تعداد بازدید: 3521

توصیه به دیگران 3

شنبه 9 دی 1391-20:41

علیخانی:مرزن آباد ناامن است

امام جمعه مرزن آباد گفت:درخصوص مشکل نبودسوخت، نداشتن بهداشت و درمان و یا هرمشکل دیگر می شود مردم را قانع کرد،اما وقتی درمنطقه ای امنیت نباشد چگونه می شود مردم را دعوت به صبر و تحمل کرد؟/دامداران ما در حال فروش دام های خود هستند، تنها به این دلیل که در سال تولید ملی امنیت ندارند.


مازندنومه،ارسلان رسولی عمارلویی:حجت الاسلام مخمود علیخانی امام جمعه مرزن آباد با انتقاد ازمسئولان در خصوص نبود امنیت در منطقه مرزن آباد گفت: آنچه که مردم خوب منطقه مارا نگران کرده، ناامنی است و ما از این نظر در منطقه مشکل داریم.

وی با بیان این که درخصوص مشکل نبودسوخت، نداشتن بهداشت و درمان و یا هرمشکل دیگر می شود مردم را قانع کرد،افزود: اما وقتی درمنطقه ای امنیت نباشد چگونه می شود مردم را دعوت به صبر و تحمل کرد؟

امام جمعه مرزن آباد با اشاره به این که مردم نگران امنیت مال و خانواده خود هستند،گفت: بسیاری به من مراجعه می کنند و می گویند علناً جوانان ما در معرض خطر اعتیاد قرار دارند، آشکارا در کوچه و خیابان شهر و روستا مواد خرید و فروش می کنند و مسئولان ما از کنارشان به سادگی می گذرند،البته این یک طرف قضیه است و طرف دیگر این ناامنی که مهم نیز هست،سرقت مکرر احشام از دامداران منطقه است.

علیخانی تصریح کرد: بعداز بارها سرقت احشام، دامداران برای جلوگیری ازسرقت بیشتر دام، خودشان دست به کار شدند و توانستند یکی از دزدان سابقه داری که سال ها اموال مردم را به سرقت می برد،دستگیر کنند و تحویل کلانتری 13 مرزن آباد بدهند که متأسفانه باخبر شدیم بجای تنبیه او، با دزد مماشات می کنند و دامداران را آزار می دهند.

وی گفت: بااین دزد احشام با سابقه 15 ساله سرقت،طبق سخنان رئیس قوه قضاییه درخصوص ناامن کنندگان شهر تهران، باید به عنوان محارب برخورد شود تا مردم احساس امنیت کنند،نه اینکه دامداران ما بجای تولید بیشتر درسال تولید ملی دام های شان را بفروشند،چرا که دامداران ما در حال فروش دام های خود هستند، تنها به این دلیل که در سال تولید ملی امنیت ندارند.

امام جمعه مرزن آباد در ادامه با اشاره به صحبت های سارق گفت: سارق دستگیر شده گفته است من در نیروی انتظامی و دادگاه آدم دارم. آیا این سخنان سارق سابقه دار توهین به قوه قضائیه و نیروی انتظامی نیست؟!

وی تاکید کرد:قاضی و نیروی انتظامی باید خودشان شاکی باشند،بنابراین از مقامات امنیتی و قضایی می خواهم که با محاکمه این سارق و برقراری امنیت در محیط کاری دامداران و شهروندان آرامش را به منطقه بازگردانند تا مردم مارا به تولید و سلامت و امنیت بیشتر امیدوارکنند.

علیخانی با قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: با اینکه نیروی انتظامی در صحنه حضور دارد ولی عملاً امیدی به برقراری امید در منطقه دیده نمی شود و امیدواریم فرماندهی محترم فکری در تقویت کلانتری این شهر بکنند.



*حاصل زحمت مان را در معرض فروش گذاشته ایم

خلیل ردایی -یکی ازدامداران با سابقه مرزن آباد- درخصوص سرقت احشام خود می گوید: سال هاست که دامدارم و من و تعدادی از دامداران منطقه در (میان دشت ) مرزن آباد مشغول دامداری هستیم،اما در 2 سال اخیر بیش از 60 گوسفند من به سرقت رفت.

وی با بیان این که تنها گوسفندان من نبود،گفت: سال گذشته چشم و دست و پای نادر ردایی را بستند و 100 رأس گوسفندش را بعد از کباب زدن و خوردن یکی از گوسفندهایش بردند که معلوم می شود امنیت سارقان احشام از امنیت ما دامداران در مرزن آباد بیشتر است.

خلیل ردایی افزود: رستم ردایی و رحمان ردایی که خودشان هم حاضر هستند، هرکدام 2 الی سه بار و هر بار 40 تا 60 رأس از دام شان به سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حاصل بیش از 100 سال زحمت خودم و پدرم را تنها به خاطر ناامنی در معرض فروش گذاشته ام.


  • جمعه 24 خرداد 1392-0:0

    با سلام خدمت شما روحانی بزرگ

    ما هم مثل شما از این اتفاق آگاه هستیم .و از شما انتظار داریم این مشکلات رو حل کنید نه اینکه دوباره بازگو کنید ونمک بر زخم ما بپاشید.

    با بودن امام جمعه و (بخش) شدن باز هم مرزن آباد در خطر مشکلاتی بزرگ و فساد اجتماعی و فساد مدیریت که میتوان( احداث کارخانه آسفالت را مثال زد) می باشد.

    • يکشنبه 10 دی 1391-0:0

      دلسوزی حاج آقا را درک می کنیم ولی ایشان هم می توانند با همکاری و همراهی بیشتر با مراجع انتظامی و قضایی در ایجاد امید بیشتر مشارکت فرمایند ... می توانند تحقیق کنند که این مراجع چه کارهایی انجام داده اند و ...

      • اسماعیلی کناریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 10 دی 1391-0:0


        حاج آقا فریدونکنار بدتر از آنجاست مرزن آباد یک مرد دارد که داد بزند در شهرما آنها علاوه بر... و ... ... شما را هم خریدند!

        • يکشنبه 10 دی 1391-0:0

          اعتیاد که همه جایی عموجان!
          بیا ببین قائمشهر چه خبره؟!!!
          بقیه شهرهارو ببین چه خبره.
          در ضمن در خیلی از شهرها و روستاهای کوچک هم گوسفندان و احشام به سرقت میروند! همین آدم های معتاد این کار را میکنند.
          حالا شما تریبون دارید، گفتید! خیلی از شهرهای مازندران وضعیت بدتره!
          امروز در خبر ها خوندم که مازندران، رتبه اول مصرف مواد مخدر صنعتی در ایران را دارد!!!
          بعد شما میگی در مرزن آباد؟!
          بیخیال بابا


          ©2013 APG.ir