تعداد بازدید: 2162

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 16 خرداد 1392-16:4

دامادی:به کارنامه و برنامه رای می‌دهم

نماینده ساری و میاندرود در مجلس گفت:فقر و بی‌کاری مسئله کمی نیست و به راحتی نمی‌توان از کنار گرانی گذشت/قوه تشخیص مردم بالاتر از این است که به آنها بگویند چه کسی را انتخاب کنند. +عکس


مازندنومه،کلثوم فلاحی:محمد دامادی در نخستین سالگرد آغاز به‌کار مجلس نهم، عصر پنج شنبه در مسجد شکوهی ساری سخنرانی کرد و به بیان عملکرد یک‌ساله پرداخت.

 وی در سه بخش عملکرد یک‌ساله، انتخابات شوراها و انتخابات ریاست‌جمهوری صحبت کرد.

 دامادی مسکن مهر را از نقاط قوت بی کیفیت دولت دانست و گفت: البته سایر خدمات دولت را زیرپا نمی‌گذاریم.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت بیمار، اقتصاد، فرهنگ، ورزش و همه حوزه‌ها بیمار می‌شود، تصریح کرد: فقر و بی‌کاری مسئله کمی نیست و به راحتی نمی‌توان از کنار گرانی گذشت.

 دامادی با بیان اینکه درست انتخاب کنیم و تصمیم بگیریم، ادامه داد: من به کارنامه و برنامه رای می‌دهم.

دامادی خاطرنشان کرد:" اینکه این اصلاح‌طلب و آن اصولگرا است را بگذاریم کنار، درگیری‌های جریانی را بگذاریم کنار، چه فرقی می‌کند کسی که می‌خواهد خدمت کند کدام جریان سیاسی را دنبال کند، وقتی که ثبات اقتصادی وجود ندارد."

وی گفت: هفته مهمی را پیش‌رو داریم و من به عنوان عضو سابق شورا عرض می‌کنم همه کسانی که در عرصه شورا آمدند، قصد خدمت دارند.

دامادی تصریح کرد: بر اساس تحقیقاتی که دارید و بر اساس تبلیغات افراد، قضاوت کنید که کدام‌یک برای مدیریت شهری آمادگی دارد.

وی افزود: قوه تشخیص مردم بالاتر از این است که به آنها بگویند چه کسی را انتخاب کنند.

دامادی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت گردشگری و تاکید بر ایجاد وزارتخانه گردشگری، اظهار داشت:"خسته شدیم از بس فریاد زدیم وضعیت سواحل و جنگل مازندران چه می‌شود، هی از مشکلات گذشتیم، باید اقدام عملی کنیم، کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من، هیچ‌کس به داد ما نمی‌رسد اگر خودمان به داد خودمان نرسیم."

 وی تصریح کرد: جاده ساحلی را امسال در بودجه لحاظ کردیم.

دامادی با اشاره به لزوم آمایش سرزمین و استفاده از طرح‌های کارشناسی، گفت: دولت در برابر به به و چه چه و سکوت عده‌ای سازمان مدیریت را منحل کرد و ما از دولت بعدی می‌خواهیم این سازمان را احیا کند.

وی با بیان اینکه چرا 2 روز قبل مردم در ترافیک شیرگاه و زیرآب 10 ساعت ماندند، ادامه داد: این چراها را باید به ما پاسخ دهند.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از نامزدهای نزدیک به این نماینده ساری و نیز شهردار سابق مرکز استان حضور داشتند.


  • مـــــعجزه خامــــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 20 خرداد 1392-0:0

    ســـلام

    الله اعلم

    • جمعه 17 خرداد 1392-0:0

      فقر و بی‌کاری مسئله کمی نیست و به راحتی نمی‌توان از کنار گرانی گذشت.

      در رابطه با چند کودکی که در دبستان سوختند، سخنانتان را فراموش نمی کنیم!...

      • جمعه 17 خرداد 1392-0:0

        خدا رو شکر یکی اومد گزارش کاراشو داد.ممنونیم و چیز جالب برای من این بود که شما در این مراسم از عبوری حمایت کردی با اینکه او دایما پشت سرت حرف میزنه درود بر فرزند عزت مازندران

        • جمعه 17 خرداد 1392-0:0

          كارنامه شما مناسب نيست به فكر مردم باش


          ©2013 APG.ir