تعداد بازدید: 3540

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 20 خرداد 1392-19:33

قدردانی ستاد روحانی از مردم/گمانه زنی ها،جنگ روانی است

 سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران گفت:صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با بررسی احراز صلاحیت مجدد حسن روحانی صرفا نوعی جنگ روانی تلقی می‌شود و این کار از لحاظ قانونی، انجام شدنی نیست/ برخی از کاندیداهای شورای شهر با چاپ کردن عکس خود در کنار عکس روحانی، قصد بهره‌برداری از جایگاه این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب آرا به نفع خود دارند.


مازندنومه: سخنگوی ستاد حسن روحانی از حضور حماسی مردم در استقبال مازندران از این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی کرد.

دکتر محمد محمدطاهری اظهار داشت: ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران از حضور حماسی مردم استان به ویژه مردم شهر ساری در استقبال از این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، نهایت قدردانی و تشکر را دارد.

 وی ادامه داد: از اینکه مردم استان با وجود تاخیر در برنامه حسن روحانی، در مسجد جامع حضور یافته و این محل را ترک نکردند و تا زمان آمدن این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری به محل سخنرانی، منتظر ماندند، بسیار سپاسگزاریم.

 سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران خاطرنشان کرد: بابت تاخیر به وجود آمده در برنامه سخنرانی حسن روحانی، صمیمانه از مردم پوزش می‌طلبیم.

محمدطاهری اظهار داشت: صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با بررسی احراز صلاحیت مجدد حسن روحانی صرفا نوعی جنگ روانی تلقی می‌شود و این کار از لحاظ قانونی، انجام شدنی نیست.

 وی همچنین در تذکر به برخی کاندیداهای شورای شهر تصریح کرد: برخی از کاندیداهای شورای شهر با چاپ کردن عکس خود در کنار عکس روحانی، قصد بهره‌برداری از جایگاه این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب آرا به نفع خود دارند.

سخنگوی ستاد حسن روحانی در مازندران ادامه داد: ضمن اعلام تذکر به این افراد، اعلام می‌کنیم حسن روحانی از هیچ یک از نامزدهای انتخابات شورای شهر، حمایت نکرده است.

 محمدطاهری خاطرنشان کرد: اقدام این افراد در راستای سوء استفاده از نام حسن روحانی، از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود. ‌

*حضورتان مایه مباهات و غرور بود

ستاد اصلاح‌طلبان حامی روحانی در مازندران، در پی حضور گسترده و بی نظیر مردم در مراسم سخنرانی حسن روحانی در مسجد جامع ساری بیانیه صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

  من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

مردم شریف مازندران به ویژه شهروندان عزیز ساروی با اهدای صمیمانه‌ترین سلام‌ها حضور حماسی شما در مراسم استقبال از دکتر حسن روحانی در مسجد جامع مرکز استان که ان شاء الله مقدمه‌ای خواهد بود بر خلق حماسه 24 خرداد، مایه مباهات و غرور بود.

حضوری که بیش از هرچیز از بغض انبار شده در طی سال‌های اخیر خبر می‌داد، سال‌هایی که در آن عزت ایران اسلامی بارها تا مرز تهدید رفته است و ملت اعتباری را که پس از پیروزی پر شکوه انقلاب با پرداخت هزینه‌های متعدد نظیر خون شهدا، به دست آورده در معرض خطر می‌دیدند.

 آنچه در عصر و شامگاه روز یکشنبه در ساری رقم خورده، نیازمند تعریفی جدید از شور و شعور، هوشیاری، آگاهی و ایمان بود، ایمانی که تزلزلی در عزم آن نیست و شعوری که تردیدی به آن راه نمی‌یابد. آنچه خلق کرده‌اید مرزها را در نوردیده و امید ها بارور کرده و روحی تازه در کالبد روزگارمان دمیده است .

 برخود لازم می‌دانیم به پاس ادب، مراتب سپاس و تشکر خود را از تمامی کسانی که آمدند و ساعت‌ها منتظر ماندند و آنها که به هر دلیلی از آمدن بازماندند اما قلبشان در کنار ما بود اعلام داریم .

 بی‌تردید رسالتی که این روزها روی شانه‌های ما سنگینی می‌کند نیازمند به هدف رسیدن است. ما مثل همیشه همچون سربازی وفادار به آرمان‌های انقلاب، برای ایفای نقش سرنوشت‌ساز در تغییر وضع موجود، فقط صندوق‌های رای را راهی برای نیل به مطالباتمان قلمداد می‌کنیم و به همین منظور روز جمعه همنوا خواهیم شد، نوایی به رنگ امید.

 این امید تنها با تداوم حضورمان زنده می‌ماند.

 ستاد اصلاح‌طلبان حامی دکتر روحانی _ مازندران.

 گفتنی است مجید حسین‌زادگان به عنوان رئیس ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی در مازندران منصوب شد.



    ©2013 APG.ir