تعداد بازدید: 4844

توصیه به دیگران 1

شنبه 31 فروردين 1392-20:26

قلی پور:همه شهروندان عضو شورا هستند

یک مدرس دانشگاه گفت:فقدان برنامه ای منسجم که بر آمده از خواسته های واقعی شهروندان از کودک تا پیر و جوان باشد موجب شد تا قائم شهر به نام مردم ولی با سلیقه افراد خاص ساخته شود/امروز باید این شهر را شهر دانشگاهی دانست.


مازندنومه:یک مدرس دانشگاه گفت:جهت دستیابی به شهری استاندارد با توسعه متوازن و بازدارندگی افراد شعارگرا وفرصت سوز،به برنامه ای مدون با نشان از اصالت ایرانی اسلامی نیاز داریم.

فرامرز قلی پور در حاشیه ثبت نام جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی قائم شهر گفت:مدنیت و ضوابط شهر نشینی به خوبی تعریف نشده است، لذا قائم شهر به مثابه روستایی بزرگ است، با آینده ای پر از معضل که هرگز در شان نام زیبایش نیست.

 بازرس هیئت مدیره خانه مطبوعات افزود:شنیده ایم که شهر ما خانه ماست،لیکن فقدان برنامه ای منسجم که بر آمده از خواسته های واقعی شهروندان از کودک تا پیر وجوان باشد موجب شد تا شهر به نام مردم ولی با سلیقه افراد خاص ساخته شود.

عضو هیئت مدیره مازند نظام  بیان داشت :البته فقط برنامه کافی نیست، اجرای آن و ارائه کارنامه در ازای برنامه به شرط نظارت مردم می تواند مانع انحراف مجریان از مسیر باشد.

 دانشجوی دکترای مدیریت کارآفرینی تصریح کرد: شهر به انسانی زنده تشبیه است که ابعاد و نیازهای گوناگونی دارد و نیاز های عمرانی،فرهنگی،تفریحی و غیره در عرض هم قرار دارند و نادیده گرفتن هریک می تواند موجب رشد سرطانی بخش دیگر شود.

عضو خانه صنعت.معدن وتجارت جوانان ایران با بیان این که سازه های عمرانی در مرکز شهر بدون در نظر گرفتن پیشینه و فرهنگ مردم می تواند معضلی لاینحل شود،ادامه داد:قائم شهر به پیشینه کارگری خود افتخار می کند چرا که برکت نان حلال کارگری نتیجه اش ظهور نخبه گان ورزشی،علمی و استادان  و دانشجویان، ممتاز  شده است.

وی افزود:سالی نیست که قائم شهر شاهد افتخار آفرینی جوان غیورش در صحنه های ملی وبین المللی نباشد و امروز باید این شهر را شهر دانشگاهی دانست.

قلی پور با اشاره به این که حضور دانشگاه های متعدد، قائم شهر را به مثابه امپراطوری علم و فرهنگ در آورده است،گفت:این در حالی است که ازمتخصصان و دانشجویان فهیم به درستی استفاده نشده است.

 بازرس هیئت مدیره خانه مطبوعات با بیان این که پتانسیل  نظام مهندسی ساختمان قائم شهر هم که اعضای آن همیشه در کشور برترین بوده اند،مغفول مانده است،افزود:همه شهروندان باید به نوعی عضو شورای شهر باشند در تصمیم گیری ها نظر بدهند و سهم داشته باشند.                         


  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392-0:0

    با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و آبادانی و پیشرفت قائم شهر.

    • پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392-0:0

      جناب دکتر قلی پور تلاش های شبانه روزی شما برای کاندیداهای مجلس در ذهن ما مانده است.ایا این دوستان در این مقطع حساس نامزدی شما در شورا ،از شما حمایت میکنند یا خرشان از پل مراد گذشته است.

      • اسفندیارپاسخ به این دیدگاه 10 2
        پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392-0:0

        حضور نخبگانی مثل شما تداعی کننده این شعر حضرت مولاناست که می فرماید :

        نوبت کهنه فروشان درگذشت

        نوفروشانیم و این بازار ماست

        دکتر حمایت نسل جوان شهر همواره همراه شماست تا موفقیت.

        • چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392-0:0

          تا چشم تنگی و منفعت و قدرت طلبی عده ای در راس مدیریت شهری وجود داره هرگز این شهر پیشرفتی نخواهد کرد..

          • یوزارسیفپاسخ به این دیدگاه 9 3
            سه شنبه 3 ارديبهشت 1392-0:0

            حضور شما در جمع داوطلبان شورا موجب دلگرمی است .امید که حضور ارزشمندتان قرین موفقیت برای شما ویالندگی شهرمان باشد

            • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

              قائم شهر امروز به مردان غیرسیاسی و غیر سیاست باز نیاز دارد.قائم شهر به مردان سازنده که خودساخته باشند نیاز دارد.مدرس دانشگاه

              • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

                آقای قلی بور خوش آمدید

                هرکس شایستگی ساختن خودش را دارد لیاقت ساختن شهر خودش را هم دارد.شما خود ساخته هستید......آرش

                • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

                  قائم شهر را شهر مظلوم، شهر بی صاحب، انبار آهن و آجر و سیمان باید نامید. قائم شهر که شهر نیست ، ویرانه است، ویرانه اش کردند. باید مردان علم و عمل به میدان بیایند و شهر را از نو بسازند . قائم شهر تن تب دار و زخمی از ستم بد گوهران دارد.


                  ©2013 APG.ir