تعداد بازدید: 2199

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 9 خرداد 1392-23:4

پيرفلک: تخریب کاندیداها،راه مناسبی برای جلب آرا نیست

فرماندار قايم شهر گفت:مردم هوشیار به عملکرد کاندیداها نوع برخورد این افراد را رصد می کنند و تخریب یک کاندیدا نمی تواند راه مناسبی برای جلب آرای مردمی باشد/حتی درصورت رای آوردن کاندیداهای متخلف، اعتبارنامه و صلاحیت آنها تایید نخواهد شد تا جدیت در کار نظارت بر تخلفات انتخاباتی برای کاندیداها محرز شود.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومي فرمانداري قائم شهر: فرماندار قايم شهر در جلسه توجیهی و آموزشی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر های قائم شهر و ارطه که در سالن شهرداری برگزار شد، گفت: احترام کاندیداها به یکدیگر، عدم تخریب کاندیداها، ارائه و معرفی توانمندی و برنامه ها از سوی کاندیداها و استفاده از تبلیغات مجاز در ایام تبلیغات از موارد قانونی است که بايد کاندیداها آن را در نظر بگیرند .

وی اظهارداشت: مردم هوشیار به عملکرد کاندیداها نوع برخورد این افراد را رصد می کنند و تخریب یک کاندیدا نمی تواند راه مناسبی برای جلب آرای مردمی باشد.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان قائمشهر با تاکید بر برخورد قانونی با کاندیداهای متخلف، اظهارداشت: تخلفات انتخاباتی که منجر به رای و محکومیت کاندیدایی شود بصورت جدی پیگیری می شود.

وی عنوان کرد: حتی درصورت رای آوردن کاندیداهای متخلف، اعتبارنامه و صلاحیت آنها تایید نخواهد شد تا جدیت در کار نظارت بر تخلفات انتخاباتی برای کاندیداها محرز شود.

پیرفلک از درنظرگرفتن ایستگاه تبلیغاتی برای کاندیداهای انتخابات آتی در قائم شهر خبرداد و گفت: این ایستگاه تبلیغاتی که از مسیر کارخانه نساجی شماره یک تا چهار راه ترک محله قائم شهر را شامل می شود به صورت یکسان در اختیار کاندیداها قرار می گیرد.

در ادامه جلسه حسين عشقي، دادستان و رييس ستاد پيشگيري از جرائم انتخابات شهرستان قائم شهر،عليرضا مسافر رييس هيئت بازرسي انتخابات و نقي جعفري عضو هيئت اجرايي ستاد انتخابات شهرستان مواردي از تخلفات انتخاباتي و آيين نامه هاي مهم انتخابات شوراهاي اسلامي را براي حضار بيان کرده، به پرسش هاي كانديداها پاسخ دادند.


  • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 1 0
    شنبه 11 خرداد 1392-0:0

    وقتي اسم انتخابات شوراي شهر مياد بي اختيار تنم ميلرزه . چون به جاي روي كارامدن يه سري افراد لايق دلسوز و متخصص، شده باندبازي.... به ذهنم مياد باز ميخوان كجاي تن اين استانو بكنن و كجا بندازن. آخه اين كه نشد شورا ...يعني اگرم خودشون ندونن ناخواسته و براحتي اسير باندبازي ميشن و از اونا تغذيه ميشن چون اينكاره نيستن. چند نفرشون پست هاي اجرايي نسبتا كلان داشتن البته غير از مدير مدرسه بودن!!!!!


    ©2013 APG.ir