تعداد بازدید: 3043

توصیه به دیگران 8

جمعه 31 خرداد 1392-18:39

چون پرده برافتد

کسانی تا همین چند ماه قبل پاشنه در ستاد مرکزی دکتر قالیباف را در تهران به بهانه اینکه ما با شماییم از جای کنده بودند اما راه به جایی نبردند ، همان ها امروز داعیه دار حمایت از دکتر روحانی شده اند!/حتی به سبز بودن رنگ پوشه ها در محل کار گیر دادید ، غافل از اینکه افراط شما روزی گریبان تان را خواهد گرفت.


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی: این روزها و بعد از تحقق حماسه سیاسی،عده ای به دنبال مصادره آن به نفع خویش اند.کسانی در استان داعیه دار حمایت از رئیس جمهوری منتخب شده اند که تا دیروز در دستگاه ها و ادارات تحت مدیریت شان فضای امنیتی شدیدی برقرار بود؛به گونه ای که کارمندان و پرسنل به لحاظ روحی و جسمی از کار کردن در چنین محیطی به تنگ آمده بودند.

کسانی که همین چند ماه قبل نمی دانستند علمدار کربلا در روز عاشورا در رکاب سیدالشهدا به شهادت رسیده است یا در شب هفتم و یا در شب نهم محرم!

 کسانی که با مطالعه همان کتبی که در اختیار برخی از اربابان شان بود روایت تاریخ را آن گونه که خود می خواستند بیان می کردند و مقدسات ملت را به بازی می گرفتند و علی رغم اعتراض،شما را به ندانستن و نفهمیدن متهم می کردند.

 کسانی که تا همین چند ماه قبل پاشنه در ستاد مرکزی دکتر قالیباف را در تهران به بهانه اینکه ما با شماییم از جای کنده بودند اما راه به جایی نبردند ، همان ها امروز داعیه دار حمایت از دکتر روحانی شده اند!

 مدیرانی که تا ساعت 2 شب جمعه حامی همان خط و خال معشوق بودند اما به یکباره با گزارش های صندوق آرا، شبانه به سمت شعب اخذ رای هجوم بردند که چه خبر دارید،ما با شما بودیم!

همان هایی که در نیم ساعت سخنرانی شان 50 بار نام مقام معظم رهبری را می بردند و به جهت تامین منافع شان زیر علم ولایت و به اسم حمایت از او آن قدر سینه زدند که از هوش رفتند و امروز وقتی به هوش آمده اند که شخصیتی دینی و با استدلالی منطقی علم عزت بر افراشته است.

آقایانی که رمل و اسطرلاب در کارها و افکارشان موج می زد و تمام آروزی شان اقامت در هتل....تهران بود.

 کسانی که چهار رکعت نمازشان به یک دقیقه نمی کشید و به بهانه خدمت به خلق از خداوندی گذشتند که به تظاهر از او به عزت دهنده خود یاد می کردند. 

با شمایم آقایان! همان هایی که خود را جزو رجال می دانید و دست به کمر ایستادید تا بنر دکتر ولایتی را نصب کردند و بعد امروز دوباره به سمتی دیگر غش کرده اید.

شمایی که حتی به سبز بودن رنگ پوشه ها در محل کار گیر دادید ، غافل از اینکه افراط شما روزی گریبان تان را خواهد گرفت....

 آقایان دین اگر ندارید آزاده باشید!شما اگر بر خلاف آنچه به زبان راندید فعل و گفتارتان برای خدا بود پس دیگر چرا نگرانید؟ چرا تغییر رنگ می دهید؟ چرا دنبال امان نامه پی این و آن می گردید؟

آقایانی که تا همین دیروز حکم امضا شده دکتر روحانی را به بهانه دنبال دردسر نبودن پس زدند، امروز آتش تند حمایت شان اطرافیان را می سوزاند.

 کسانی که تا دیروز بنرهای تهیه شده و آماده رئیس جمهور منتخب را به دلیل دروغ و نیرنگ شان پس زدند و حاضر نشدند از آن حمایت کنند امروز کاسه داغ تر از آش شده اند!

 ما هیچ گاه سهام خواه انقلاب نبودیم نه آنگاه که پدران مان بی دریغ هشت سال در خط مقدم دفاع حاضر بودند و حتی در لحظه تولدمان حضور نداشتند و مادرمان به تنهایی لحظه ورودمان به دنیا را جشن گرفت و چه حالا که انقلاب به خط اعتدال بازگشته است.

 ما هیچ گاه نگفته ایم انقلاب از آن ماست،ما بابت حمایت مان از گفتمان امام و شهدا مطالبه ای نداشته ایم اما شما چه؟جیره خوار دولت ها شده اید.

رنگ تان هر روز به رنگ رئیس دولت تغییر می یابد و چون طلحه و زبیر اگر مسندتان و منظورتان محقق نگردد شمشیر از رو می بندید.

تمام این گفتار یعنی دوستان مان چه در ستاد اصلاح طلبان دکتر روحانی و چه در ستاد اصولگرایان حامی دکتر روحانی باید با ظرافت خاص تمام تحرکات را رصد کنند و بینی و بین الله زد و بندها را کنار بگذارند تا مانع ورود افراد فرصت طلب و منافق در دولت تدبیر و امید شوند.

 لازم به ذکر است در صورت تداوم تحرکات این عده از آقایان با سند و مدرک و تمام فایل های صوتی و تصویری هویت این افراد را برای ملت عزیز فاش خواهیم کرد.


  • سه شنبه 4 تير 1392-0:0

    آقای بخشی خیلی خوبه میشد اصل خودتو نشون می دادی تا اینکه یادداشت بنویسی و خودتو یه جور دیگه جلوه بدی! آدم های نون به نرخ روز خورو همه می شناسن، اونایی که بعد از مدتی توی دولت نهم و دهم فرماندار شدن و یا تو استانداری لونه کردن؛ حالا مگه دلشو دارن به راحتی یه کارمند ساده بشن؟ توهم یه جا جابجا می شی، پسر خوب تو دیگه برای این دولت دل نسوزون

    • يکشنبه 2 تير 1392-0:0

      با سلام خدمت همه دوستان

      آقا اون ترمز دست و بکشین کنار بزنید خاکی ما هم با شما بیایم این همه تخریب چی تا الان کجا بودند ؟الان همه روحانی دوست شدند برادر بخشی رو تخریب می کنید الان یه لیست از شما تهیه می کنم شاید یه زمانی جنگ شد نیاز به این تخریب چی ها باشه شایدم شما تخریب چی ها تا اون موقع رنگ عوض کنین مثل بعضی از آدمها که مهندس بخشی عرض کرد بشین تیر بارچی باز که معلوم نیست از شما ها که طرف آقای x میگیرین بعید نیست بنده با شناختی که از آقای بخشی دارم این آقا که ما همیشه همه جا با هم میرفتیم هیچ حرفی از آقای قالیباف نمی زد همش بحث آقای جلیلی رو من و این با هم می کردیم لطفا اگه چیزی نمیدونین حرفی نزنین و آدمها رو تخریب نکنین موضع نگیرین حرف حقیقت همیشه تلخه مگه همین آدم اگه می رفتین می دیدین یه بنر آقای ولایتی زد اندازه 10 تا خودش اقای x این صندلی به کسی وفا نکرده تا به شما و این تخریب چی ها وفا کنه این آقایان خبرنگار شما تا کی می خواین نون این آدما رو بخورین به یاد داشته باشید دنیا محل گذره یا به قول این دوستمون

      بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست

      تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه

      کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .

      یا به فرموده مولای ما :

      نتیجه دوستی با اشرار جذب بدی و شر است مانند باد که از گذر گاه متعفن می گذرد با خود بوی تعفن می آورد و نتیجه دوستی با نیکان جذب خیر و نیکی است همچون باد که از محل خوشبو و عطر داری که می گذرد با خود بوی خوش می آورد

      این آدمها از این دسته هستند

      از دوست خیلی عزیزم آقای بخشی کمال تقدیر و تشکر را دارم که حرف حقیقت رو زد و به مزاج بعضی از مگسان دور شیرینی سازگارنبود .

      • شنبه 1 تير 1392-0:0

        در مازندران آقایان کشاورزیان - احمدی فولادی - شیخ عبد الصمد زاعتی و مجید حسین زادگان خیلی زحمت کشیدند . و تمام دوستان دیگر و صد البته مردم فهیم .

        • شنبه 1 تير 1392-0:0

          باسلام خدمت همه دوستان

          اولآ بنده با شناختی که از آقای بخشی دارم و با توجه به مسئولیتی که ایشون در ستاد انتخابات داشتند مطمئنم که ایشون به هیچ یک از کاندیداها نظر خاصی نداشته،وتنها بنا به درخواست دوستانشون برای تمام کاندیدا که به مازندران سفر می کردند پوشش خبری و رسانه ای را انجام می داد.با این تفاوت که در هیچ محفل خصوصی شرکت نکرده.

          ثانیآ منظور حرفشون نسبت به اون آدمایی هست که ظرف مدت 2 ساعت رنگ عوض کردن و شدن طرفدار سرسخت اقای روحانی

          ثالثآ جایگاه و میز ریاست انقدر با ارزشه که به خاطرش به خواهیم مثل آفتاب پرست هر چهار یا هشت سال رنگ عوض کنیم!؟

          • شنبه 1 تير 1392-0:0

            دورویان و فرصت طلبان جایی در دولت آیتده نخواهند داشت دوست عزیز- مجریان به هوش باشند.

            • شنبه 1 تير 1392-0:0

              چه خوب ابوعطا می خونی

              • سوادکوهی مقیم ساریپاسخ به این دیدگاه 3 0
                شنبه 1 تير 1392-0:0

                ضمن تشکر از آقای بخشی، این مطلب هم پیرو همان یادداشت سردبیر و خانم فلاحی بوده، این که عده ای فرصت طلب اینک منافع شان به خطر افتاده و شرایط ایجاب میکند به ریسمان اصلاح طلبان چنگ بیاندازند.

                این دسته از مدیران تا دیروز در رکاب اصولگراها بودند و ورود هر روزنامه اصلاح طلبی به اداره شان را منع کرده بودند و خواندن این روزنامه ها جرم بزرگی محسوب میشد. این که مدیری تفکر اصولگرا و یا اصلاح طلبی داشته باشد خیلی هم خوب است اما متاسفانه مدیران مادرک درستی از اصول و اصلاح ندارند.هنوز فراموش مان نشده که بعد از حوادث 88 برخی از مدیران اگر میتوانستند حکم اعدام مدیران و مسولان زمان اصلاحات در استان را می دادند..حال که منافع شان به خطر افتاده تغییر رویه دادند..بهتر است حداقل با خودتان رو راست باشید وقتی به خودتان دروغ می گویید چه انتظاری از شما می رود که به مردم دروغ نگویید و حق و ناحق نکنید...این افراطو تفریط هایتان باعث شده نه استان توسعه پیدا کند و نه زمانیکه به پایتخت میروید و مسولیتی برعهده میگیرد ..تنها کاری که می کنید آبروی مازندارنی ها را میبرید چون نه مدیرید نه بلدید حرف بزنید و نه میدانید ماهیت شکل گیری احزاب برای چیست!!..

                و سرآخر اینکه آقای بخشی به عنوان خبرنگار مطالبی را عنوان کردند نیاز به تخریب نیست قدری سعی کنید آستانه تحمل تان را بالاببرید و نقد پذیر باشید.

                باتشکر از مازند نومه

                • شنبه 1 تير 1392-0:0

                  حالا اشکال نداره نویسنده مطلب قالیبافی بود و الان از مواضعش عدول کرده.اصل مطلب را بچسبید.خلاصه یه عده به قالیبف رای دادن دیگه.یکی اش همین بخشی.بیچاره مگه گناه کرده! به غرضی که رای نداده.

                  • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 5 0
                    شنبه 1 تير 1392-0:0

                    برادر گرامی بنده به جنابعالی ارادت خاصی دارم،خدا میدونه که جز حق چیز دیگه ای نگفتی...افرین بر همچین فرزند میاندرودی

                    • شنبه 1 تير 1392-0:0

                      با عرض سلام

                      با تشكر از اقاي بخشي جهت اگاهي بعضي از دوستان اين مطالب رو مي نويسم از انجايي كه

                      سالهاست اقاي بخشي رو مي شناسم اين خبر رو تأيد ميكنم كساني بودند كه حتي نمي دانستند حضرت ابولفضل (ع)در چه روزي به شهادت رسيد كساني كه به طرفداري اقاي ولايتي شبانه بنر مي زدند حالا شدن طرفداراقاي روحاني حالا امان نامه ميخوان دوست عزيزي كه ميگي اقاي بخشي طرفدار قاليباف بوده كاملا اشتباه مي كني خط مشي اقاي بخشي رو نمي دوني

                      • شنبه 1 تير 1392-0:0

                        با درود بنده اقای بخشی رو میشناسم جوانی خوشفکر و مستقلی هستند کلامش چون دراست وصداقتش چون اب زلال

                        • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 4 3
                          شنبه 1 تير 1392-0:0

                          جناب آقای بخشی

                          مطالب ارزنده ای را متذکر شدید. بنده با وجود اینکه در این دوره در ستاد آقای دکتر رضایی مسئولیتی نداشتم و با استعفا و سپردن مسئولیت به آقای رمدانی تنها نظاره گر فعالیت های آنها بودم ولی جداً اعتقاد دارم که به دلیل باقی ماندن در زمره طرفداران و رای دهندگان آقای رضایی نباید متوقع باشم که دولت تدبیر و امید از حقیر در مدیریت استفاده کند. اما از آن طرف من به عنوان فرزندی از فرزندان این مرز و بوم و کسی که نظام برای تربیت او سرمایه گذاری کرده و مدیری که سابقه اش اگر درخشان نباشد مانند خیلی ها حداقل در سوء استفاده ها تیره و تار نیست، نمی توانم در برابر سرنوشت کشور بی تفاوت باشم و آمادگی خود را برای هر کمکی به کشور و مردم اعلام می کنم. مگر کمک به مردم و کشور و برداشتن مزاحمت ها و رفع مشکلات و همفکری در بهتر اداره شدن امور فقط به در اختیار گرفتن مدیریت و پست و مسئولیت است؟ امید که این مطلب خوب فهمیده شود و از آن برداشت افراط گرایانه و غیر منطقی به عمل نیاید. من هم مثل بسیاری از اصلاح طلبان با وجودی که خود را در زمره اصلاح طلبان طبقه بندی نکردم و در انتخابات مجلس به عنوان کاندیدا خود را اصولگرای اصلاح طلب معرفی کرده بودم (سال 82) مورد ظلم دولت احمدی نژاد و دست اندرکاران دانشگاه مازندران و سپس دانشگاه کشاورزی قرار گرفته ام و این ظلم هنوز هم ادامه دارد.

                          • شنبه 1 تير 1392-0:0

                            سلام عرض میکنم همکار عزیز

                            اقایونی که میگین طرفداره قالیباف بوده ما باهم تو سخرانیهای اقای روحانی بودیم ایشون شاید به خاطر موقعیتشون علنا اعلام طرفداری نکرد اما من شاهدم قلبا دوست دار اقای رو حانی هستند و بودند.ایشون فردی ولایتمدار و شجاعند من به همکار بودن با ایشون افتخار میکنم .اون شب تو مسجد جامع گفته بود روحانی رای میاره راستی راستیم اورد اون شب شمارش چه استرسی داشت بنده خدا .به هر حال اقایون کارمند خودتون میدونین حق و میگه و حق همیشه تلخه مثل زهر موفق باشی برادر من به حرف تو رای دادم ایشالا اقای روحانی باعث سر فرازی مملکت و رهبری باشه.

                            • شنبه 1 تير 1392-0:0

                              بابا شجاعت ...

                              اینایی که دوست عزیزمون گفتن حرف دل تمام کارمنداس به خدا دمت گرم من شما رو دودادور میشناسم جناب بخشی واقعا عالی بود بعضیا که کامنتای تخریبی میذارن یه جاهایشون میسوزه ولی بدون من یکی از این مطلبت دفاع میکنم خیلی شجاعت میخواست این حرفا رو بزنی زنده باد

                              • محمدرضا صادقیپاسخ به این دیدگاه 3 0
                                شنبه 1 تير 1392-0:0

                                سلام

                                مطلب آقای بخشی رو خوندم

                                همچنین نظرات دوستان رو

                                لازم دونستم جهت تنویر افکار عمومی و دوستانی که این مطلب رو خوندن نکاتی رو یادآوری کنم



                                اولا به عنوان یک دوست قدیمی برای آقای بخشی باید عرض کنم؛

                                با نامردی و حق خوری که جناب قالیباف و دوستانشون در مورد آقای بخشی کردن، فقط در صورتی میشه گفت ایشون حامی قالیباف ِ هستند که امام معصوم(ع) این حرف رو تایید کنه... و بشه قبول کرد....

                                قصه بر می گرده به استخدام آقای محمد اسماعیل بخشی سورکی در شهرداری تهران که صرفا به جرم رای ندادن به اقای قالیباف ایشون رو رد کردن...



                                دوما

                                آقای بخشی با توجه به موقعیت کاری و سمتش در موقع انتخابات از نظر قانونی و تلویحی نمی تونسته و نمی تونه از کسی حمایت کنه... تازه زرنگ تر از این حرفاست که اگر قرار باشه حمایت کنه به این شکل باشه...

                                بالاخره 20 و چند سال زندگی تو قم و تهران و تبریز و سرو کله زدن با کسایی که برخی دوستان خبرنگار نما آرزوی یه عکس یادگاری با اون ها رو دارن ایشون رو پخته تر از این کرده که اینجا و به این شکل بخوان از کسی حمایت کنند



                                سوما

                                مهمترین موضوع اینکه متاسفم برای علما و مسئولان فرهنگی ساری که در زمینه ادب افرادی که به هر عنوانی به نظام اسلامی منتسب هستند کم کاری کردن

                                وقتی بی ادبی توی گفتمان خبرنگاران یه شهر که چشم و گوش یه جامعه هستند، انقدر محسوس و مشهود و ملموس می شه

                                نسبت دادن خیلی چیزها به امثال اقای بخشی که قلم و فکر متعهدی داره

                                که پدرا و پدر بزرگاشون جون و خون و مالشون رو گذاشتن پای ناموس این مملکت پای حفظ این نظام... دیگه جای تعجب نداره...



                                حالی درون پرده بسی فتنه می رود

                                تا آن زمان که پرده بر افتد چه ها کنند



                                pelak5_m@yahoo.com

                                • خبرنگار گمنامپاسخ به این دیدگاه 0 3
                                  جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                  نیما خان... الان اردوکشی کردین؟ رفقا صف کشیدن که طرف این بنده مظلوم خدا رو بگیرن؟ خدا ما رو ببخشه که داریم خرابش می کنیم. یه انیمیشنی بود گنجشکه می گفت... الان حکایت شماست

                                  • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                    آقای عزیز! برو یه دار بخر با قالیباف، قالیتو بباف،

                                    نهایت برو پوسترهای رضایی رو خیلی آروم تا کن واسه دور بعد. در ضمن ...عیب دیگران رو نشون نده اخوی!!!!

                                    • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                      بنده نسبت به مطابی که آقاب بخشی چاپ کردن نظری ندارم اما من از اول باش بودم و تنگ نظری هایی که نسبت بهش شده رو از اول شاهد بودم در ثانی هم قلم زدن ایشون تو سایت مازندنومه از دو

                                      سال قبل و هم تعاملی که با بعضی از دوستان دارند مشی ایشون رو کاملا مشخص

                                      میکنه منتها برای حفظ بعضی مصادیق لازم بود که ایشون رفتاری متفاوت داشته

                                      باشه در ضمن ایشون به عنوان عضو ستاد انتخابات تو هیچ جلسه خصوصی نه شرکت

                                      کرد و نه جایی اظهار نظر کرد بنده به عنوان یکی از دوستان بسیار نزدیک

                                      ایشون مطالب مطرح شده رو کاملا تکذیب می کنم. از دوستان عزیزی که قصد تخریب ایشون رو دارن خواهش میکنم اگر بنده رو قبول دارن لطفا سکوت کنن.

                                      • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                        راه دیگه ای هم برای رسیدن به جاه و مقام وجود داره اخوی !!!!

                                        نیاز نیست امروز سنگ روحانی رو به سینه بزنی، دیروزت برامون مشخص بود و همینطور امروز و فردات هم برای ما مشخصه. تا حالا کجا بودی که حتی یه خبر معمولی رو هم به اسم خودت کار نمی کردی؟ جیگر دور و اطراف شما ارزون شده که انقدر جیگردار شدی؟ یا رفتی تو خط جیگرفروشی و برای خودت ارزون شده؟ تدین امثال شما هم برای همه مشخصه، قضیه شما مثل همون 2تا جوانک در فیلم رضا مارمولک هست که به زور می‌خواستن برن حوزه، سیگار می کشیدن و دوست دختر هم داشتن. آدم انقد ریاکار!!!

                                        • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                          نویسنده مطلب که از فرماندار ایراد گرفته یادش رفته که با دوستانش در حمایت از قالیباف چه بحث هایی میکرد و طرفداران روحانی را آدم های مساله دار می خواند!توضیح او هم در زیر مشکلی را حل نمیکند.الان که قالیباف و جلیلی باخته اند خیلی ها آب توبه ریختند رو سرشون و میگمن ما نبودیم ما نبودیم.برادر ارزشی یه سوزن به خودت یه جوالدوز به فرماندار.

                                          • شهروند میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 5 0
                                            جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                            رفیق عزیز آقای بخشی تا لحظه آخر از هیچ کس حتی روحانی حمایت علنی نکردند. برای تنویر افکار عمومی عرض میکنم که همین آقای بخشی را در دوره قالیباف در شهرداری تهران استخدام نکردند. پس دلیلی برای حمایت از قالیباف نداشتند.

                                            • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                              دولت تدبیر و امید که گفته اتوبوسی ها ی بدون بلیط باید برن. ان شاءالله که این کار انجام شه. ما از خدامونه.........

                                              • بخشی سورکیپاسخ به این دیدگاه 4 2
                                                جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                                جهت اطلاع دوستان عرض می کنم بنده نه از نامزد خاصی حمایت کردم نه تو جلسات شخصی نامزدی حاضر شدم طبق تعهدی که به یکی از دوستانمون دادیم بخشی از پوشش رسانه ای رو انجام دادیم و این امر مشترک در بین خیلی از نامزدها بود و این موضوع خیلی پیچیده ای نیست که یه خبرنگار فعالیت رسانه ای داشته باشه علاوه بر این موضع ما در قبال قالیباف و دوستان پایداری و شخص دکتر روحانی کاملا مشخص بود هم تو نوشته ها هم اینجا و هم در بلاگ شخصی که می تونن به بلاگ (http://bakhshi-souraki.persianblog.ir) مراجعه کنند و بخونند .در ضمن ما مطالبه چیزاز کسی نکردیم اینها رو باید برای کسانی بنویسید که سهام خواه و فرصت طلب عرصه هستند.

                                                در ضمن عده ای هستند که همیشه ادعای دوستی دارند عده ای که رسم و سیاق حرف زدن و دوستیشون منفعت طلبی و بی احترامیه گر چه هویت این دوستانی که این نظرات رو می زارن برای شخص بنده مشخصه اما ملالی نیست بالاخره این دوستانی که تا دیروز به نظام و ظواهر اسلامی دهن کجی می کردند و امروز عکس روحانی بر سر و سینه می چسبونن هم باید با این تفکرات، امورات بگذرونن وگرنه قبله ما صراط مستقیمیه که اهل بیت تبیین کردند نه امثال آقایان. در ضمن قانون سیاست گاهی عدم شفافیته خوشحالم که عده ای چنین فکری می کنند،در حالیکه واقعیت چیز دیگه ایه....زمان خیلی مسایل رو حل میکنه ما با خنجر از پشت زننده ها رفاقتی نداریم....روحانی ،جلیلی یا قالیباف و دیگران برای ما تفاوتی نداره تفاوت در رویکرد منافق گونه حضراته که باید اصلاح شه فی الواقع گوشه گیری نیروهای ارزشی سبب بروز آسیب های اینچنین شده که عده ای بی ریشه دم از اسلام و نظام و انقلاب زده و بر مسند نشسته اند....

                                                • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                                  آقای بخشی خودت که قالیباف بودی شدید!!!تو هم که مثل فرماندارت تغییر موضع دادی برادر!

                                                  • شهروند میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 5 1
                                                    جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                                    هر دو فرماندار را آزمودیم و به استاندار آینده عرض میکنم آزموده را آزمودن خطاست .....

                                                    • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                                      نه که جنابعالی بی طرف بودین و سوگیری نداشتین و قبله‌تون نامزد دیگه‌ای نبود؟؟؟ !!!

                                                      • اسم ببرید لطفا نترسیدپاسخ به این دیدگاه 0 3
                                                        جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                                                        این بیماری خود سانسوری هنوز گریبانتان را دارد بگویید ... با مردم ... با هنرمندان استان و در ستاد انتخابات و در گشایش یک کافی شاپ در ساری چه کرد بگویید ...فرماندار شد بگویید !!


                                                        ©2013 APG.ir