تعداد بازدید: 2894

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 فروردين 1392-22:24

14 هزار نفر از چهلستون بازدید کردند

تقویت اقتصاد محلی از مزیتهای حضور توریسم است/در تعطیلات نوروز بیش از 14 هزار گردشگر داخلی و 133 توریسم خارجی از باغ چهلستون بهشهر بازدید کردند.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی شهرداری بهشهر:قاسم جعفری-شهردار بهشهر- گفت:فعالیت های حوزه توریسم سبب ایجاد شغل،تامین فرصت های تجاری و کاری تازه و تقویت اقتصادهای محلی می شود.

او با بیان این که توریسم به عنوان ابزاری نیرومند در توسعه اقتصادی کشور است،افزود:ایجاد ارتباط میان توریسم و میراث فرهنگی می تواند از سطح اقتصادهای محلی فراتر رفته و گنجینه های فرهنگی را از یک حوزه محدود محلی، کاملا جهانی کند.

 شهردار بهشهر با بیان اینکه گردشگری در حوزه میراث فرهنگی می تواند منبع آثار چشمگیر اقتصادی در سطح اقتصادهای محلی باشد،عنوان کرد:متاسفانه جنبه منافع اقتصادی حاصل از این فعالیت ها نظیر مشاغل و تجارت های تازه و افزایش جنبه مادی توریسم کمتر به نظر رسیده که اگر برنامه ریزی درستی صورت پذیرد می تواند سبب ارتقای غرور ملی شود.

جعفری بر نقش موثر جوانان در گسترش صنعت گردشگری تاکید کرد و ادامه داد: صنعت جهانگردی همواره در پی ایجاد فرصت هایی برای جذب افراد بیکار به ویژه جوانان هرشهر است.

  شهردار بهشهر در خصوص میزان گردشگری که نوروز امسال از باغ چهلستون بازدید کردند،گفت:در تعطیلات نوروز بیش از 14 هزار گردشگر داخلی و 133 توریسم خارجی از این باغ بازدید کردند.


  • بهمن اطربيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 21 فروردين 1392-0:0

    آيابه اين 14/000گردشگرداخلي و133توريشت خارجي صدوسي و سه دسته سبزي فروخته شد؟ از قرار دسته اي صد تومان تاشاهد تحول شگرف باشيم در اقتصاد اشرف البلاد بهشهر زيبا وتاريخي با اون عمارتهاي بجاي مانده از نياكان لايق و شايسته ما .

    • ناصر اشرفیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      چهارشنبه 21 فروردين 1392-0:0

      - آقای مازندنومه، اجازه بدهید از شدت خوشحالی نه چیز دیگر، به طنز برای شما بنویسم و شما هم لطف کنید تا دیگران هم بخوانند- از اینکه ما شهردار داریم بسیار بسیار خوشحالیم. در شهر ما آبادی و آبادانی کرده اند. باد در آپاراتی های ما فراوان شده است، از بس از روی سرعتگیرهای اهدایی آقای شهردار بالا و پایین می رویم. ایشان صنعت جلوبندی سازی را گسترش داده اند. به گردشگری علاقه ی وافر دارند و تمام خیابان ها و کوچه های ما را رفو نموده اند. بیشتر چاله های بسیار عمیق پر شده است و تا موقع انتخابات شورا بقیه لک و پیس ها را ماله می نمایند. خوشبختم که به یمن آقای جعفری نام پارک ملت به باغ چهلستون ارتقا یافت. کاش زودتر این نام را عنوان می فرمودند تا مدیر بسیار بسیار لایق عباس آباد جنگل را در فهرست باغ ایرانی نمی آورد و این شناس نصیب پارک ملت می شد. از قدیم گفته اند ستون به ستون فرجه. خوشبختانه در عین بی ستونی ما چهل ستون نامرئی داریم شاید این پارک را ثبت جهانی کردند البته اگر آقایان لطف کنند و پارک ملت را برای تبدیل شدن به موزه تحویل میراث فرهنگی بدهند. از اینکه گردشگران خارجی از باغ وحش باغ چهلستون و حیوانات در لجن مانده و حوض های کثیف و آلوده و ایضا حیوانات فلک زده دیدن نموده اند بسیار بسیار ممنون هستیم.


      ©2013 APG.ir