تعداد بازدید: 2752

توصیه به دیگران 1

شنبه 21 بهمن 1391-16:37

ابراهیمی:مشکلات اقتصادی پیش آمده را کتمان نمی کنیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: بهره برداری از پروژه های اقتصادی در آستانه سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که ملت ایران از همه تحریم ها و تهدیدات سربلند بیرون آمده است/ تحریم ها روح خودباوری و عظمت ملت ایران را زنده تر کرد+پیام مجمع نمایندگان استان+پیام رییس شورای شهر ساری


مازندنومه:در آستانه 22بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سازمان ها و شخصیت های حقوقی و حقیقی با صدور بیانیه هایی ضمن گرامی داشت این روز،مردم را به حضور در راه پیمایی فردا دعوت کردند.

*ملت ایران از تحریم ها سربلند بیرون خواهد آمد

به گزارش مازندنومه،معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: بهره برداری از پروژه های اقتصادی در آستانه سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که ملت ایران از همه تحریم ها و تهدیدات سربلند بیرون آمده است.

هادی ابراهیمی با بیان این مطلب در مراسم بهره برداری از مجتمع تجاری میلاد نور که توسط بخش خصوصی در منطقه کمتر توسعه یافته دخانیات ساری احداث شد،گفت: در شرایطی جشن انقلاب را برگزار می کنیم که هر روز تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران شدت و حدت بیشتری پیدا می کند،اما ملت ایران نشان داد به درجه ای از اقتدار و بالندگی دست یافت که تمامی معادلات و طراحی بدخواهان در پرتو هم افزایی و وحدت در ذیل فرمایش های مقام معظم رهبری به گل نشسته است.

وی استقلال ، آزادی و اقتدار امروز ایرانیان را حاصل خون شهدا دانست و ادامه داد: این تحریم ها روح خودباوری و عظمت ملت ایران را زنده تر کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی پیش آمده را کتمان نمی کنیم، چرا که ما نیز از مردم هستیم افزود: در روز 22 بهمن بار دیگر نشان می دهیم دشمن با حرکات تفرقه انگیز کاری نمی تواند بکند.

وی با اشاره به افزایش جمعیت در شهرهای شمالی طی سالهای اخیرگفت: ده ها پروژه از این نوع درساری احداث شود باز هم کم است و امیدوارم بحث زیر گذر و راه آهن شمال در حاشیه این مجتمع توسط شهرداری بررسی و حل و هزینه های انجام شده جبران شود.

عکس:محسن رضاپور

گفتنی است مجتمع میلاد نور با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی در عرضه مایحتاج عمومی و ارائه خدمات عمومی به منطقه کمتر توسعه یافته جنوب شهر ساری با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع احداث شد. این مجموعه دارای 110 باب فروشگاه و سایر امکانات رفاهی است و حدود 300 نفر به طور مستقیم و 3 هزار نفر غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

*انقلاب اسلامي پيام بيداري به جهان است

فرامرز نقیبی-رییس شورای شهر ساری-در آستانه 22 بهمن پیامی صادر کرد که نسخه ای از آن نیز برای ما ارسال شده است.

در بخشی از این پیام آمده:شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي كه ملت قهرمان ايران در جريان انقلاب اسلامي سر داد،عصاره پيام بيداري انقلاب مي باشد كه با تزريق اعتماد به نفس و خود باوري در مردم كشورما ،زمينه ساز پيشرفت و خود اتكايي ايران اسلامي گرديد، به نحوي كه ملت ما ضمن ايستادگي در مقابل فشار ها تهديد ها و تحريم ها و كارشكني هاي دشمنان در تمام سي و اندي سال گذشته ، روحيه پيشرفت را نيز از دست نداده و همواره در جهت شكوفايي ظرفيت ها و استعداد هاي اين سرزمين گام برداشته است.

عکس:کلثوم فلاحی

در بخش دیگری از این پیام آمده : اكنون كه در سي و چهارمين بهار آزادي ،سالگرد پيروزي انقلاب را جشن گرفته ايم،بايد فلسفه اصلي و پيام واقعي اين انقلاب و رهنمود ها و توصيه هاي حضرت امام(ره) و منويات مقام معظم رهبري و آرمانهاي شهداي گرانقدر را دغدغه خود قرار دهيم و در جهت حفظ و دوام ارزش ها و دستاورد هاي انقلاب تلاش كنيم.

در پایان این پیام چنین آمده:مديريت شهري ساري تلاش مي كند تا پيام هاي اصلي انقلاب از جمله عدالت،مهرورزي،مردم داريي و خدمات رساني به ولي نعمتان خود را با جديت در ماموريت هايش پي گيرد.

*دهه مبارك فجر يادآور خروش مقدس ملت ايران است

مجمع نمایندگان مازندران نیز در آستانه روز 22 بهمن پیامی صادر کرد که یک نسخه از آن برای ما ارسال شده است.در این پیام چنین آمده:

دهه مبارك فجر يادآور خروش مقدس ملت غيور ايران بر عليه ظلم و ستم و طاغوت زمان و نيز خلق حماسه‌اي ماندگار و ايجاد بيداري اسلامي و تحولي عظيم در نظام فكري حاكم بر دنيا بود كه به رهبري معمار آن، يعني خميني كبير(ره) در تاريخ ثبت شد و با رهبري داهيانه مقام معظم رهبري ادامه دارد.

دهه مبارك فجر يادآور خروش مقدس ملت غيور ايران بر عليه ظلم و ستم و طاغوت زمان و نيز خلق حماسه‌اي ماندگار و ايجاد بيداري اسلامي و تحولي عظيم در نظام فكري حاكم بر دنيا بود كه به رهبري معمار آن، يعني خميني كبير(ره) در تاريخ ثبت شد و با رهبري داهيانه مقام معظم رهبري ادامه دارد.

طرح:سید روح الله شجاعی

اكنون در آستانه يوم الله 22 بهمن و آغاز بهار سی و‌ چهارم از حیات پربركت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ در «دهه‌ پیشرفت و عدالت» قرار داریم  از این  رو مجمع نمایندگان مازندران از تمامي آحاد جامعه اسلامي به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور مازندران  دعوت به عمل مي آورد تا يكبار ديگر با حضور پر شور و حماسي  جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و همه شهدای تاریخ انقلاب تحت هدايت‌هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، ضمن خنثي‌سازي توطئه دشمنان قسم خورده ملت ايران، مشت محكمي بر دهان امریکای استکبار گر و ياوه گويان بكوبند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

بدون شک حضور با شکوه مردم بصیر و انقلابی مازندران در راهپیمایی گسترده 22 بهمن  تحکیم انسجام انقلابی و نمایش قدرت جمهوری اسلامی خواهد بود.


  • دوشنبه 23 بهمن 1391-0:0

    كارخانه ها ره انده بدوشتنه كه تعطيل بيه. اسا مواظب باشين مغاره ها ره ورشكست نكنن؟

    • يکشنبه 22 بهمن 1391-0:0

      امیذواریم مسوولان کمک کنند پاساژ میلاد نور راه بیافته و چند تا جوون مشغول به کار بشن.برادرم یکی از این معازه ها رو اجاره کرده ولی هنوز راه نیافتاده

      • يکشنبه 22 بهمن 1391-0:0

        ابراهیمی خار خار گپ زندی وچه بوینیم چنده عمل کندی .


        ©2013 APG.ir