تعداد بازدید: 2782

توصیه به دیگران 7

يکشنبه 17 دی 1391-11:29

در روی همان پاشنه/دهقان به خانه برگشت

رستم دهقان با رای 5 تن از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران،دوباره به مدیرعاملی خانه مطبوعات مازندران برگزیده شد/این انتخاب با اعتراض بازرس خانه مواجه شده است.


مازندنومه:پیش از ظهر یک شنبه جلسه اعضای خانه مطبوعات مازندرن برگزار شد که با رای 5 تن از اعضا:معافی،درواری،سلطانی،مرتضوی و برمکی بار دیگر رستم دهقان به مدیرعاملی این خانه برگزیده شد.

بر اساس این گزارش،خانی دیگر کاندیدای این سمت، تنها یک رای به دست آورد(رای خودش به خودش) و نیازآذری هم رای ممتنع داد!

گفتنی است با توجه به اساس نامه خانه مطبوعات، این انتخاب با اعتراض بازرس خانه مواجه شد.

رستم دهقان پیش از این مدیرعامل خانه مطبوعات بود که به دلیل نداشتن شرط مدرک تحصیلی،نتوانست در انتخابات گذشته شرکت کند،اما دوستان او در این تشکیلات ترجیح دادند بار دیگر او را به این سمت منصوب کنند.


  • دوشنبه 18 دی 1391-0:0

    ازکرامات اهلی خانه مطبوعات است که شکررامی خورندومی گویندشیرین است!!!عجب!امنتداران منتخب اعضاء،آیابراستی اینطوری می خواستیداماننتداری کنید؟بدابه حالتان ،این آقانه برازنده خانه مطبوعات است ونه شایستگی علمی وعملی رابرای این مجموعه دارد،صرفا"بایدگفت حتما"ایشان بمصداق درشهرکوران تک چشم پادشاه است می باشند،والا مگراینهمه انسانهای فرهیخته علمی ودانشگاهی که درخانه مطبوعات هستندچراازآن افراددعوت نکرده اند؟اگرهیات مدیره صداقت داردچندنفرراپیشنهاددهندومذاکره کنندآنوقت مشخص خواهدشدچه کسانی برازنده خبرنگاران واهلی مطبوعات برای مدیرعاملی هستند.

    • م. الف. خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 18 دی 1391-0:0

      وای به حال مطبوعاتی که دهقان مدیر عاملش باشه . آقای دهقان خانه مطبوعات ارثیه پدری شما نیست... مطمئن باشید این بار خبرنگاران ساکت نمی نشینند تا شما هر کاری دلتون خواست بکنید.

      • دوشنبه 18 دی 1391-0:0

        قابل توجه عزیزان اداره کل ارشاد مخصوصا اقایون حراست

        • خنده نزن كونه ...پاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 17 دی 1391-0:0

          حالا ديديد ؟
          اگه نديديد ببينيد!!
          شِم جان دور ، در كه چه عرض هاكانم آش خَله شوره ، برار ........

          • محمد رضا غلاميپاسخ به این دیدگاه 0 0
            يکشنبه 17 دی 1391-0:0

            از بهارش پيداست

            • ساروی-عضو خانه مطبوعاتپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 17 دی 1391-0:0

              همکاران عزیز کسانی که معترض به این انتخاب هستید بیاید نسبت به آن اعلام نظر کرده و بصورت مکتوب بگوییم که نمی خواهیم دهقان مدیر این خانه شود

              • خبرنگارسارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
                يکشنبه 17 دی 1391-0:0

                واقعا برای اعضای شورای مرکزی متاسفم. یکی راهنمایی مان کند که چطور...در خانه مطبوعات راحت شویم؟

                • يکشنبه 17 دی 1391-0:0

                  دهقان به تعجب سر انگشت گزان است
                  کاندر همه ی شهر ،کسی نیست چو رستم

                  • قلم به مزد سابقپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    يکشنبه 17 دی 1391-0:0

                    اگراوامر"بعضی"بهتردانهابه انسانی تعلق بگیرد آن آدم هم به آب نزدیک می شودوهم به نان=خیلی جالب است که تو روغن دانی خانه مطبوعات چه نانی پرروغن است که این آقایان... تقسیمش می کنند!بازرسان خوشفکری که تعلقی به این مطامع ندارندبایدبیشتربه فکر باشند

                    • يکشنبه 17 دی 1391-0:0

                      آقا به این میگن انتخابات...به جان خودم راست می گم. شایدم بشه بهش گفت شایسته سالاری. لابد شایسته تر از ایشون در مطبوعات استان نیست. باور کن. اگه بود که وضع مطبوعات مازندران این نبود. احسنت به این آریستوکراسی موجود در سیستم مطبوعات مازندران. اصلامدرک به چه دردی می خوره؟ بقیه دارن دیگه. وقتی این همه که مدرک دارن یکیو انتخاب می کنن یعنی چندتا با مدرک تاییدش کردن. پس خود به خود ایشون مدرک دار میشن. اساسنامه کیلویی چنده؟ به قول یه بنده خدا مدرک و اساسنامه و این چیزا یه مشت کاغذپاره هستن. به کار نمیان. مهم لیاقت و رفاقت و شجاعت و رفاقت و شهامت و رفاقت و سعادت و رفاقت و روابط و رفاقت و متانت و رفاقت و از این چیزاست. رفاقت که نقشی نداره در این انتخابات. لابی هم نشده. اصلاً به من چه. هرکه دوستش بیش شانسش بیشتر...


                      ©2013 APG.ir