تعداد بازدید: 4365

توصیه به دیگران 10

چهارشنبه 16 اسفند 1391-23:41

دفتر مجمع نمایندگان افتتاح شد/این دفتر کارکرد شهرستانی ندارد

گزارش+عکس های مازندنومه از مراسم افتتاح دفتر مجمع نمایندگان مازندران در ساری


مازندنومه،کلثوم فلاحی:مراسم افتتاح دفتر مجمع نمایندگان مازندران،باحضور تعدادی از نمایندگان و برخی از مسئولان استانی،عصر چهارشنبه در سالن مجتمع ارشاد مازندران برگزار شد.

قاسم احمدی، سید هادی حسینی، سید رمضان شجاعی کیاسری، حجت‌الاسلام محمد ناصری و حسین نیازآذری نمایندگان حاضر در مراسم افتتاح دفتر مجمع نمایندگان مازندران بودند.

استاندار مازندران به همراه معاون برنامه‌ریزی خود و تعداد زیادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و دو امام جمعه در این برنامه حضور داشتند.

در این مراسم ایرج نیازآذری،رئیس خانه مطبوعات مازندران به عنوان مسئول دفتر مجمع نمایندگان مازندران معرفی شد.او در چند روز اخیر به عنوان مشاور رسانه ای رییس دانشگاه مازندران نیز برگزیده شده بود.

 طاهایی درباره این انتخاب گفت:‌ ایرج نیازآذری انتخاب مناسبی است و او از اهالی قلم و دوستدار همدلی و هم‌افزایی است.

*حسین نیازآذری؛نماینده بابل و رییس مجمع نمایندگان مازندران:مازندران مورد توجه است

-امروز با بحث کمبود آب زراعی و آب آشامیدنی در مازندران مواجه هستیم و این مسئله زیبنده مردم مازندران نیست.

-همه باید تلاش کنیم سهم زیرساخت‌ها در اعتبار مازندران مشخص شود، فرسودگی خطوط لوله شبکه و انرژی هم یک معضل است، فرسایشی شدن طول عمر پروژه‌ها از دیگر مواردی است که باید به آن پرداخته شود.

- برخی پروژه‌ها از سال‌های بسیار قبل شروع شده و هنوز به سرانجام نرسیده است.

- مازندران مورد توجه است و این توجه به مازندران باید مدیریت شود.

- از آنجائی که حجم اصلی فرصت نمایندگان صرف حضور پارلمان و پیگیری مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه شهرستانی می شود،سازمان استانی مجمع می تواند با هدایت نمایندگان و بهره گیری از توان فکری و مشاوره ای نخبگان براساس اهداف ، برنامه ها و ساختاری که در ادامه پیشنهاد می شود مهمترین مسائل استان مازندران را مسئله یابی ، طراحی و از طریق مراجع قانونی و اجرایی پیگیری نماید.

-مجمع نمایندگان مازندران در کنار پیگیری مطالبات محلی می تواند الگویی از همگرایی ، کلان نگری و وحدت استانی را به نمایش بگذارد و از ظرفیت های ملی برای توسعه پایدار زادبوم نهایت استفاده را بکند.

*سلام بر مردم مازندران

پس از صحبت‌های دبیر مجمع نمایندگان مازندران، هادی حسینی-نماینده قائم شهر و سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران- پیام علی لاریجانی به این نشست را قرائت کرد.

در این پیام آمده:"سلام بر مردم مازندران، افتتاح دفتر مجمع نمایندگان مازندران، اقدام مبارک و شایسته‌ای است که می‌تواند زمینه تعامل بیشتر نمایندگان و مردم را فراهم سازد.

 نمایندگان مجلس علاوه بر ایفای نقش خدمتی، همواره همت و تلاش خود را به رفع مشکلات مردم، معطوف ساختند، به این دلیل که عزت خویش را مرهون رای اعتماد مردم می‌دانند.

 از خداوند برای همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی، آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

*حجت الاسلام قاسمی،خطیب موقت نماز جمعه ساری:نمایندگان نسبت به مقدسات حساس باشند

-مردم این استان از نمایندگان خود در مجلس، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری می‌خواهند و اگر حادثه‌ای در مجلس اتفاق افتاد نمایندگان مازندران باید جزء نخستین نمایندگانی باشند که تبعیت از ولی فقیه زمان را در عمل نشان می‌‌دهند.

- درباره گمانه‌زنی‌ها در مجلس برای تعطیل نبودن ایام شهادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه(س)، باید گفت:این ایام برای مردم ما مقدس است و مردم این انتظار را دارند که نمایندگان نسبت به مقدسات حساس باشند و اگر است مسئله‌ای تصویب شود، مراقبت کنند که به مقدسات آسیب نرسد.

- حق مردم ما بیشتر از اینهاست و مردم نشان دادند از همه مسئولان نظام جلوتر هستند.

- حضور مردم ساری در راهپیمایی 22 بهمن امسال، 35 درصد بیشتر از سال‌های گذشته بود.

*سیدعلی اکبرطاهایی،استاندار مازندران:هزینه زباله‌سوز 5/2 برابر شد

-مجمع نمایندگان مازندران کمک کرده،بودجه پروژه زباله سوز ساری و نوشهر را مشخص کنند که در کجای بودجه سال 92 قرار دارد.زمانی که این پروژه‌ها را تعریف کردیم دلار هزار تومان بود و امروز به سه هزار تومان رسیده و هزینه پروژه‌های زباله‌سوز هم 5/2 برابر شده است.

*اهداف و برنامه های دفتر مجمع نمایندگان مازندران

اهداف:1- همگرایی و انسجام نمایندگان استان مازندران 2- پیگیری مسائل کلان استانی 3- ارتباط هدفمند و تعامل دوسویه با نهادها ، سازمان ها ، نخبگان و گروه های مرجع 4- انجام رسالت نظارتی اعضای مجمع نمایندگان 5- مشاوره با اصحاب فکر و اندیشه جهت اجرای رسالت قانون گذاری 6- مسئله یابی مشکلات استان ، اولویت بندی آنها و پیگیری از طریق قانون گذاری ، تصویب طرح های کلان ملی و تلاش وافر برای جذب اعتبار 7- استفاده از توان و فکرنیروهای دلسوز استان خارج از سلائق سیاسی

برنامه ها : 1-دریافت نظرات و پیشنهادهای اشخاص حقوقی و حقیقی پیرامون وظایف مجلس و توسعه استان طی سازوکاری مدون و علمی 2- تجزیه و تحلیل آخرین تحولات سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی استان مازندران 3- انجام مطالعات و پژوهش های مرتبط با توسعه استان طی سازوکاری مدون با کمک مراکز علمی و تحقیقاتی 4- ارتباط سازمان یافته ، تعامل دوسویه و برنامه ریزی شده یا دستگاه های اجرایی ، مراجع و نهادهای ذیصلاح ملی و استانی 5- تشکیل کارگروه ها ی موضوعی متناظر با کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در سطح استانی.6- برگزاری همایش ، تالارگفت و گو و هم اندیشی با نخبگان و گروه های مرجع 7- اطلاع رسانی اقدامات مجمع نمایدگان از طریق رسانه های گروهی 8-دریافت گزارش های مردمی ، اشخاص حقیقی و حقوقی جهت اعمال وظایف نظارتی پارلمان 9-فراهم کردن فضای مناسب برای حضوراعضای مجمع در مرکز استان 10- فراهم نمودن زمینه بازدید مجمع نمایندگان از طرح ها ، برنامه ها و ... 11- اعلام مواضع و صدور بیانیه در مناسبت های مختلف سیاسی و اجتماعی 12-شناسایی و ساماندهی اطلاعات نخبگان مازندرانی در عرصه های مختلف.

مخاطبان : مسوولان دستگاه های اجرایی ، فضلا و روحانیون ،محققان و دانشگاهیان ، گروه های مرجع سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی ، تشکل های مردم نهاد ، اقشار و مجامع صنفی ، مراکز تولیدی و تجاری و صنعتی ، رسانه های گروهی و.....

تبصره ویژه : دفتر استانی مجمع کارکرد شهرستانی نداشته و از پذیرش مراجعان عمومی دفاتر نمایندگان معذور بوده و ترجیحا به مسائل کلان استانی اهتمام خواهد داشت.


  • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

    نشاني اين مجمع كجاست و شماره تماس آن چيست؟

    • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

      مگر مازندران شوراي استان ندارد كه آقايان نماينده ها خود را جداي از آنان مي دانند و ساختمان جدايي پيش بيني مي كنند و بر هزينه بيت المال مي افزايند؟

      • يکشنبه 20 اسفند 1391-0:0

        نماينده نبايد در واگذاري ميز مقام از خانواده وبستگان درجه يك استفاده كندولي اقاي نياز از اين اصل مبرا است چون اگر اينطوري باشد اقاي نماينده بايد كارش راتعطيل كنند ..مسئول دفتر دربابل وتهران وساري هيچ نسبتي باايشان ندارند اصلا حاجي انها نمي شناسد

        • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 0
          شنبه 19 اسفند 1391-0:0

          1-غلط انداز بالشخصه حساسیتی نسبت به اقدام ایجاد دفتر مرکزی مجمع نمایندگان استان ندارد و مثبت یا بی تاثیر بودنش را به عملکرد و آینده آن وابسته می داند.

          2- حدس و گمان بر روی سطح و تشکیلات و محل تولد و تحصیل و شغل و کار غلط انداز جهت نسبت دادن آن به این و آن عبث و بیهوده است و بهتر است بر روی محتوی و اصل حرف غلط انداز فکر شود.

          3- احساس من یک احساس من در آوردی کشک و بی سابقه نیست و در ادارات مختلف نشان داده شده که هر جا پای برادران بابلی باز شد دیگران را یکسره به محاق فرو بردند و بخصوص ساروی ها را از دور خارج کردند.

          4- با این احساس برخی حتماً فکر می کنند غلط انداز ساروی است و آدرس های حدیدی در ذهنشان می آید ولی افتخاراً عرض می شود غلط انداز سوادکوهی الاصل ساکن ساری است و به سوادکوه با تمام وجود عشق می ورزد و بدان افتخار می کند.

          5- از اینکه غلط انداز باعث توهم و گمان برای شخصیت ها و کسان دیگری می شود از همه عزیزان عذرخواه هستم و امیدوارم آسیبی از این ناحیه به آنان وارد نشود.

          6- با تمام این حرف ها برای کلیه نمایندگان و مجمعشان آرزوی موفقیت می نمایم.

          • ارادتمند مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 2 0
            شنبه 19 اسفند 1391-0:0

            بابل ساری عزیز مطالب قابل تاملی مطرح نمودند که باید تقدیر نمود واقعا مجمع نمایندگان فعلی و استاندار فعلی همگی حاکم هستند و به اندازه کافی می توانند امکانات بگیرند ولی تشکل مثلا مجمع نمایندگان ادوار مازندران با ثبت قانونی کاری بسیار زیبا و استفاده از همه نمایندگان ادوار استان میتوانست همگرایی را مژده دهد. این کارهای عبث بیشتر برای شرکتهای دولتی پردرامد قابل استفاده است نه برای نماینده که بدلیل انتظارات بجا ونابجای مردم و شهروندان که دستشان به جایی نمی رسد و تنها مامنشان نماینده مجلس است دیگر وقتی برای اینگونه اقدامات نمی ماند. بهتر است از این فرصت استفاده بهتر شود

            • مـــعجزه خامـــوشپاسخ به این دیدگاه 2 0
              شنبه 19 اسفند 1391-0:0

              ســـــلام

              با جناب غلط انداز صد در صد موافقم.

              ضمن تشكر از جناب غلط انداز خواستم خدمتشان عرض كنم:

              1) "كسي كه خوابه رو ميشه از خواب بيدار كرد ولي كسي كه خودش رو بخواب زده هرگز"

              2)شما رو به ضديت با بابلي ها متهم كرده اند! از قديم گفته اند: " عطر آن است كه ببويد نه آنكه عطار بگويد."

              3) خيلي ساده با يك تحقيق ميداني مي توان نظر مردم شهرهاي مختلف استان و حتي خارج از استان را در مورد ساروي ها و بابلي ها جويا شده و سپس قضاوت كرد. براي بعضي ها حقيقت تلخ است.

              4) بنده طولاني بودن كامنت هاي شما را اصلا ضعف نمي بينم بلكه آن را نقطه ي قوت مي بينم. چون كاملا موضوع تحليل و بررسي شده و حق مطلب اداء مي شود.

              5)جامعه به افرادي مانند شما نياز دارد تا با قدرت بيشتر در مسير سازندگي گام بردارد.

              • شنبه 19 اسفند 1391-0:0

                همیجوری در اینترنت می گشتم این پایگاه خبری را باز کردم. به عنوان یک مازندرانی از افتتاح دفتر مجمع نمایندگان استان خوشحال شدم . بدون در نظر گرفتن هر خط و جناح و با هر تفکری کار زیباییست. نمی دانم این غلط انداز شخص حقوقی یا موسسه یا سازمان یا نام وبلاگ و نام مستعار است . اما با خواندن مطالب دوازه ماده ای اش مطمئنم آدم مقرض و منفی گراست.

                • بابل ساري پاسخ به این دیدگاه 2 0
                  شنبه 19 اسفند 1391-0:0

                  سوال اصلي اين است كه نمايندگان استان در سال چند بار فرصت مي كنند كه همگي در يكروزو و ساعت در مركز استان دور هم جمع شوند از اينكه در جلسه افتتاحيه دفترشان نصفشان نبودند مي توان به همگرايي هم پي برد اگر بنا بود دفتر براي مجمع نمايندگان ايجاد شود بايد در تهران و داخل مجلس بود و تنها زماني كه همه اعضاي مجمع مي توانند كنار هم بنشيند پس از جلسات علني است وگرنه اين نوع اقدامات در جهت بي خاصيت نمودن وظيفه نمايندگي است. يك نماينده مجلس در مجلس شوراي اسلامي معنا دارد و قانون برايشان مشخص كرده كه چه كارهايي بايد انجام بدهند اي كاش استاندار و نمايندگان به جاي اين نوشابه بازكردن ها كمي هم تلاش مي كردند تا تشكلهاي جوانان شكل بگيرد چند جزب و گروه قانوني از اين امكانات استفاده نمايند. اگر از استاندار تحقيق و تفحص مي شود با اين مكان و كمي هم احتمالا امكانات منتفي مي شود و استان به تعامل و همگرايي مي رسد. اين نشانه يك اصل در مديريت است به نام اصل پاركينسون كه مديران دوست دارند تعداد بيشتري افراد را تحت امر خود داشته باشند و بايد با كارهاي بي جا از جمله اين دفتر حوزه نفوذ را در تعداد آدمهاي دور وبر و فرمان بر گسترش دهند. نكته اينجاست مجلس به فرموده مقام معظم رهبري بايد الگوي مديريتي سايرين باشد مطلبي كه ايشان در سخناني كه در ابتداي شكل گيري اين دوره در مورد امكاناتي كه قرار بود به نمايندگان داده شود مطرح نمودند البته به عنوان توصيه. حالا بايد ديد هزينه اينگونه فعاليتها از كجا پرداخت مي گردد آيا نمايندگان ما اجازه مي دهند كه ريالي خارج از برنامه هزينه شود و مي خواهند كه نظارت نمايند كه آيا قانون اجرا مي شود و بودجه درست هزينه مي شود. اينكه در آخر سال يك هزينه اي به استان تحميل نمودن مي تواند نظارت را بدنبال داشته باشد. اي بابا زياد بگيم خوب نيست اصلا به ما چه شايد اين درسته و عقل و منطق اشتباه مي گن

                  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    شنبه 19 اسفند 1391-0:0

                    1- گدایی پست و مقام حتی از برادر کار غلط انداز نیست

                    2- مصداق ذهنیت زد و بند بازی نسبت دادن عین صفت به غلط انداز منتقد است.

                    3- نقد هیچ ربطی به ارادت و حسادت ندارد

                    4- طولانی بودن کامنت ها جزء ضعف های اساسی غلط انداز است و توصیه می شود متن های غلط اندازانه خوانده نشود.

                    • شنبه 19 اسفند 1391-0:0

                      این جناب غلط انداز همیشه کامنت هاش بیشتر از متن اصلی است..

                      کامنت های طولانی مثل متن های طولانی نشریات که حوصله خواننده رو سر میبره.

                      • جمعه 18 اسفند 1391-0:0

                        خواننده جان ول هاکن نل ته وسه باوم این غلط انداز کی هسه. ولی حسود ونه اتا دیگه نومه

                        • جمعه 18 اسفند 1391-0:0

                          این غلط انداز ساروی همیشه در برابر بابلی ها موضع میگیرد.اگر نیازها ساروی بودن او برای شان سینه هم میزد!!خودش معلوم نیست چه کاره هست یا اینکه قبلا میزی داشت که از او گرفته اند و حالا منتقد شده است!مطالبش هم بقول ما درشور زیاد داره.حال که یکی آمده دارد کار میکند چرا باید موضع انفعالی و منتقدانه گرفت؟چه اشکال دارد که مثلا همین ایرج نیاز که توانایی هایی دارد بیاید در ساری کار کند؟حالا باشد برادر نماینده.اگر برادر غلط انداز کاره ای بود و شما را به منصبی می رساند و اگر شما توانایی وشایستگی اش را داشتید بد بود؟بد انجاست که طرف ناتوان باشد و با رانت برادر و دوست وفامیل سمتی بگیرد.کمی دید خود را بازتر کن اقای استاد غلط انداز

                          • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 7 6
                            جمعه 18 اسفند 1391-0:0

                            همه حرف این است که کارها با صداقت و برای مردم انجام شود نه برای عده ای خاص و فامیل بازی و تبارگرایی و رانت خواری و زد و بند. حرف این است که به حق عمل شود و برنامه های جهت دار و طراحی شده و توطئه گرانه اجرا نباشد و نخواهیم کلاه سر خلق الله بگذاریم.

                            به نظر می رسد دوستی که به نام خبرنگار و همکار دانشگاهی کامنت گذاشته یکنفر هستند و در دو احتمال دارد شخص مورد انتقاد را هم شامل شوند.

                            اطلاعات غلط علط انداز نشان می دهد که همه سوابق در رزومه مورد نظر موجود بوده و گسست آن به دلایل تغییر در ریاست دانشگاه و سایر اماکن بوده است. به هر حال تا اینجای کار قابل سرزنش نیست و هر کسی حق دارد برای رشد خود تلاش کند منتهی از مسیر صحیح و در رقابت درست با دیگران. غلط انداز می داند که ریاست دانشگاهها با چه زد و بندهای پشت صحنه ای نصیب افراد می شود و چه توصیه هایی با تراشیدن چه رابطه هایی در پشت صحنه منجر به نتیجه ای به نام رئیس دانشگاه برای یک نفر می شود.

                            همین رئیس دانشگاه وقتی که بر سر کار نشست از افراد قبلی انتقام کشی کرده و یکی یکی آنهایی را که در جریان مدیریت خود همراه نمی بیند و برایش کمر خم و راست نمی کنند و احتمالاً نقد و انتقادی را به مدیریت و انتخاب هایش مطرح می کند از هر راه ممکن مسیر انتقام کشی را باز کرده و منتقد را منزوی می سازد. شاید ایرج ما هم دچار این مسیر بداخلاقی مدیریتی در دانشگاه محل خدمت خود شده است و از این بابت برای مدیری که نمی تواند با چنین نیروی توانمندی سازگاری نماید باید تاسف خورد.

                            منتهی حرف غلط اندازانه ما این است که این موقعیت ها را باید برای دیگران هم خواست و فکر نشود بر روی کره خاکی فقط یک نفر پیدا می شود که می تواند همه این کارها را انجام دهد.

                            تازه خطر اصلی در این قبضه کردن مسئولیت ها خلاصه نمی شود. خطر در کلاه های آینده است که بر سر مردم سایر شهرستان ها گذاشته می شود و با پیگیری پنهانی طرح هایی نظیر کلانشهر بابل با همکاری قدرت های همشهری در استانداری و وزارتخانه های مختلف و اعمال نفوذ برای رسیدن به مقصود در فکر ضربه زدن به مرکز استان و مردم سایر شهرستان ها بر بیایند و آنچنان زیر درخت را ببرند که سر آن خبر نداشته باشد.

                            • مهران مازنیپاسخ به این دیدگاه 9 1
                              پنجشنبه 17 اسفند 1391-0:0

                              سال ها بود که مجمع نداشتیم ، سال ها بود که زبان زد بودیم در زیراب زدن و بد هم گفتن ، سی سال بیشتر از انقلاب گذشته و همواره در پی جا انداختن حق به نام خود بودیم ، عادت کرده ایم برای اثبات حقانیت خود دیگران را تخریب کرده و حق نمایی کنیم ، و... . اما اگر کسی ( به هر دلیلی ) کار مثبتی کرد نمی دانیم که باید قدر دان باشیم . نمی دانیم که باید حمایت کنیم . نمدانیم که باید مشارکت کرده و اصلاح نماییم و نمی دانیم که ... .

                              خواهش دارم که بیایید کار مثبت را قدردان باشیم که مشکل بزرگ جمع ما مازنی ها عدم کارکرد گروهی و عدم تحمل یکدیگر و... است .

                              • پنجشنبه 17 اسفند 1391-0:0

                                غلط انداز خدا تره چنده حسود هاکرده وچه؟

                                بی خیال بواش بل وشون شه کار هاکنن

                                • حمید صالحیپاسخ به این دیدگاه 3 5
                                  پنجشنبه 17 اسفند 1391-0:0

                                  با توجه به ترکیب حضار در ردیف اول صندلی ها بنده نکته قابل عرضی ندارم و ...

                                  • همکار دانشگاهی پاسخ به این دیدگاه 10 1
                                    پنجشنبه 17 اسفند 1391-0:0

                                    ظاهرا اطلاعات غلط انداز درباره آقای ایرج نیازآذری بروز نیست چراکه ایشان ازبهمن 87 تاکنون کارشناس ارشد بودجه و تشکیلات دانشگاه مازندران است و سمتی در روابط عمومی ندارد. ازطرفی آقای نیاز از تیرماه 90 همکاری خود با هفته نامه پیام کشاورز قطع کرد. همچنین تا آنجا که من اطلاع دارم وی هیچگاه عضو خانه کشاورز نبوده و معلوم نیست جناب غلط انداز چنین اطلاعات نادرستی را از کجا سرهم نموده . جناب غلط انداز بهتر است بجای اختلاف افکنی اطلاعات خود را کامل کند. خانه مطبوعات هم مدیر اجرایی و کارمند دارد و ریاست هیات مدیره شغل حساب نمی شه .

                                    • پنجشنبه 17 اسفند 1391-0:0

                                      انتصاب آقای ایرج نیازآذری فرصت خوبی برای اهالی رسانه هست . ایشان نیروی کاربلد و خوش فکری می باشد . جناب غلط انداز بجای به سخره گرفتن و حواشی درست کردن و اختلاف افکنی اگر هنر دارد کمک کند تا این نهال نوپا شکل بگیرد.

                                      • پنجشنبه 17 اسفند 1391-0:0

                                        امیدوارم این تشکل برای توسعه استان مفید فایده باشد

                                        • پنجشنبه 17 اسفند 1391-0:0

                                          معلوم است که آقای نیاز آذری نماینده ی فعالی است .اول هم از نیاز قوم و خویش های خود شروع کرده است .

                                          به نام اسلام و استان و به کام ؟؟؟

                                          خدا از سر تقصیرات ما بگذرد انشاالله.

                                          • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 6 8
                                            پنجشنبه 17 اسفند 1391-0:0

                                            1- مشکل اصلی استان حتماً کمبود این تشکل بوده که می تواند شق القمر کند

                                            2- ایرج نیاز آذری برای تمام کارها و مسئولیت ها مناسب است چون برادر نماینده ای است که فعلاً رئیس مجمع نمایندگان استان است

                                            3- چند شغله بودن برای ایرج نیاز آذری معنی ندارد، یعنی همزمان روابط عمومی دانشگاه مازندران، رئیس خانه مطبوعات استان، عضو موثر خانه کشاورز، سردبیر هفته نامه خانه کشاورز، سردبیر سایت مجازی سلام مازندران، نویسنده مسئول وبلاگ و مسئول دفتر استانی مجمع نمایندگان.

                                            3- شما را به خدا یک چند تا پست نان و آبدار دیگر هم به ایشان بدهید تا بلکه قانع شود.

                                            4- از صبح فردا بابلی ها مثل مور و ملخ توی دفتر مجمع لانه می کنند و هر کدام به فکر دریافت پروژه ای و یا طرحی نان و آب دار خواهند بود و به دور و بری ها هم خوب سرویس خواهند داد و خیلی ها را هم خواهند خرید.

                                            5- نمایندگان سایر شهرستان ها ببینند و حسرت بخورند که نماینده بابل چقدر به برادرش اهمیت می دهد و آقای استاندار هم خوش خیال که این مجمع فقط کارکرد استانی دارد. از صبح فردا کارکرد بایلی آن به وضوح مشخص خواهد شد.

                                            6- به عنوان غلط انداز پیشنهاد می کنم اولین طرحی که پیگیری می شود، طرح کلانشهر بابل باشد تا با همکاری معاون انگیزه دار و سابقه دار استاندار و ایرج نساز آذری این پروژه به سرانجام برسد.

                                            7- پروژه بزرگ دیگر هم انتقال مرکز استان به بابل باشد تا کلانشهر بودن به بابل بیاید.

                                            8- پروژه دیگر هم جدایی غرب استان به عنوان استان جدید باشد که کاملاً با منافع استان همخوانی دارد.

                                            9- پروژه بعدی تعیین استاندار جدید بابلی و جا انداختن آن برای تسهیل در رسیدن به مقاصد فوق

                                            10- پروژه بعدی الحاق قائمشهر و بابلسر و کیاکلا و بهنمیر و جویبار به بابل برای تحقق مرکزیت استان و کلانشهر بابل

                                            11- ملاحظه می فرمائید که مجمع خیلی کارها دارد که باید انجام دهد و تازه ایجاد فرودگاه اختصاصی برای شهرستان بابل، ایجاد خط مترو تهران به بابل، انتقال مرکز تعدادی از سازمان ها و ادارات کل و بانک ها به بابل، تخلیه سریع استانداری و استقرار معاونین در بابل، و ... همه از پروژه هایی هستند که ایرج مسئولیت پیگیری آن ها را بر عهده دارد.

                                            12- موفق باشید و لا اقل برای ما که آب نداشته باشد برای شما نان داشته باشد.


                                            ©2013 APG.ir