تعداد بازدید: 2560

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 22 خرداد 1392-9:9

انتخابات تراز ایران را ارتقا می دهد

بیانیه های جامعه وعاظ و خطبا و مجمع نمایندگان مازندران برای حضور حماسی در انتخابات/شرایط خطیر داخلی و بین المللی کشور عزیزمان ایجاب می کند همه ی سلایق وفادار به نظام و قانون اساسی با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری از همبستگی ملی را به نمایش بگذارند.


مازندنومه:جمعیت وعاظ و خطبای مرکز مازندران در آستانه برگزاری انتخابات 24 خرداد بیانیه صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران، حماسه بی‌بدیل تاریخ معاصر است که توانست حاکمیت نوینی را بر اساس ارزش‌های دینی و هم‌خوانی با تکامل دستاوردهای بشری، در پی یک انقلاب مردمی در ادبیات سیاسی عالم ماندگار کند.

شاخص‌ترین نماد مستمر و زیبای آن، برگزاری متعدد نظرخواهی ملی و انتخابات سراسری در موضوعات کلان و روزمه زندگانی ایرانیان است که بنا بر تعبیر بلند مقام معظم رهبری تضمین کننده امنیت، صلابت، استقلال و استواری قدم ملت ایران است که این روزها با اراده رهبر و ملت، حماسه جدیدی به نام انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌زمان با نظرخواهی شوراهای اسلامی شهر و روستا، رقم خواهند خورد و برگ زرینی بر کتاب تاریخ حماسه ایران افزوده خواهد شد.

 جامعه وعاظ و خطبای مرکز مازندران که با تایید علمای کبار استان، تاسیس شده است اعلام می‌دارد همراه با همه اقشار در این مسیر هم‌قدم بوده و از تلاش برگزارکنندگان این حماسه سپاسگزار است و همگان را برای مشارکتی سرنوشت ساز که تضمین کننده‌ی منافع ملی است، دعوت می‌کند.

*انتخابات تراز ایران را ارتقا می دهد

 مجمع نمایندگان استان مازندران هم برای حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد 1392بیانیه صادر کرد.در این بیانیه چنین آمده:

ماه خرداد برای ملت ایران ماه تجلی حماسه های بزرگ می باشد بویژه اینکه در اندیشه مقام معظم رهبری امسال سال حماسه سازی سیاسی است.

انتخابات نمادی از فضايل ملت است. ملتي كه همواره در راه آرمان هاي انقلاب اسلامي جانفشاني كرده اند و در اين راه سختي ها كشيده اند. ملتي كه براي رسيدن به آرمان هاي خميني کبیر(ره) از هيچ تلاشي فروگذاري نكرده اند و براي حفظ انقلاب اسلامي در ركاب رهبری عزیز با صلابت و استقامت خود شجاعانه ايستاده اند.

با الطاف الهی و دعای خیر امام عصر (اروحنا فداه) ملت انقلابی ایران اسلامی بار دیگر در شورانگیزترین حماسه ملی مشارکت متعهدانه خواهد یافت و دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اجابت می نماید.

انتخابات مظهر مردمسالاری دینی و شکر نعمت جمهوریت نظام است. لذا هر چه حضور ملت انقلابی باشکوه تر و منسجم تر باشد پایه های نظام اسلامی دوام و استحکام بیشتری می یابد.

شرایط خطیر داخلی و بین المللی کشور عزیزمان ایجاب می کند همه ی سلایق وفادار به نظام و قانون اساسی با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری از همبستگی ملی را به نمایش بگذارند.

 بی شک حضور تاریخی ملت ایران در انتخابات پشت استکبار را می لرزاند و تراز ملت ایران را در عرصه های بین المللی ارتقا می دهد.

نمایندگان مردم شریف استان مازندران در مجلس شورای اسلامی رجاء واثق دارند که مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان شهید پرور مازندران با حضور حداکثری در انتخابات نصاب جدیدی از مشارکت و حماسه سیاسی را در کشور به ثبت می رسانند.

مجمع نمایندگان مازندران ضمن احترام به انتخاب ملت در 24 خرداد 92 با رئیس جمهور منتخب مردم برای توسعه و تعالی کشور و پیشرفت استان مازندران همکاری خواهند داشت.



    ©2013 APG.ir