تعداد بازدید: 3494

توصیه به دیگران 17

چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392-21:38

چهارمین همایش تخصصی تاریخ مجلس برگزار شد

چهارمین همایش تخصصی تاریخ مجلس با حضورجمعی از مسوولان فرهنگی و سیاسی کشور و استادان و شخصیت های علمی برگزار شد/هیات رییسه همایش را دکتر محمود کاشانی فرزند آیت الله کاشانی، دکتر زندیه مدیر گروه تاریخ دانشگاه تهران و لطف الله آجدانی-مورخ مازندرانی- بر عهده داشتند.


مازندنومه:چهارمین همایش تخصصی تاریخ مجلس با حضورجمعی از مسوولان فرهنگی و سیاسی کشور و استادان و شخصیت های علمی کشور و خارج از کشور در تاریخ 24 اردیبهشت در تالار مدرس موزه مجلس شوراي اسلامي (ساختمان مشروطه) برگزار شد.

 دراین همایش که به همت کتابخانه و موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و با همکاری دانشگاه تهران برپا شد،در دو پانل جمعی از استادان و صاحب نظران مسایل تاریخی و سیاسی کشور به سخنرانی پرداختند.

بر اساس این گزارش، هیات رییسه همایش را دکتر محمود کاشانی فرزند آیت الله کاشانی، دکتر زندیه مدیر گروه تاریخ دانشگاه تهران و لطف الله آجدانی -مورخ مازندرانی- بر عهده داشتند.

در چهارمین همایش تخصصی تاریخ مجلس که صدها تن از استادان و دانشگاهیان سراسر کشور حضور داشتند و سخنرانانی از ایران و اروپا به تحلیل تاریخ مجلس در تاریخ معاصر ایران پرداختند.

دکتر عباس سرافرازی از دانشگاه فردوسی مشهد،دکتر حبیب الله سعیدی نیا از دانشگاه خلیج فارس،عبدالرحمن حسنی فر از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشور،دکتر محمد حسن رجبی رییس کتابخانه مجلس شورای اسلامی، دکتر علی ططری رییس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و دکتر مجید تفرشی از دانشگاه لندن، از جمله سخنرانان این همایش بودند.

گفتنی است140 مقاله علمی درباره ادوار مختلف مجلس شورای ملی و ساختار و کارکرد پارلمان به این همایش رسید.


  • پنجشنبه 26 ارديبهشت 1392-0:0

    به جای گزارش لحظه به لحظه از جشنواره بهار نارنج و دعوای بین بابل و ساری و تقسیم استان و ...

    برید یه گزارش از همایش طبیب روحانی و عالم بزرگ مازندران تهیه کنید


    ©2013 APG.ir