تعداد بازدید: 3383

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 29 اسفند 1391-20:32

نوروز نومه(3)

بسته ويژه نوروز 1392/از نگاه مسئولان مهم ترین رویداد سال 91 کدام است؟+مسئولان اجرایی تعطیلات نوروز 92 به کجا سفر می کنند؟(نظرات هادی حسینی،حسین نیازآذری،کمال علیپور،عبدالوحید فیاضی،میرقدیر رضایی،افشین حسین زاده،علی پیرفلک،محمد آقامیری،احمد سعادتمند،محسن عرب مقصودی،علی ادیانی)


مازندنومه،رضا شریعتی:با دو پرسش به سراغ تعدادی از چهره های سیاسی و اجرایی استان رفتیم:1-به نظر شما مهم ترین رویداد سال 1391 مازندران کدام بود؟ 2-نوروز 1392 به کجا می روید و چه می کنید؟

*سید هادی حسینی،نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس

1-حماسه حضوربزرگ مردم در راهپیمایی بیست ودوم بهمن ماه

2-چون مجری کمیسیون بودجه ام،تمام ایام درگیر مساله بودجه هستم،دلم می خواهد به مشهدبروم، ولی نمی دانم می شود یا نه؟امیدوارم شرایطش فراهم شود.

*حسین نیازآذری،نماینده بابل در مجلس:

1-حضور ارزشمند مردم در 22 بهمن و دلبستگی و دلدادگی آن ها به رهبری

2-عید در حوزه ی انتخابیه ام می مانم و به مسافرت نمی روم.

*کمال علی پور،نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس:

1- ارتقای مجموعه تولیدی شرکتم در حوزه شخصی، مسئله ای بود که سال 91 بسیار خوشحالم کرد.

2- ان شاالله مشهد مقدس.

*عبدالوحید فیاضی،نماینده نور و محمودآباد در مجلس:

1- شکسته شدن انحصار چند ساله در حوزه انتخابیه ام مهم ترین اتفاق بود.

2-عید در منطقه می مانم وبه وظایفم عمل می کنم و دوستان جای ما به سفر می روند!

*میرقدیر رضایی،فرماندار چالوس

1- سیلی که در منطقه داشتم تلخ ترین حادثه ستال 91 بود که امیدوارم دیگر با آن مواجه نشویم.هم چنین افتتاح قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال در چالوس، افتتاح نیروگاه ذخیره برق در نیروگاه تلمبه ای سیاه بیشه که در شرایط کمبود می تواند به کشور کمک کند.

یکی دیگر از رویدادهای جالب سال گذشته،جلسه شورای اداری شهرستان در اولین روز اداری در پنجم فروردین ماه،در کنارگلزار شهدا بود.

همچنین اتفاق نو و جدید دیگری که در کشور بی سابقه بود و در حوزه انتخابیه چالوس رخ داد، برگزاری جلسه تودیع و معارفه نماینده جدید و قدیم بود.

البته باید به برگزاری جشن روز مازندران در آبان ماه برای اولین بار در استان،برگزاری همایش تشیع طبرستان،افتتاح 16 کانال دیجیتال در نمک آبرود،افتتاح شبکه دیجیتالی در مرزن آباد و اعلام رتبه اول حضور مهمانان درنوروز 91 در کشور بر اساس اعلام سازمان گردشگری که بالغ بر چهار و نیم میلیون نفر بود،اشاره کنم.

اجازه دهید این را هم بگویم که مهم ترین اتفاق زندگی من حضور رهبر معظم انقلاب در سال 88 در چالوس و در آن روز بارانی، با حضور پرشور مردم ولایت مدار بود.

2- فعلا برنامه ای برای مسافرت عید ندارم.

*افشین حسین زاده،رییس شورای شهر قائم شهر:

1-استیضاح وزیر کار در مجلس

2-عید جایی نمی روم و در شهر می مانم.

*علی پیرفلک،فرماندار قائم شهر:

1-درحوزه ی کشوری حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی22بهمن،در حوزه شهرستان:راه اندازی مجدد کارخانه نساجی مازندران و در حوزه فرهنگی نیز درخشش ورزشکاران مازندرانی در المپیک علی الخصوص جهان پهلوان بهداد سلیمی

2-عید 92 قصد سفر ندارم و ترجیح می دهم بستری را مهیا سازم تا گردشگران نوروزی که به قائم شهر می آیند از این سفر لذت ببرند.

*سید محمد آقا میری،عضو شورای شهر ساری:

1-انتصاب مهدی عبوری بنا به خواست مردم به سمت شهرداری ساری و عزل حجازی و هم جنین از دست دادن علی بهروش،دوست و یار قدیمی  و عضو شورای شهر مرکز استان.

2- قصد داشتم 6فروردین به مکه بروم ولی بنا به دلایلی از این سفر منصرف شدم،ولیکن به پابوس شاه ایران علی بن موسی الرضا می روم.

*احمدسعادتمند، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران:

1-کسب مدال طلای بهداد سلیمی وقاسم رضایی وبرنزکمیل قاسمی

2- وسعم نمی رسد که عید جایی بروم!

*محسن عرب مقصودی،مدیرکل گار مازندران:

1-افتتاح گاز شهر پل سفید که آرزوی دیرینه ما بود.

2-اگر خدا بخواهد عید عازم مشهد مقدس هستم.

*علی ادیانی راد،نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

1-تثبیت و تحکیم پایه های نظام اسلامی و راهپیمایی مردم در بیست ودوم بهمن در شرایط تحریم و خاص پیام فوق العاده برون مرزی داشت که حتی مخالفان را به عکس العمل وا داشت.هم چنین خیزش جنبش های مردمی با رویکرد اسلامی در خاورمیانه و کشورهای آفریقایی.

2-چون الان ساکن تهران هستم بنا به مسافرت ندارم، ایام عید ترجیح می دهم به مازندران بیایم و به دید و بازدید دوستان بپردازم و13به در در خدمت دوستان باشم.



    ©2013 APG.ir