تعداد بازدید: 2890

توصیه به دیگران 21

يکشنبه 19 خرداد 1392-22:42

پیام تلفنی روحانی به آملی ها/ما پیروزیم

حسن روحانی در پیام تلفنی به مردم آمل گفت: قدمهای شما را گرامی می دارم. به شما قول می دهم که در اولین فرصت خدمت شما برسم و در محضر شما باشم تا بتوانم با مردم غیور و بزرگ آمل از نزدیک صحبت کنم.


مازندنومه:در پی سفر دکتر حسن روحانی به مازندران و در حالی که مطابق برنامه قبلی و اعلام شده،روز یکشنبه 19 خرداد،ساعت 4 بعدازظهر،برای سفر او به آمل در نظر گرفته شده بود،به گفته لطف الله آجدانی،مسوول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان آمل،ساعت دو نیم بعد از ظهر دوشنبه روحانی طی صحبت تلفنی با مسوول ستاد خود در آمل،ضمن تشکر و عذرخواهی از مردم این شهر،لغو سفر خود را اعلام کرد.

به رغم تلاش فوری و گسترده ستاد انتخاباتی دکتر روحانی برای اطلاع رسانی لغو سفر دکتر روحانی به آمل،صدها نفر از حامیان دکتر روحانی در میدان هزارسنگر آمل اجتماع کرده و حمایت خود را از این نامزد ریاست جمهوری اعلام کردند.

در حالی که مردم حاضر در این اجتماع به رغم  تاکید مسوولان ستاد روحانی در آمل  از لغو سفر او مطلع شدند،همچنان خواستار دیدار با دکتر روحانی بودند.

هم زمان با پخش موسیقی و آهنگ و سرودی که از سوی هنرمندان ستاد جوانان دکتر روحانی در آمل  برای دکتر روحانی تهیه و تنظیم شده  بود،با تلاش مسوولان ستاد برای ارتباط تلفنی مستقیم با دکتر روحانی ، این کاندیدای ریاست جمهوری با تلفن و در حالی که صدایش از باندهای صوتی مستقر در محل اجتماع مردم پخش می شد برای تشکر از مردم آمل و حامیانش،با آنان سخن گفت.

 متن پیام و سخن دکتر روحانی برای مردم آمل چنین است :

"سلام بر مردم عزیز آمل.سلام بر شهر هزار سنگر.دست همه شما را از راه دور می بوسم.آرزویم این بودکه در خدمت و در میان شما بودم،اما متاسفانه تراکم برنامه ها و استقبال مردم عزیز و شهید پرور مازندران مانع دیدار شما شد.

 با همه وجود از شما تشکر می کنم. قدمهای شما را گرامی می دارم. به شما قول می دهم که در اولین فرصت خدمت شما برسم و در محضر شما باشم تا بتوانم با مردم غیور و بزرگ آمل از نزدیک صحبت کنم.

سلام بر مردم  عزیز آمل.سلام بر مازندران.سلام بر ایران.سلام به تدبیر و امید. سلام به روز 24 خرداد. ما پیروزیم،ما پیروزیم،ما پبروزیم."


  • برج ساعتپاسخ به این دیدگاه 10 4
    دوشنبه 20 خرداد 1392-0:0

    زنده باد روحانی درود بر هاشمی سلام بر خاتمی مرگ بر ضد ولایت فقیه


    ©2013 APG.ir