تعداد بازدید: 2437

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 26 دی 1391-14:46

زندگیِ 2 هزار تومانی/خیران یاری کنند

عیسی دانایی ایثارگر معلولی است که با مستمری ماهیانه سازمان بهزیستی زندگی اش را با روزی 2 هزارتومان می گذراند.او ازخیران ونوع دوستان خواست تا برای تهیه یک سرپناه کوچک به او کمک کنند/با 60 هزار تومانی که ماهیانه ازبهزیستی می گیریم، زندگی را به سختی اداره می کنیم.


مازندنومه،ارسلان رسولی عمارلویی:عیسی دانایی با 40 ماه حضور درجبهه، در 32 سالگی براثر سقوط از بلندی، از ناحیه کمر معلول و ازکار افتاده شد.

دانایی با اشاره به زندگی سختش گفت: در زیرزمین یکی از محله های تنکابن که مساحت آن شاید به هجده متر هم نرسد،با زنی مریض و دختری که سال سوم راهنمایی است زندگی سختی دارم.

وی افزود: 40 ماه درنیروی دریایی سابقه جبهه و جنگ دارم، بعد از جنگ، با حادثه ای که دریکی از شرکت های ساختمانی برایم اتفاق افتاد از بلندی افتادم و از ناحیه کمر معلول و ازکار افتاده شدم.

او ادامه داد: قادر به جمع و جورکردن کارهای خودم نیستم. همسرم با اینکه خودش نیز مریض و قادر به کار و کمک به دیگران نیست، به سختی کمکم می کند، نه قطعه زمینی دارم و نه مالی که بتوانم یک زندگی عادی داشته باشم.

دانایی گفت: زندگی سختی دارم. همسرم نیز مریض است و هردوی مان درسن پائین ازکار افتاده شده ایم. دو دختر داریم که یکی ازدواج کرده و دومی پیش ماست و من به عنوان پدری معلول و ازکارافتاده شرمنده زن و دخترانم هستم.

وی یادآور شد:با 60 هزار تومانی که ماهیانه ازبهزیستی می گیریم، زندگی را به سختی اداره می کنیم،بیشترین نگرانی ما نداشتن خانه است. از مدیر کل بهزیستی و مردم خیر تقاضادارم، کمک کنند تا من هم صاحب خانه ای کوچک بشوم. به خدا زندگی سختی دارم. نمی دانم تا چقدر می توانم دوام بیاورم.


  • پنجشنبه 28 دی 1391-0:0

    درود بر مازندنومه و جناب صادقی و همه خیرین پیدا و پنهان. زهی تاسف؟ کجایند مسئولان صادق، خاکی و خدمتگزار مدعی خدمت و کرامت آدمی و برابر مردم و تساوی حقوق انسانی...؟! کجایند مسئولان سازمان ایثارگران و بنیاد شهید که همواره دم از ادعای حمایت و خدمت به ایثارگران می زنند؟ سهم آقای عیسی دانائی از میراث نفت و گاز و منابع ایران چیست و در کدامین اندوخته ذخیره شده است؟! جایگاه وی و خانواده محرومش در دولت خدمتگزار! و در شرُف اتمام مدعی در حال تلاش برای طرح های بزرگ در روزهای پایانی دولتش کجاست؟ چرا در سفرهای استانی و روستایی تاکنون- این فرد آبرومند دیده نشده است؟تکلیف هزاران دانائی و خانواده های محروم و آسیب پذیر به امان خدا رها شده چیست و به کدامین قاموس و حکم ناعادلانه باید این چنین باشند و زندگی نمایند؟ لطفا شماره عابر بانکی از ایشان یا مازندنومه برای دریافت کمک های مردمی اعلام فرمائید

    • چهارشنبه 27 دی 1391-0:0

      حداقل يه شماره كارتي ميذاشتيد كه به اندازه توانمون كمكي ميكرديم.

      • چهارشنبه 27 دی 1391-0:0

        چی باید گفت؟ جز شرمندگی


        ©2013 APG.ir