تعداد بازدید: 2550

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 دی 1391-20:54

جشنواره ای برای رسانه ها/خبرنگارهای مازنی بازی می کنند

خبرنگاران و خانواده های آنان بازی می کنند/نخستین جشنواره خانوادگی بازی های بومی و محلی،اختصاصی رسانه ها برگزار می شود/ این جشنواره نیمه دوم اسفندماه به میزبانی شهرستان آمل برگزارمی شود.


مازندنومه،عظیم غلامی:رئیس هیات ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی مازندران، آمادگی این هیات را برای برگزاری نخستین جشنواره خانوادگی بازی های بومی و محلی،اختصاصی رسانه ها، در استان اعلام داشت.

رضا بحرگردنیکو گفت:به پاس زحمات و تلاش اهالی رسانه در انعکاس اخبار این هیات ورزشی و احیای بازی های محلی در سطح استان ، برآن شدیم جشنواره ویژه ای را برگزار کنیم تا از توجه ویژه خبرنگاران به ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در شناساندن بهتر بازی های محلی قدردانی کنیم.

مدیرپایگاه خبری "روبه شادی" بابیان اینکه یکی از بازوان اصلی هیات ، رسانه های فعال استان هستند،خاطر نشان کرد: امیدواریم در روز برگزاری بازی ها ، در کنار خانواده های خبرنگاران استان،روزی شاد و به یاد ماندنی برای همه رقم بخورد.

 سرپرست انجمن لوچو کشور از حضور رئیس فدارسیون ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی در این جشنواره خبر داد و خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده آقای جعفری هم حضور پیدا خواهد کرد.

وی گفت: این جشنواره نیمه دوم اسفندماه به میزبانی شهرستان آمل برگزارمی شود.

 بحرگرد بیان داشت: در این جشنواره بیشتر رشته های بومی و محلی مازندران از جمله هفت سنگ،طناب کشی،چو لنگ،دست کشتی،کل کا،ساخت و پرواز بادبادک ، پخت غذای سنتی و لوچو اجرا می شود و در پایان نفرات برگزیده تجلیل خواهند شد. 


  • خبرنگار غرب استانپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 25 دی 1391-0:0

    حرکت خوبیه ولی لطفا بفرمایید بازهم طبق معمول عمده برنامه ها مختص شرق استانی هاست یا خبرنگاران غرب استان و هم بازی میدین؟! ثبت نام چطور و کجا انجامئ میشه. لطفا شفاف اعلام و اطلاع رسانی بشه.


    ©2013 APG.ir