قراء کلا ۲۲ـ کچپ سفلی ۲۳ـ کچپ علیا ۲۴ـ کچپ کلوا ۲۵ـ کرسی کلاعلیا ۲۶ـ کرسی کلاسفلی ۲۷ـ کبودکلا ۲۸ـ کمانگرکلا ۲۹ـ مریج محله ۳۰ـ مرزنگو ۳۱ـ موزی کتی سفلی ۳۲ـ موزی کتی علیا ۳۳ـ مجید آباد ۳۴ـ نوآباد ۳۵ـ واسکس ۳۶ـ ولیک علیا ۳۷ـ ولیک سفلی.
                          ث ـ دهستان دشت‌سر غربی به مرکزیت روستای فیروزکلای وسطی از ترکیب روستاها، مزارع و مکانهای زیر، مطابق نقشه ۲۵۰۰۰۰/۱ پیوست شماره (۱) که تأییدشده به مهر «دفتر هیئت دولت» می‌باشد در تابعیت بخش دابودشت ایجاد می‌گردد:
                          ۱ـ بوران ۲ـ بلیران ۳ـ پاشاکلا ۴ـ زوارک ۵ ـ سالارمحله ۶ ـ شهنه کلا ۷ـ شادمحل ۸ ـ فیروزکلاسفلی ۹ـ فیروز کلا علیا ۱۰ـ فیروز کلا وسطی ۱۱ـ کمدره ۱۲ـ محمدآباد ۱۳ـ معلم کلا ۱۴ـ هندوکلا.
                          ج ـ بخش دشت سر به مرکزیت روستای اجبارکلا مطابق نقشه ۲۵۰۰۰۰/۱ پیوست شماره (۱) که تأییدشده به مهر «دفتر هیئت دولت» می‌باشد از ترکیب دهستانهای زیر ایجاد می‌گردد:
                          ۱ـ دهستان دشت سر شرقی.
                          ۲ـ دهستان دشت سر غربی.
                          ۲ـ شهرستان عباس‌آباد:
                          الف ـ نام دهستان کلارآباد شرقی از توابع بخش کلارآباد به کلار شرقی تغییر می‌یابد.
                          ب ـ دهستان کلارغربی به مرکزیت روستای سی‌سرا از ترکیب روستاها، مزارع و مکانهای زیر مطابق نقشه ۲۵۰۰۰۰/۱ پیوست شماره (۲) که تأییدشده به مهر «دفتر هیئت دولت» می‌باشد در تابعیت بخش کلارآباد ایجاد می‌گردد:
                          ۱ـ اسپه سر ۲ـ تسکاسون ۳ـ تیلور سرشرقی ۴ـ حلمره ۵ ـ خشرد ۶ ـ سی‌سرا ۷ـ سی‌بن سرا ۸ ـ شرکت بهرو ۹ـ شرکت کوی نارنج ۱۰ـ قایق‌سازی ۱۱ـ کردچال ۱۲ـ گلور ۱۳ـ مجتمع کشاورزی کندلوس ۱۴ـ مرغداری مشایخ ۱۵ـ نارنج بندبن
                          پ ـ نام بخش کلارآباد به سلمان شهر تغییر می‌یابد.
                          ت ـ بخش کلار به مرکزیت شهر کلارآباد از ترکیب دهستانهای زیر ایجاد می‌گردد:
                          ۱ـ دهستان کلار شرقی.
                          ۲ـ دهستان کلار غربی.
                          ۳ـ شهرستان سوادکوه:
                          بخش زیرآب به مـرکزیت شهر زیرآب از ترکیب دهستانهای سرخکلا و کسلیان ایجاد می‌گردد.
                          ۴ـ شهرستان بابلسر:
                          نام شهر کله بست مرکز بخش رودبست به هادی شهر تغییر می‌یابد.
                          ۵ ـ شهرستان نوشهر:
                          روستای کجـور از توابع بـخش کجور، به شهـر تبدیل و به عنـوان شـهر کجور شناخته می‌شود.
                          این تصویب‌نامه در تـاریخ ۱۱/۹/۱۳۹۱ به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
                          معاون اول رئیس‎جمهور ـ محمدرضا رحیمی

                          • يکشنبه 10 دی 1391-0:0

                            براوا، یکی به این آقای شیخ روحانی بفرماید آیا شهرستان شدن بندپی چه مشکلی را برای بابل به وجود می آورد که در برابر آن مقاومت کرده و مسئولان ترسوی استان را به اعتراض و تجمع و فریاد کشیدن تهدید می کند. با نگاه این شیخ بزرگوار مردم بندپی باید فدای قدرت طلبی های مسئولان بابل بشوند و از پیشرفت و استقلال باز بمانند.

                            • شنبه 9 دی 1391-0:0

                              آفرین بر نماینده ای که شعار اشتغال نمی دهد و عمل می کند. ببینیم برای احیای کارخانه های گونی بافی و سایپا شمال و شهرک های صنعتی چه می کنند؟

                              • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                شنبه 9 دی 1391-0:0

                                اقاي حسيني - خواهشمنديم جهت تنوير افكار عمومي مصوبات بخش زير اب و شهرستان كياكلا كه جنابعالي فرموديد تصويب شد را بر خروجي سايت خود قرار دهيد - مرد مومن سايت دولت اينگونه مصوبات را كه جز خبرهاي اصلي در سايت دولت است منتشر نكرد و حتي به استانداري ابلاغ نشده است چرا دروغ ميگويد كه تصويب شد اگر راستش ميگويي نشان بده - - اقاي مدير سايت خواهشا اين نظر را حذف نكن

                                • شنبه 9 دی 1391-0:0

                                  این نگاه و دیدگاه عجیب و غریب در مورد غرب استان در همه شرق استانی هاست . کاریش هم نمیشه کرد

                                  • شنبه 9 دی 1391-0:0

                                    جناب آقای حسینی عزیز
                                    خدایی فهمیدید چی کار کردین ؟ (با او دوست دیگر نماینده قائمشهر)
                                    کیاکلا شهرستان شد ، چه بدرد خورد؟ وضع شهر بهتر می شود؟ فقط و فقط تنها کارش ایجاد یه فرمانداری جدید بود که برای دولت چیزی جز هزینه ندارد!
                                    مسئولین هوشیار باشین ، اشتباه میاندرود دوباره تکرار شد!

                                    • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      شنبه 9 دی 1391-0:0

                                      با سلام خدمت مديريت سايت مازند نامه

                                      سيد هادي حسيني مرد شماره يك در مجلس شوراي اسلامي است.

                                      كسي كه از دوران جواني با انقلاب بوده هرگز با اين انقلاب و مردم جدا نخواهد شد.

                                      خداوند بزرگ پشتيبان همه و سيد هادي حسيني هستش يادتون رفت كه بعضي ها در دوران تبليغات انتخابات حسيني را قبول نداشتند حالا ميان و كفش هايش و تميز ميكنند متاسفم براي اون آقايون.

                                      بعضي از دوستان نماينده هاي مازندران فكر ميكردند مجلس مثل يك رودخونه هستش حالا كه وارد شدند ديدند مجلس مثل يه اقيانوسه شنا كردند سخت و كار كردن سخت.

                                      حالا كه ايشون پيگير مشكلات ميشه و اونها را حل ميكنه دوستان در خبرگزاريها اعتراض دارند كه چرا اسم ما را نميبره ما هم دخيل بوديم و حرف ما اينه كه( كار را آن كسي ميكند كه تمومش كنه)

                                      ما سوادكوهي ها افتخار ميكنيم كه نماينده اي هم چون سيد هادي حسيني را داريم.


                                      ©2013 APG.ir