تعداد بازدید: 1921

توصیه به دیگران 1

شنبه 18 خرداد 1392-12:29

ابراهیمی:شور و نشاط انتخاباتی در استان شکل گرفته است

رييس ستاد انتخابات استان گفت:حضور پرشور مردم در انتخابات، بارزترین مصداق حماسه سیاسی است /نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و حامیان آنها، با تأسی از فرمایشات امام راحل و رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبري، قانون و منافع ملی را سر لوحه فعالیت های انتخاباتی خود قرار دهند. 


 مازندنومه:معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: تاریخ نشان می دهد که مردم شریف مازندران هیچگاه ارزشها و آرمانهای انقلاب را تنها نگذاشته اند و امروز نیز با حضوری حماسی، نگاه دنیا را متوجه یک حضور حماسي خیره کننده و ولایی خواهند کرد.

هادی ابراهيمي حضور مردم در صحنه هاي انقلاب به ويژه شرکت پر شور در انتخابات را بارزترين مصداق حماسه سياسي دانست و افزود:اکنون که دشمنان قسم خورده ملت و انقلاب اسلامی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات و وارد آوردن فشار بیشتر به نظام الهی ایران تمام توان و نیروهای خود را متحد کرده اند بر یکایک افراد جامعه واجب است تا برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط همه توان و استعداد خود را به كار گيرند.

وي با بیان اینکه هر چه به 24 خرداد ماه نزدیک می شویم، شور و شوق انتخاباتی در کشور بیشتر می شود، گفت: در روزهای اخیر با برگزاری مناظره های انتخاباتی، فضای کشور بیشتر انتخاباتی شده و مردم نیز در جستجوی نامزد اصلح انتخابات هستند.

این مسئول با اشاره به آغاز زمان رسمي تبليغات كانديداهاي شوراي اسلامي شهر و روستا ، بيان داشت: شور و نشاط انتخاباتی در جای جای استان شکل گرفته است و مردم با اطلاعاتی که از رسانه ها به ويژه رسانه ملي و حضور در ستادها و همايش ها کسب می‌کنند خود را برای انتخاب نامزد اصلح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا آماده خواهند کرد.

 ابراهيمي گفت: خوب است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و حامیان آنها، با تأسی از فرمایش های امام راحل و رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبري، قانون و منافع ملی را سر لوحه فعالیت های انتخاباتی خود قرار دهند و هدف از شرکت در انتخابات را در راستاي خدمتی بیشتر تلقی کنند.

رييس ستاد انتخابات استان تصريح كرد: آحاد جامعه خصوصاً جوانان نقش جدی در فضای انتخاباتی دارند و این موضوع باعث شور و هیجان مضاعف انتخاباتی در شهرها شده است.

ابراهيمي با بيان اينكه اذهان مردم به خوبي درگیر انتخابات شده است، تصريح كرد: با توجه به شور و شعور بسیار بالای مردم،‌ حضور شکوهمند در صحنه انتخابات 24 خرداد و رقم خوردن برگ زرين ديگري در تاريخ انقلاب، قطعي ست.

وي افزود: تدارك لازم براي تبليغات معقول و منطقي كانديداها در شهرها و روستاها ديده شده و خوشبختانه طبق آخرين اخبار، شور و نشاط مطلوب انتخاباتي در شهرها در كنار رعايت قانون شكل گرفته است.

*سایت استانداری مازندران


  • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 19 خرداد 1392-0:0

    به نظرم بيشتر شور انتخاباتي به انتخابات شوراي شهر برمي گردد كه اون هم بيشتر خود كانديداها شور دارند.كامنت - مثلا با اين ادبيات ميخواي بگي با اقاي ابراهيمي داداش شدي و نداري. به نظرم اصلا برازنده نيست هر ادبياتي جايي داره. حالا يه عده به شما اجازه ميدن، منظورهاي كلاني دارن و موقته شما جو گير نشيد براي همه تعميم نديد عزيز من. درست نيست

    • شنبه 18 خرداد 1392-0:0

      به نام خدا



      شاد باش اي شهر ساري كز فروغ علم و دانش بينمت چشم و چراغ كشور مازندراني

      شهروندان عزيز ساروي



      با سلام

      در آستانه انتخابات شوراي شهر هستيم. ما به حكم وظيفه در انتخابات شركت مي كنيم، و براي شهر ساري به عزيزاني رأي مي دهيم كه:

      1- خانواده اش را بشناسيم.

      2- برنامه ي عملي و قابل اجراء براي توسعه و آباداني شهر ساري داشته باشند.

      3- سابقه ي مديريت او را در زمينه ي مربوط به امور اجتماعي بررسي مي كنيم.

      4- سوابق اداري و اجتماعي او را مطالعه مي كنيم.

      5- به افرادي كه با فرهنگ و ادب و هنر آشنا باشند رأي مي دهيم.

      6- به عزيزاني رأي مي دهيم كه نارسائيها ي امروز و ديروز و رفع آنرا براي فرداي ساري بشناسند.

      7- ما به كانديداهائي رأي مي دهيم كه به آزاد سازي پادگان، به ساخت موزه بزرگ منطقه اي، به ساختن فرهنگسرا ها، به كتابخانه ، به ورزشگاه ، به پارك ، شهر بازي، به مشكل ترافيك، به مشكل زباله، فضاي سبز، به آلودگي هوا، به معماري شهر، حفظ بناهاي تاريخي و ثبت ملّي شده، به گردشگري فرهنگي، به آرامش و آسايش مردم شهر، به زيبا سازي حاشيه تجن از پل آهن تا پل كمربندي بعنوان يك پديده بزرگ گردشگري، به پارك بزرگ جنگلي كوهستاني شهيد نوبخت و به مبلمان شهري در يك شهر سالم توجه و نگاه عالمانه و با برنامه داشته باشد.

      ما به انسانهاي ديندار، امين، ولايتمدار، خدمتگزار، و مسووليت پذير، كه از شهر ما كه خانه ي ماست صيانت كنند رأي مي دهيم. ما نگران پاسخگوئي به شهدايمان هم هستيم كه نگران و دلواپس حُرمت ما هستند.



      انجمن فرزندان ساري

      19/3/92

      • شنبه 18 خرداد 1392-0:0

        اقا هادي مخلصيم


        ©2013 APG.ir