تعداد بازدید: 3572

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 27 خرداد 1392-8:29

صحنه ي گوياي حقيقت ها

ماحصل انتخابات موكد اين نظريه مهم بوده كه برخي شخصيت هاي مظلوم سالهاي اخير از جمله آيت الله هاشمي با تداوم حضور و همراهي با آرمان هاي انقلاب و مردم از شانيت و مكانت شريف و اثر گذاري در اذهان جامعه برخوردارند و اين مهم انكار ناپذير است و صحنه انتخاب صحنه ي گوياي اين حقيقت بود.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،سعيد ميرزاپور: انتخابات رييس جمهوري اخير به يقين تصويري از روح اميد و ميل به بالندگي عمومي را در كشورمان به ناظران منصف  نشان داد و بيانگر اين امر مهم بود كه جمهوري اسلامي و گفتمان اصيل انقلاب و نظام اسلامي وجه غالب همايش سياسي اخير بود.

چه از جهت حضوري قابل توجه و فراتر از ميانه هاي متعارف جهاني در مقوله انتخابات و چه از اين بابت مهم كه نظام اسلامي وانقلابي عزيزمان با تاكيد بر پاسباني از آرا مردم صبور- كه به تعبير رهبري فرزانه به مانند "حق الناس" شمرده مي شود- ظرفيت حضور انديشه ها و گرايش هاي مختلف درعرصه هاي مديريتي در كشور را با فرصتي دگر باره براي شور آفريني همراه با شعور فراهم كرد.

طي اين رخداد شايسته و اميد آفرين قاطبه آحاد ملت بي مانند از گروه ها و گزاره هاي مختلف انديشه اي و عقيدتي در ذيل نقش بلند "ايران" به عرصه تعيين سرنوشت وارد شدند و براي آتيه ايران با حساسيت و عصبيت مثال زدني تصميم گرفتند.


در وراي موفقيت هاي عمومي حاصل شده  پس از دوره هشت ساله مديريتي اخير و تبعات زيان باري كه به عرصه هاي مختلف مديريتي و اعتماد عمومي در كشورمان وارد شده فرصت پيش روي بيش از همه مي بايست معطوف به اين امر خطير قرار گيرد تا تعبير حيات بخش "وحدت كلمه " و "انسجام ملي" با عقلانيت به عرصه ي جامعه بازگردد.

انسجام ملي زنگار هاي ساختگي بر خدمت گزاران و فرزندان ايران و انقلاب را مي زدايد و اميد بخش آينده ايران بزرگ خواهد شد.

اتفاق عمومي تلاش همگاني در جهت برون رفت از آسيب هايي است كه به مردم عزيزمان واردشده و طبيعي است نگرش مردم در انتخاب انجام گرفته با اين رويكرد بوده است.


در سايه انسجام  وحدت آفرين است كه سرمايه هاي كشور در مسير درست پيشبرد اهداف قرار مي گيرد تا به واسطه برخي جزم انديشي ها فرصت هاي ارزشمند به تهديد تبديل نشود.

امروز بيش از هميشه دشمنان در عرصه هاي مختلف در كمين تهديد و آسيب به اهداف و آرمان هاي اصيل و خواسته هاي اين ملت شريف نشسته اند و اين مهم دغدغه اي موهومي و ساخته ذهن خيال انديش نيست.


تدبير مهم حفظ گفتمان منطقي در ميان متوليان و هواخواهان جريان "تدبير  و اميد " است تا فرصت ارزشمند خدمت كه از سوي ملت به آنها واگذار شده به صحنه ي سياست ورزي هاي كاذب و تنش آفرين تبديل نشود و در مسيري تصوير شده از اعتدال و عقلانيت اصلاح خط مديريتي در كشور انجام گيرد.


گفتار عقلانيت و اميد مي بايست بر مبناي بانگ و فرياد بلند آشتي دوستي خدمت و كار قرار گيرد تا منازعاتي كه مردم و جامعه ي خردمندان از آن خاطرات خوبي در اذهان شان ندارند فرصت برجستگي دگرباره پيدا نكند.

البته همت والا در جهت احقاق برخي حقوق اساسي و مصرح مغفول و معطل شده مردم عزيز نيز از اهم برنامه هايي است كه با در خواست عمومي مردم در انتخابات مطالبه جدي و قطعي تلقي مي شود.

به هر روي ماحصل انتخابات موكد اين نظريه مهم نيز بوده كه برخي شخصيت هاي مظلوم سال هاي اخير از جمله آيت الله هاشمي با تداوم حضور و همراهي با آرمان هاي انقلاب و مردم از شانيت و مكانت شريف و اثر گذاري در اذهان جامعه برخوردارند و اين مهم انكار ناپذير است و صحنه انتخاب صحنه ي گوياي اين حقيقت بود.

اميد آن داريم جناب حجت الاسلام دكتر روحاني كه خوشبختانه بر عقلانيت و اعتدال علوي و پاسداري از حقوق اساسي ملت تاكيد دارند با همت بلند و جهد شايسته خود فضاي اتفاق  اتحاد  دوستي و "انسجام ملي " را با پشتوانه هاي مهم تجربي و اتكال به وجوه ارزشمند حوزوي –كه از اعتبار افتخار آميز مردمي برخوردار شده – و دانشگاهي در عرصه هاي عمومي ايران عزيز موجب شود.


  • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

    جناب "مردم"، آقای میرزاپور باید خوشبخت باشند که دوستانی مثل شما دارند که 10 سال تمام ایشان را زیر نظر دارید. آقا سعید در همه ی صحنه ها حضور داره. یه روز توی سازمان ملی جوانان خدمت می کرد از اونجا رفت توی جبهه مشارکت. بعدش رفت توی تیم قالیباف(البته به همراه یکی از دوستای ورزشی نویس خودشون!) . بعدش همف توی سایت طرفدارهای محسن رضایی... به ایشون به خاطر این همه تعامل و همکاری تبریک میگم

    • پنجشنبه 30 خرداد 1392-0:0

      کسانی که اینطور خصمانه برای جوسازی دروغ میسازند و سعی میکنند با تهمت چهرۀ افرادی مثل آقای میرزاپور رو خدشه دار کنند، کاملا شناخته شده هستند.

      این ها همانهایی اند که یک رییس جمهور رو بعد از 8سال خدمت جاسوس میخوانند، برای فریب مردم به یک رییس جمهور دیگر بعد 30سال خدمت به نظام تهمت ها میزنند، و ...

      همۀ شیر ها رو به قفس میفرستن تا خودشون مثل گرگ هرطور خواستن مردم رو بدرن!

      من 10ساله که این میرزاپور رو زیر نظر دارم هیچ وقت باهاش همفکر نبودم اما کاملا آگاهم که این تهمت های مضحک هرگز در موردشون صادق نبوده و اون کافر همه را به کیش خود پنداشته.

      • چهارشنبه 29 خرداد 1392-0:0

        به تعبير سيد حسن خميني فضاي وب فضاي مودبانه اي نيست.چون از نزديك مهندس آقا سعيد ميرزاپور رو ميشناسمش ناراحت اين حرفا مي شم.اون در تمام اين سال ها در محدوديت بود

        • چهارشنبه 29 خرداد 1392-0:0

          آقای میرزاپوردوست داشتنی وآدم خوش فکری هم هست منتهی به این موضوع توجه کنیدکه این آدم خوش فکربابرنامه ریزی درست وبامدیریت حاج اصغریوسف نژادونماینده سابق ساری که ازاعضاءوکادرمرکزی جناب قالیباف بودنددرستادمرکزی آقای قالیباف دراستان مشغول فعالیت بودندکسی به ایشان توهین نکرد!اتفاقا"کاردرستی کرداین رکب خوردن راخیلیهامرتکب شدندوقتی هدف تفکرواندیشه نباشه وپست وقدرت باشه یه جاهایی آدم کم میاره واین هم ازآن حرفهاست،نگرانی هم نداره ممکنه قالیباف یه پست درست وحسابی بگیره اونوقت معلوم میشه به آقاسعیدماچه پستی خواهدداد...یه خورده صبوری کنیدمعلوم میشه فقط عجله نکنید.

          • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

            با سلام وخسته نباشید به همه دوستان......بسیار متاسفم برای اشخاصی که ندانسته وبصورت عوام فریبانه برعلیه اقای میرزاپور موضع گیری خصمانه وبه دور ازاخلاق میگیرند........اقای میرزاپور به اندازه کافی چوب اصلاح طلب بودن خود را در این 15 سال خورده است.زنده باد دولت تدبیروامید

            • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

              8سال فضای مسموم و بسته ای بر رسانه ها حاکم بود حالا جامعه محتاج افراد نخبه ای مثل مهندس میرزاپور می باشد

              • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

                اصلا اين حرفا درباره سعيد درس نيس اون قلم بدست و با شخصيته نبايد بي احترامي ميشد

                • منصور جعفريپاسخ به این دیدگاه 3 1
                  سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

                  مطلب دوست عزيزم آقاي ميرزاپور كه قطعا" يكي از جوانان خوش فكر و مديرو از علاقمندان به فرهنگ و تمدن و علم و ادب اين دياراست بسيار عالمانه و ناشي از دغدغه و مسووليت شناسي اواست و بي شك يكي از شخصيت هايي است كه توان بردن و راندن كشتي بسياري از مسووليت ها را در استان داردو عقلانيت اودر امورات مختلف ستودنيست .

                  • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

                    مشفقانه و بي ريا بود .ممنونيم سعيد

                    تو مرد ادبي

                    • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

                      در این چند سال ظلم ها و ستم هایی به مردم ما شد که سالیان سال اثرش از بین نخواهد رفت

                      • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

                        این عزیز بیچاره که توی ستاد قالیباف نبود که اینقدر بهش تهمت میزنید ... دلش با حسن روحانی بود که با توجه به اینکه رئیسش توی ستاد رضایی بود مجبور بود که سکوت کنه ... آقای ننادری لطفا آدرس های بیشترتان حتما را در اختیار بگذارید

                        • دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

                          آقای محمد. قرار شد ازین به بعد به هم احترام بذاریم. چه طرز حرف زدنه.

                          • دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

                            حضرتعالی که تااین اندازه برعقلانیت تاکیدمی کنیدچرادرستادانتخاباتی آقای قالیباف سنگ تمام می گذاشتید؟وبسادگی رنگ عوض می کنید!نیازباشدآدرسهای بیشتررادراختیارتان می گزارم.

                            • دوشنبه 27 خرداد 1392-0:0

                              طغاری بشکند ماستی بریزد، جهان گردد به کام کاسه لیسان. جناب آقای میرزایی 8 سالی می شد که پیدا نبودند. خوشحالیم که وقت تقسیم غنایم زیارتشون می کنیم


                              ©2013 APG.ir