تعداد بازدید: 2518

توصیه به دیگران 3

جمعه 29 دی 1391-19:30

هدفمندی2 زندگی را دردناک می کند-رسولی

امام جمعه مياندرود گفت:بااجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها زندگي سخت و دردناك خواهد شد/ اينكه ريیس جمهور در مجلس حاضر شود و حرف خود را بزند و برود مشكلي را حل نمي كند.


مازندنومه:سيدمجتبي رسولي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مياندرود اظهار داشت: حضور رياست محترم جمهور در مجلس كار بسيار خوب و پسنديده اي بود.

 وي با بيان اينكه اين نشست ها بين مسئولان جهت بيشتر شدن وحدت و همدلي لازم است، افزود:قطعا اين نشست بايد طرفيني باشد.

رسولي ادامه داد:بايد بيايند بگويند و بشنوند تا راه حل پيدا شود و گرنه با سخن يكطرفه همدلي و وحدت به دست نمي آيد و اينكه ريیس جمهور در مجلس حاضر شود و حرف خود را بزند و برود مشكلي را حل نمي كند.

خطيب نمازجمعه مياندرود ضمن اشاره به اجراي مرحله اول طرح هدفمندي يارانه ها ابراز داشت:در اصل اجراي هدفمندي كسي بحثي ندارد.

وي ادامه داد:قرار بود با پرداخت يارانه ها، توان اقتصادي مردم بالا برود اما در طول اين مدت مبلغي به مردم داده شده است و تورم هم چند برابر اضافه شده است كه اصلا با هم برابري نمي كند.

 رسولي در تشريح اين مطلب افزود:اگر يارانه داده نشود و تورم و قيمت ها هم بالا نرود هيچ كس توقعي ندارد و حرفي نمي زند و بالطبع اعتراضي هم نمي كند اما اكنون مبلغي به جيب مردم ريخته مي شود و چند برابر آن را از جيب ديگر مردم خارج مي شود.

وي گفت: براي مثال در بحث حامل هاي انرژي چندين برابر قيمت قبل از مردم هزينه در يافت مي شود،در حالي كه مبلغ اندكي به مردم پرداخت شده است. اين كجاي عدالت است؟

ريیس شوراي فرهنگ عمومي مياندرود اظهار داشت:بايد حقوق ها و دستمزدها به نسبت تورم بالا مي رفت و بر اساس قانون،عقل و منطق نرخ رشد تورم بايد شيب ملايمي داشته باشد كه اصلا اين اتفاق نيفتاده است و در اجراي مرحله اول هدفمندي يارانه ها كمر مردم خم شده است.

 رسولي با بيان اينكه وعده و وعيدهايي به مردم داده شده است كه قرار است قيمت يارانه پنج برابر شود افزود:با اينكار پدر مردم درخواهد آمد چرا كه با اينكار قميت هاي اجناس تا بيش از ده برابر افزايش خواهد يافت.

 وي ادامه داد:اين يارانه ها بايد به بخش توليد،كشاورزي و صنعت داده شود تا مشكلات حل شود و اگر اين روند ادامه يابد طاقت مردم طاق شده و مشكلي بوجود خواهد آمد كه جمع كردن آن كار بسيار دشواري خواهد بود.

به گزارش مازندنومه،در نماز جمعه اين هفته مياندرود شجاعي نماینده مردم ساري و مياندرود،زارعي فرماندار،شفيعي مديركل اتباع و تعدادی از مسئولان محلي و استاني حضور داشتند.


  • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

    می گویند یارانه غیرنقدی ولی در عمل تبدیل به رانت می شود.

    • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

      دلیل رویکرد گذشته مردم به دولت، تعهد به قول پرداخت یارانه بود.


      ©2013 APG.ir