تعداد بازدید: 4634

توصیه به دیگران 2

شنبه 31 فروردين 1392-20:11

دامادی:از دستگاه های امنیتی خواستم دستگیرشدگان را آزاد کنند

نماینده مردم ساری و میاندرود با ارسال پیامی از حضور مردم مرکز استان در دوازدهمین سالگرد در گذشت نماینده پیشین مجلس سپاسگزاری کرد/در شهر ساری پیامک هایی برای برهم زدن مراسم و سخنرانی آقای لاریجانی پخش شده بود/مردم می خواستند علیه این افراد و در حمایت از رئیس مجلس شعار سر دهند که بنده اجازه این کار را ندادم/دستگیرشدگان مراسم سالگرد مرحوم دامادی آزاد شدند.


مازندنومه:محمد دامادی در پیام خود سالروز درگذشت عزت الله دامادی را روز میعاد مردم ساری در طول بیش از یک دهه اخیر قلمداد کرده است. متن کامل پیام نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس به این شرح است:

«آنچه در دوازدهمین سالگرد درگذشت خادم شما ،عزت الله دامادی رخ داده نشانگر اوج قدرشناسی ملتی ست که نه بارش باران و نه قطعی بحث برانگیز برق و بلندگو ،هیچ یک  نتوانسته  آنها را نسبت به خدمات آن مرد آزاده  وآزادی خواه بی تفاوت کند.

حضور نجیبانه شما در این مراسم قطعا حماسه ای بود که در تاریخ این شهر به یادگار باقی خواهد ماند و چه زیبا که دوازده سال است که چنین  روزی تاریخ میعاد ما شده است.بی شک این قدر شناسی شما بر ابعاد مسئولیت این جانب خواهد افزود و اهمیت آن امانت را یکبار دیگر یادآور می شود.

ازحضور ارزشمند ریاست محترم مجلس و یکی از مفاخر مازندران جناب آقای  دکتر علی لاریجانی ، روحانیت معظم ، خانواده معظم شهدا و جانبازان مدیران استانی و همکارانم در مجلس خصوصا دستگاه نظارتی استان و مدیریت محترمش و شما مردم شریف که سختی ها را بر خود هموار نمودید و در مراسم روز پنجشنبه حاضر شدید نهایت سپاسگزاری را داشته  و از صمیم قلب از این همه بزرگی و بزرگواری سپاسگزارم و برای همه شما مردم شریف و بیدار این شهر از خداوند بزرگ بهترین ها را آرزومندم و امیدوارم که این سرمایه عظیم اجتماعی بتواند منشاء تحولات بزرگی برای این شهر مظلوم باشد.»

*اخلال گران 6-5 نفر بودند

 محمد دامادی امروز گفت و گویی با "فردانیوز"انجام داد که طی آن مسایلی را درباره پشت صحنه اتفاقات روز پنج شنبه افضشا کرد.

وی گفت:در حین مراسم میکروفون قطع شد و این قطعی به دلیل قطعی برق بود، اما دوستان به سرعت از جای دیگری برق گرفتند و مراسم ادامه پیدا کرد.  

دامادی در خصوص بلند کردن عکس کردان در حین سخنرانی لاریجانی نیز این گونه توضیح داد: 5 یا 6 نفری بودند که عکس مرحوم کردان را در داخل مراسم روی دست بلند کردند و ما متوجه نشدیم که علت این امر چیست، اما مسئولان امنیتی حاضر در جلسه این افراد را به خارج از مسجد جامع هدایت کردند. یک وقتی هست که جمعیت قابل توجهی چنین کاری را انجام می دهند آن موقع است که پیامی در پی این کار نهفته است، اما وقتی 5 یا 6 نفر دنبال ارائه پیام نیستند ضمن اینکه در بین مردم نیز حمایتی از این افراد صورت نگرفت، حتی رده سنی این کسانی که عکس مرحوم کردان را بلند کردند نیز پایین بود و سن آنها حدود 17 تا 20 سال بود. تنها یک نفر در بین این 6 نفر سن بالاتری نسبت به بقیه داشت.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: خوشبختانه در اجرای مراسم هیچ خللی هم ایجاد نشد. این افراد فقط برای چند لحظه عکس مرحوم کردان را بالا آوردند ولی وقتی دیدند که مردم با آنها همراهی نمی کنند با هدایت مسئولان برقراری نظم و امنیت از مسجد خارج شدند. مردم هم نشان دادند که به ابوی بنده احترام قائل هستند و برای برهم زدن مراسم با چنین افرادی همکاری نمی کنند. استقبال از مراسم هم به قدری خوب و شایسته بود که مردم یک ساعت و نیم ایستادند و تا پایان سخنرانی آقای لاریجانی در مسجد حضور داشتند. 

نماینده مردم ساری از فعالیت های برخی گروه ها و جریانات برای برهم زدن سخنرانی رئیس مجلس خبر داد و عنوان کرد: در شهر ساری نیز پیامک هایی برای برهم زدن مراسم و سخنرانی آقای لاریجانی پخش شده بود و ما از 2 روز قبل می دانستیم که چنین اقداماتی در حال شکل گیری است، اما اقدامات آنها مورد اقبال عمومی مواجه نشده بود. جریاناتی که مخالف آقای لاریجانی هستند تلاش خودشان را برای برهم زدن مراسم کردند. آنها قرار هم گذاشته بودند که ساعت 15:30 دقیقه در مقابل مسجد جمع شوند، وقتی هم که به مقابل مسجد رسیدند تصورشان بر این بود که جمعیت حاضر از سوی آنها دور هم جمع شده اند. طبیعتا کار خود را با بالا بردن عکس مرحوم کردان آغاز کردند و متوجه شدند که بیشتر از 5 یا 6 نفر نیستند. 

 وی همچنین خاطر نشان کرد: مردم می خواستند که علیه این افراد و در حمایت از رئیس مجلس شعار سر دهند که بنده اجازه این کار را ندادم چراکه فعالیت به قدری کوچک و بی ارزش بود که نیازی به مقابله نداشت.

دامادی همچنین از فعالیت 3 نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری در روز سخنرانی رئیس مجلس در ساری خبر داد و گفت: ما در روز مراسم 3 میتینگ انتخاباتی نیز در شهر داشتیم که آقایان لنکرانی، آل اسحاق و گروه آقای بادامچیان جلسه انتخاباتی همزمان با مراسم ما برگزار کرده بودند اما استقبال چندانی از آنها صورت نگرفته بود. اکثریت جمعیت شهر ساری نیز به سمت مراسم ابوی بنده در مسجد جامع راهی شده بودند. 

 وی تاکید کرد: رعایت تدابیر امنیتی و گشتن مردم هنگام ورود به مسجد جامع باعث شد تا بسیاری از مردم نیز خارج از مسجد حضور داشته باشند. استنباط افرادی که به دنبال برهم زدن مراسم بودند نیز این بود که مردم با آنها همراهی خواهند کرد اما این اتفاق رخ نداد.  
 
 نماینده مردم ساری از آزادی دستگیر شدگان خبر داد و اظهار داشت: بنده بعد از مراسم با دستگاه های امنیتی تماس گرفتم و از آنها درخواست کردم تا این افراد را آزاد کنند، بالاخره یک اشتباهی انجام داده اند که برخی از آنها همان شب و برخی دیگر فردای آن روز آزاد شدند.


  • دوشنبه 11 خرداد 1394-12:37

    فدات

    • سه شنبه 3 ارديبهشت 1392-0:0

      دامادی که اونا رو بیرون نکرد- بچه های بالا بردنشون هواخوری

      • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

        محمددامادي اگراينهمه لابي سياسي ميكني براي ساري كاربكني بهترنيست مردم برخي سياست مداران را دوست ندارند همون به قول شما!!؟؟ پنج شش نفر چرا اعتراض داشتند عوض بيرون كردنشان ميامدي سخنان آنها را گوش كني مگه ساروي نبودندشما نماينده شان نيستي اين بود شعار دموكراسي شما !!!؟؟پدرشما عوض سياسي بازي كار ميكردكار براي مردم نه سياست مداران

        • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

          آقاي نماينده ! چند نمومه از خدمات ارزنده آقاي لاريجاني را براي مازندران نام ببريد؟؟؟!!!

          • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

            کردان سنبل دولت احمدی نژاد است...

            • شنبه 31 فروردين 1392-0:0

              : رعایت تدابیر امنیتی و گشتن مردم هنگام ورود به مسجد جامع باعث شد تا بسیاری از مردم نیز خارج از مسجد حضور داشته باشند.بیخیال بابا گشتن مردم انگار میخواستن ترورشون کنن!!!

              • شهروند بابلیپاسخ به این دیدگاه 7 3
                شنبه 31 فروردين 1392-0:0

                خداوند تنها نماینده واقعی و مردمی مازندران را برای همه ما نگه دارد و خداوند روح پدرشان را غریق رحمت کند که فرزندی با تحصیلات عالیه کلاسیک و مومن و جسور و مدافع حقوق مردم تربیت کرد .


                ©2013 APG.ir