تعداد بازدید: 3761

توصیه به دیگران 6

پنجشنبه 22 فروردين 1392-22:49

پایتخت پر مخاطب بود-طاهایی

استاندار مازندران گفت:‌تا دیروز که اکبر عبدی با لهجه آذری مخاطب را می‌خنداند، عیبی نداشت اما حالا که با لهجه مازندرانی صحبت می‌کنند می‌گویید زبان مازندرانی را تغییر دادند و تمسخر شد/کسی نمی‌گوید آقای سالاری و نوروز،مازندران را تحقیر می‌کنند/از حالت‌های آقای احمدی‌نژاد لذت می‌برم/یک سالن همایش استاندارد هم در استان نداریم/چرا باید کار دهیاری و شورا به رشوه‌خواری بکشد؟


مازندنومه،کلثوم فلاحی:سید علی‌اکبر طاهایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت:‌ پایتخت مخاطبان خوبی داشت.

وی با بیان اینکه این سریال طنز است، افزود:‌تا دیروز که اکبر عبدی با لهجه آذری مخاطب را می‌خنداند، عیبی نداشت اما حالا که با لهجه مازندرانی صحبت می‌کنند می‌گویید زبان مازندرانی را تغییر دادند و تمسخر شد؟

طاهایی با اشاره به اینکه من سریال‌سازی نمی‌دانم، خاطرنشان کرد: اما بنا بر نظر کارشناسان، این سریال پر مخاطب شده است.

وی همچنین خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت:‌ می‌دانید پرمخاطب به چه معنا است،یعنی مردم را از پای ماهواره به تماشای سریال پایتخت کشاند، ماهواره‌ای که رابطه نامشروع زن متاهل را با مرد نامحرم، رواج می‌دهد.

این مسئول یادآور شد: برنامه‌های دیگری را هم در این راستا شاهد هستیم اما کسی نمی‌گوید آقای سالاری و نوروز،مازندران را تحقیر می‌کنند.

* از حالت‌های آقای احمدی‌نژاد لذت می‌برم

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از حالت‌های آقای احمدی‌نژاد لذت می‌برم.

وی ادامه داد:‌در ماه‌های پایانی دولت قرار داریم و رئیس‌جمهوری هنوز توجه واقعی به درد مردم دارد، به معنای واقعی مردم‌دار، مردم‌نواز و مهرورز است و در این مسیر گام برمی‌دارد.

طاهایی خاطرنشان کرد: نه اینکه احمدی‌نژاد بی‌نقص باشد، اما توانست بخشی از منویات رهبری را محقق کند،شب و روز گذاشت و به استان‌ها سفر کرد.

*یک سالن همایش استاندارد هم در استان نداریم

وی ادامه داد:اگر هتل هواپیمایی ماهان ساخته شود،می‌توانیم وقتی گردشگر وارد استان شد چیزی برای نشان دادن به او داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه نمی‌دانیم وقتی گردشگر وارد استان می‌شود چه چیزی را به او نشان دهیم، ادامه داد: یک سالن همایش استاندارد هم در استان نداریم.

این مسئول با اشاره به اینکه رئیس مجلس عمان هفته آینده میهمان رئیس مجلس ایران است و آقای لاریجانی از من درخواست کرده در هتل رامسر برای او اتاق تهیه کنم، افزود: این هتل به سازی نشده و دلم نمی‌آید در این هتل،اتاق تهیه کنم.

*بلوک‌گذاری‌های کنار مزارع به چه معناست؟

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در انجام پروژه‌ها اولویت‌بندی کنند، یادآور شد: شورای برنامه‌ریزی موظف است از پروژه‌ها حمایت کند و خیلی بد است که نتوانیم خدمات را به پروژه‌ها برسانیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سال‌های دفاع مقدس یکی از مدیران می‌گفت که اگر مسئولی در روز نتواند یک مشکل را برطرف کند، باید شب خواب آن مشکل را ببیند، خاطرنشان کرد:‌ نیازمند مدیران این چنینی هستیم.

طاهایی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمت‌رسان، قوانین گردشگری را مطالعه کنند، ادامه داد:‌ با تلاش مسئول شهرک نمک‌آبرود امروز این مرکز بیشترین میزبانی را در ایام نوروز داشته است.

وی با اشاره به اینکه بلوک‌گذاری‌های کنار مزارع به چه معناست، تصریح کرد:‌ چرا با این مسائل برخورد نمی‌شود؟

این مسئول ادامه داد: چه کسی باید بر این کارها نظارت کند، نکند باید فرشتگانی از آسمان برای نظارت بیایند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با دیوار بلوکی چیزهایی ساختند که سبزینگی جلگه و نیلگونی دریا مشخص نیست.

طاهایی با بیان اینکه چرا باید کار دهیاری و شورا به رشوه‌خواری بکشد، افزود: انتخاب شورا را در پیش داریم و نظام با کسی شوخی ندارد.


  • سید حمید موسویپاسخ به این دیدگاه 1 0
    پنجشنبه 29 فروردين 1392-0:0

    استاندار محترم

    ما نگفتیم مازندرانی حرف نزنن// گفتیم مازندرانی رو اشتباه حرف نزنن//



    یه مثال:

    خدا وکیلی شما به سُویچ ماشین میگید سِویج؟



    • قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 7 0
      يکشنبه 25 فروردين 1392-0:0

      راست گفتن حرف زدن خرجی نداره؟!! آقای طاهایی سخنرانی کردن فایده ای برای مردم نداره..این چند سالی که در مسند بودید پس چی کار میکردید؟؟؟؟؟؟

      • روح الله امام زادهپاسخ به این دیدگاه 1 1
        شنبه 24 فروردين 1392-0:0

        حضرت استاندار مكتبي و ارزشي سلام عليكم ورحمه الله



        ........ در ايام پاياني و رسيدن به شرف بازنشستگي هستيد كاري كنيد كه خداوند متعال از شما راضي و امت مازندران برايتان دعا نمايند. حضرتعالي بايد در اين ايام بفرماييد خسارات و گرفتاريهاي مازندران چيست؟ منتظر هستيم براي خودتان عاقبت به خيري بگيريد انشا الله به رفع اين موانع اقدام فذماييد مردم از شما حمايت مي كند نمونه بارز آن جناب آقاي حاج مهدي عبوريست . مردم در همه جا از ايشان به نيكي ياد مي كنند و دعايش مي كنند به اين دليل كه دست غارتگران را از بيت المال كوتاه نموده است . شما هم در ين آخرين روزهاي پيش از بازنشستگي لطف فرماييد و حسنه اي را به يادگار بگذاريد . و به آباداني مازندران مظلوم همت نماييد

        • شنبه 24 فروردين 1392-0:0

          با سلام به مخاطبان وضمن احترام به نظر موافقین سریال پایتخت به نظرم اگرمتن سخنان آقای دامادی را میخواندند متوجه میشدند كه ایشان به توهین به لهجه آذری های نیز اعتراض كردند،در ضمن ادعای مبارزه با ماهواره دلیل خوبی برای دفاع از این گونه اقدامات نمی باشد .آیا برای خنداندن مردم میتوان به زور برتن كسی لباس دلقك پوشاند.فكر میكنم فردائی كه فرزندان ما در خارج از استان با عنوان تمسخر آمیز نقی مورد خطاب قرار گرفتند آنوقت همه ما باید پاسخگو باشیم.

          • شنبه 24 فروردين 1392-0:0

            با سلام به سایت موفق مازند نومه.

            در باره سریال پایتخت و اظهار نظر های افراد گوناگون به خصوص دامادی و طاهایی نکاتی را یاد آور میشوم

            1.اختلاف نظر امری است پسندیده و هرکس بر اساس اطلاعاتی که داره و تفکراتش نظراتی رو اظهار میکنه ونمیتوان کسی رو به دلیل نظر دادن محکوم یا تایید کرد

            2.نکته مهم سخنان آقای طاهایی است ایشان به درست اشاره کردند که این سریال مانع تماشای سریال های مبتذل ماهواره ایی شد که اگر ما در جریان اهداف این شبکه های ماهواره ایی باشیم دست از همه ی امور برداشته و فکری برای این معضل سیاسی فرهنگی خواهیم کرد

            3.طنز چه بخواهیم و چه نخواهیم حاوی تمسخر است اما این تمسخر به معنای زشت پندری نیست

            به عنوان یک مخاطب همیشگی سریال پایتخت آنرا تایید و از نظر استاندار دفاع میکنم

            پیروز باشید.

            • کشاورز با برهنه پاسخ به این دیدگاه 2 1
              جمعه 23 فروردين 1392-0:0



              جناب استاندار خودتان می فرمائید چه کسی باید نظارت کند نکند فرشته از اسمان بیاید و نظارت کند خوب میدونید و کاملا هم اطلاع دارید که بعضی از مدیران جنابعالی تمام مال و منال ودارایی یه سری از بیچارگان و پا برهنه را با حکم های بی انصافی که دادند مالشان از دستشان رفته خدمت شما هم رسیدن و گریه کردن کاری براشان نکردید...

              • پنجشنبه 22 فروردين 1392-0:0

                شما خودتان مدير اول اجرايي استان هستيد و مي گوييد :

                یک سالن همایش استاندارد هم در استان نداریم!!!! چندسال استاندار بوديد چرا اقدامي نكرديد؟


                ©2013 APG.ir