تعداد بازدید: 7839

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 15 خرداد 1392-7:21

ای دست های پرتوان!

عکاسی با موبایل/گزارش تصویری متفاوت مازندنومه از شیوه های تقلب دانشجوها در جلسه امتحان!


مازندنومه،مصطفی کاظمی شهابی:عکس هایی را که در ادامه تماشا خواهید کرد با موبایل گرفتم و مجموعه ای است که خودم آن را"دست های پرتوان" نامگذاری کرده ام و البته همراه با رضایت کامل دانشجویان تهیه شده است.

شاید شما هم مثل خودم، با تماشای عکس ها و خواندن تیتر گزارش به یاد کارتون معروف"کارآگاه گجت"افتادید و جمله معروف او که می گفت:" ای دست های پر توان،برس به داد این ناتوان!"

تصاویر مربوط است به شیوه های نوشتن تقلب در جلسه آزمون!نام دانشگاه را(نقطه چین...)می گذارم،هر نامی که خودتان دوست داشتید جای نقطه چین بگذارید!


  • دوشنبه 20 خرداد 1392-0:0

    به نظرم ایرادی نداره . نشان از بی سوادی یا ... نیست. شاید مطلبی خاص یا مورد نظر دانشجو احیانا" یا به کل جناستی با سلولهای خاکستری فرد نداره و فرد مورد نظر مجبور به استفاده از زور یا تقلب میشه!!

    • يکشنبه 19 خرداد 1392-0:0

      برادرکاظمی نمیگی یه استاد ببینی چارتا چشم قرض میگیره باید بریم دنبال روش جدید پیدا کردن دهَ برادر من نکن اینکارا رو؛سوادکوهی کیجا یکی از رسوم قدیمی سوادکوه از دوران تاسیس مکتب خونه تقلب کردن هستش

      • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 1 2
        شنبه 18 خرداد 1392-0:0

        مي ريم دانشگاه كه درس بخونيم پس چرا نمي خونيم اينم مثل بقيه كاراست ادا. هيچ وقت نه تقلب كردم و نه تقلب دادم مثل دروغ گفتن به شخصيتم برميخوره. حتي از ديدنشون هم خوشم نمياد. خيلي تند بود نه

        • پنجشنبه 16 خرداد 1392-0:0



          اي بابا...اينا كه بچه هاي رشته... مركز ... خودمون هستند...!!!!

          • چهارشنبه 15 خرداد 1392-0:0

            سلام

            این عکس ها رو توی پارک گرفتی؟

            • چهارشنبه 15 خرداد 1392-0:0

              بخدا این موارد خلاقیت و تفکر و شهامت میخواهد که هر کس ندارد!!


              ©2013 APG.ir