تعداد بازدید: 3977

توصیه به دیگران 2

شنبه 11 خرداد 1392-19:48

قالیباف:باید حلقه بسته مدیریتی کشور را بشکنیم

گزارش+گزارش تصویری مازندنومه از حضور محمدباقر قالیباف در ساری


مازندنومه،کلثوم فلاحی:محمدباقر قالیباف-یکی از 8 نامزد احراز صلاحیت شده- عصر امروز بعد از حضور در گلزار شهدا و دیدار با آیت‌الله طبرسی، آیت‌الله نظری و آیت‌الله صدوقی، با تاخیر یک ساعته به مسجد جامع ساری آمد.

حامیان قالیباف از شهرهای مختلف مازندران در این مراسم حضور یافته بودند و پلاکاردهای در دست هواران او، بیانگر این موضوع بود.

پیش از حضور قالیباف در مسجد جامع، هواداران او به تمرین شعر و حرکاتی مانند در دست گرفتن شناسنامه و نشان دادن انگشت سبابه که باید در مقابل او انجام می‌دادند و همچنین تمرین شعار دادن، پرداختند.

حاضران شعارهایی از این قبیل سر می دادند:نسل علی اکبری،فدایی رهبری، نه تخریب نه اجحاف،سوابق قالیباف، حی‌علی خیرالعمل خوش آمدی مرد عمل و ... .

در ابتدای ورود قالیباف به مسجد جامع ساری، محمد دامادی-نماینده مردم ساری و میاندرود- جملاتی کوتاه، همانند زمانی که خود کاندیدای انتخابات مجلس بود،جاری کرد:«سلام بر مازندران و فقرش، سلام بر مازندران و نساجی‌اش، سلام بر مازندران و شهیدانش،می‌خواهیم چهارتا کلمه حرف بزنیم که قالیباف این حرف‌ها رو با خودش ببره کابینه...»

وی یا علی گویان جمعیت را به آرامش دعوت کرد و حاضران هم با او هم‌صدا شدند. دامادی سپس به قالیباف گفت: کشاورزی مازندران یارانه سبز می‌خواهد، کشاورزی و صنعت مازندران نیازمند حضور مقتدرانه و کارشناسی شما است.

*باید حلقه بسته و خسته مدیریتی کشور را بشکنیم

قالیباف در این میتینگ اظهار داشت: مردم مازندران به کار، تلاش و صبر شناخته شده‌اند.

 قالیباف در این سخنرانی 20 دقیقه ای چند قول به مردم مازندران داد؛او قول داد با حماسه سیاسی که مردم رقم می‌زنند، اگر توفیق خدمت پیدا کرد آن چنان حماسه اقتصادی با کمک مردم ایجاد کند که مانند حماسه دفاع مقدس در تاریخ کشور بدرخشد.

وی قول داد اگر فردی ظرفیت و توان داشت از ظرفیت‌های آن فرد استفاده کند و هم چنین قول داد تا 2 سال آینده روند جدید در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور را شاهد باشیم.

این نامزد انتخابات قول داد هرگز حقوق ملت را فراموش نکند.

قالیباف همچنین به نخستین تجربه مدیریتی خود بعد از دفاع مقدس در مازندران اشاره و از آن به شیرینی یاد کرد و ادامه داد: در این استان خودم را مدیون می‌دانم و هرجا کار کردم، نزدیک‌ترین همکاران من بچه‌های این سرزمین بودند.

 شاید قالیباف با گفتن این جمله می‌خواست به مازندرانی‌ها بگوید اگر به من رای دهید در کابینه برایتان صندلی کنار گذاشته‌ام.

وی خاطرنشان کرد: باید حلقه بسته و خسته مدیریتی کشور را بشکنیم و خون جدیدی بر پیکره مدیریت تزریق کنیم.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: پشت سر من نه قدرت بود، نه ثروت؛ روستازاده بودم و هیچ پشتوانه‌ای نداشتم، انقلاب و اسلام به من کمک کرد که در چنین جایی ایستادم و این ظرفیت را در اختیار جوانان هم قرار می‌دهم.

 وی مازندران را مانده از کشاورزی و رانده از صنعت دانست و گفت: کشاورزی و صنعت در راه کشاورزی را در مازندران در اولویت قرار می‌دهم.

 اگرچه برای استقبال از قالیباف جمعیت بیشتری نسبت به سایر کاندیداهایی که تاکنون به مازندران سفر کردند، آمده بودند اما نمی‌دانیم سایت نزدیک به قالیباف که در گزارش خود به استقبال بیش از 10 هزار نفری اشاره کرده بود، جمعیت 10هزار نفری را در کجای مسجد جامع جای داده بود! اگر خوشبینانه هم نگاه کنیم مسجد جامع ساری گنجایش پنج‌هزار نفر را هم ندارد.

*رفیق همت آمد

عکس های بیشتری از میتینگ محمدباقر قالیباف در ساری

عکس از:مصطفی کاظمی شهابی


  • پنجشنبه 16 خرداد 1392-0:0

    سیمین خانم شما هنو محمد دامادی رو نشناختی محمد دامادی هزاران فدایی داره.عبوری هم خوبه ولی داش محمد ما عسله

    • دوشنبه 13 خرداد 1392-0:0

      زن همت و برادر همت چه ربطی به خود همت دارند.باید دید الان هم همتی هستند؟

      • دوشنبه 13 خرداد 1392-0:0

        چقدر میشه واسه شما افسوس خورد؟نمیدونم.واسه خودم متاسفم که همشهری آدمهایی مثل شما هستم که به قالیباف همچین حرفهایی رو میزنین.واقعا که.

        عشق است دکتر قالیباف.رای ما فقط فقط قالیباف.قالیباف قالیباف.

        • يکشنبه 12 خرداد 1392-0:0

          می دونید در راهپیمایی سکوت 25 خرداد 88 در اعتراض به خس و خاشاک خواندن مردم توسط جریان اصولگرا وحامیان دیروز احمدی نژاد و مخالفان امروزش که بنا به گفته سردار قالیباف بیش از 3 میلیوننفر در تهران از میدان امام حسین تا میدان آزادی بودند همسر شهید همت ضربه باتوم خورد می دونید همسر و فرزند شهید همت و باکری از دعوتکنندگان خاتمی و هاشمی برای حضور در صحنه و نجات انقلاب شدند.

          کمی نجابت خوب است تا اینهمه از شهدا سو استفاده نکنیم. آقای قالیباف یا هماناحمدی نژاد سوم چون احمدی نژاد دوم جلیلی است

          • يکشنبه 12 خرداد 1392-0:0

            دامادی دوره بعد رای نمیاره چون بعد اینکه نماینده شد خیلی .......... آقای دامادی رقیب سرسخت شما عبوری در راه است

            • يکشنبه 12 خرداد 1392-0:0

              شعار رییس ملت ما رفیق همت ما خیلی جالب است.

              می دانید زن و بچه همت مواضعشان چیست؟ چرا اینهمه سو استفاده می کنید.

              ملت مسوول اجرایی کشور را انتخاب می کنند نه رییس. قرار نیست ارباب انتخاب شود. مردم به خدمتگزار و نوکر احتیاج دارند نه رییس و ارباب

              • يکشنبه 12 خرداد 1392-0:0

                آقای قالیباف به عنوان مئیر پروژه در شهرداری تهران خوب عمل کرد ولی مسئله اشتغال تورم سیاست خارجی فرهنگ و آزادی احزاب و مطبوعات و مسائل زنان و جوانان پروژه شهری نیست که با یک پیمانکار از دوستان و یا نهادی خاص کار را پیش ببریم.

                آقای قالیباف از نبود حزب می گوید و از لزوم آن نمی گوید اگر می گوید سوال این است که چرا در این هشت سال از شهرداری به عنوان حزب همراه خودت استفاده کردی و حاضر نشدی یک تشکیلات ایجاد کنی و افرادت را در آنجا سازماندهی کنی و مواضع شفاف بگیری؟

                آقای قالیباف شهامت این موضوع را ندارد که به عنوان یک اصولگرا از وضعیت هشت سال گذشته عذرخواهی کند.

                آقای قالیباف شما نه برنامه ای دارید نه حرفی تازه . توفیق شما در شهرداری قابل تقدیر است آیا دیگران هم به اندازه شما حمایت می شدند نمی شد این توفیقات را کسب کرد؟

                واقعا کسانی که به قالیباف رای می دهند دل به دریا می زنند و نمی دانند چه اتفاقاتی می افتد.

                • يکشنبه 12 خرداد 1392-0:0

                  قاليباف، احمدي نژاد ثاني

                  • میاندرودپاسخ به این دیدگاه 2 14
                    يکشنبه 12 خرداد 1392-0:0

                    میاندرود یک کلام . قالیباف والسلام


                    ©2013 APG.ir